Jump to content

Recommended Posts

Robske79 lol.

En hoe word dat gedaan als je ver 3 jaar VOG opnieuw aanvraag.

Krijg je dan weer een melding datje online kan aanvragen of wat ?

Staat op je pas  einde VOG . en vraag je weer aan via de site ,  dus krijg je weer zo linkje met digi-D .  via ideal betalen en dan weer door sturen  zoals je nu ook moet doen ;)

Mijn VOG is net binnen. Heb hem gelijk op de post gedonderd.

Dus morgen hebben ze denk wel me vog binnen.

En nu afwachten op me pasje :P

Ze legen die post bus 1x per week dacht woensdag , dus 1.5 week heb jeje pasje wel 

Dit is dacht ik dezelfde: http://www.taiwangun.com/en/electric-air-soft-guns/bi-3681-full-metal-boyi?from=listing&campaign-id=19

Daarnaast ia het een prima basis. Helemaal voor hwt slaapkamer schieten.

thx dat scheeld wel weer maar dat is toch geen japanse troep toch wat snel kapot gaat ?

maar moet nu dat kopen uitstellen want heb net een rekening van zorgverzekering gehad waar ik toch mooi een replica voor kon kopen die hufters

Bijna alle 'troep' komt uit japan, taiwan, china, etc. Daarnaast kun je beter de replicas uit Polen, Frankrijk, San Marino enzo halen. Hier vraagt men hele andere prijzem. Maar goed, even doorsparen dus.

Bijna alle 'troep' komt uit japan, taiwan, china, etc. Daarnaast kun je beter de replicas uit Polen, Frankrijk, San Marino enzo halen. Hier vraagt men hele andere prijzem. Maar goed, even doorsparen dus.

LOL . klopt weinig van je beweringen .  

ik heb me eerste replica besteld bij qtac een goed bedrijf is dat en snelle reactie op je mail omdat ik me ledenpas nog niet binnen heb had ik gevraagt of ik de bestelling al vast kon plaatsen en dat was goed en hij gaat het pas verzenden als pasje binnen is en heb laten zien dus qtac is een echte aanrader en prijs is ook goed

ik heb me eerste replica besteld bij qtac een goed bedrijf is dat en snelle reactie op je mail omdat ik me ledenpas nog niet binnen heb had ik gevraagt of ik de bestelling al vast kon plaatsen en dat was goed en hij gaat het pas verzenden als pasje binnen is en heb laten zien dus qtac is een echte aanrader en prijs is ook goed

ze wouden eigenlijk niet aan verzenden doen  nu wel weer dan ?

jawel ze willen wel verzenden maar om dat ik me leden pas nog niet heb gaan ze hem nog niet opsturen wat ik ook snap is een regel maar ik mog wel alvast me bestelling klaar zetten voor verzending en als ik me pasje heb en door mail word ie verzonden