Jump to content

Recommended Posts

ja ik moet toch al verzend kosten betalen moet nog beginnen en dus ook nog replica kopen dus dat maakt niet uit maar dat is kunststof en dat beschadigd je replica en ik vind dat zonde :S
maar hoe krijg jij dit plaatjes bij mij slaat heel deze site vast en wil niet uploaden kan zelf ook geen link plakken :S

Altum silentium ik geef je gelijk maar weetje wat het is ik wil snel gaan knallen kan al niet wachten xd

maar een  cymca 74 is toch niet verkeerd zoals ik op YouTube keek was ie ook wel wat aardig van metaal en was het geen plastic zooi

maar me vraag is hoe lang gaat zn airsoft nou mee als ik elke keer 200 moet betalen en hij gaat om de 4 maanden kapot heb je ook niet echt zo veel aan of 300 en om te beginnen wil ik beginnen met wat goedkopere om te kijken of het wel iets is om met zn automaat thuis te knallen

Tja, dat ongeduld kennen we allemaal hoor. De M19 modellen van army zijn leuk hoewel ik moet zeggen dat ik de G17 tot nu toe persoonlijke de beste Army vind. Als je een beetje bewust koopt vind je al snel iets wat betaalbaar is en niet elke zoveel tijd kapot gaat. 

Airsoft is in mijn bescheiden mening per definitie duurkoop als we het hebben over aa's. Het enige wat je kunt doen is proberen er zo goed mogelijk uit te komen. Een merk als Cyma is dan niet verkeerd. 

oke ja ik ga nu beginnen met een pistool replica en elke maand leg ik 50 euro aan de kant wat ik in ga stoppen in airsoft  moet goed te doen zijn toch ?

Ligt er helemaal aan wat je wil, waar je voor spaart. Een Cyma heb je dan in ca. 2 maanden maar om naar het andere uiteinde te gaan: Als je gaat voor een Systema heb je het al over minimaal iets van 2 jaar. Zijn genoeg tussenwegen hoor, maar dit ter illustratie. 

ja je heb ook replica van 1100 euro of zo heb ik al gezien maar dat vind ik een beetje te maar bij shogun heb ik er 1 van rond 500 nog wat gezien die ziet er ook wel ziek uit dus denk dat ik daar voor ga sparen dan heb ik hem binnen een jaar en mog ik wat extra's hebben doe ik dat er gewoon bij leggen

ja je heb ook replica van 1100 euro of zo heb ik al gezien maar dat vind ik een beetje te maar bij shogun heb ik er 1 van rond 500 nog wat gezien die ziet er ook wel ziek uit dus denk dat ik daar voor ga sparen dan heb ik hem binnen een jaar en mog ik wat extra's hebben doe ik dat er gewoon bij leggen

Zonder te weten over welke aa je het precies hebt is de naam Shogun al bijna genoeg om te zeggen dat het waarschijnlijk elders goedkoper is ;)

ik probeer nu met punten te schrijven. Om dat ik dit nooit heb gedaan xd.

Altum Silentium.
Dat klopt. Shogun is een dure winkel.
Maar de enige die wel makkelijk is met het verzenden met id laten zien en je ledenpas.
Maar ik heb nog een vraag. Mag je met je replica evenement aan maken en naar iemand van familie gaan om je replica te laten zien of is dat verboden.
Want ik kon daar nergens wat over lezen. 

Zou je misschien punten, komma's en hoofdletters kunnen gebruiken. Ik kom nu misschien als een zeikerd over, maar vind het zeer vervelend lezen.

ik probeer nu met punten te schrijven. Om dat ik dit nooit heb gedaan xd.

LOL zeg nu nog 's dat AE geen buitengewoon forum is  :D

We leren elkaar hier zelfs schrijven 

Shogun was nice in de goede oude tijd. Als tiener verzamelde ik zwaarden en zo en kwam ik daar elke zomer om mijn vakantiegeld over de balk te gooien. Toen is de zaak over gegaan naar nieuwe eigenaren en sindsdien vind ik het persoonlijk alleen maar slechter geworden. 

Zaken als Hes van Zweeden en VDW schietsport zijn ook super makkelijk. Als je aa's wilt showen aan vrienden kunnen ze het beste bij jou aan komen waaien volgens mij. Als je er al nee op stap gaat doen het dan verantwoord met de juist vervoersmiddelen en je papieren op zak. 

maar hoe krijg jij dit plaatjes bij mij slaat heel deze site vast en wil niet uploaden kan zelf ook geen link plakken :S

• Plaatjes kun je gewoon ergens op je gewoon van 't internet kopieren, en vervolgens in je post plakken
  • Rechts onderaan heb je een knop "more reply options" , als je die aanklikt hebt je dan weer de  mogelijkheid (onderaan bij die paperclip) om afbeeldingen, of bestanden van je eigen PC te uploaden , staan ze in't klein gepost.
  • wil je grote foto's vanop je PC posten, moet je  eerst uploaden in IMGUR en vervolgens naar hier kopiëren.
  • hyperlinken zie afbeelding.

0WjlmeZ.png

Tweedehands is ook altijd nog een optie... Heb net nog voor €25 een HK USP Non Blowback op CO2 opgehaald bij iemand. Das lachen!

ja die is leuk heb hem nieuw voor 60 gekocht toen bij Hes van Zweeden  . ja Forum koopjes kijken loont ik heb de Cybergun/kwc A1-1911 co2 voor 45 gekocht d8 zelfs met verzendkosten :P scheelt even 105Euro met een nieuwe , plus deze was extern zo wat nieuwe   :D , enkel de nozzle zat vast meer was met een spijkertje en vijltje  zo gemaakt schiet nu zo 353@360FPS   :D

Ik denk dat ik het eerst ff bij pistolen kan houden.

En daar mee leren met onderhouden en zo later naar grote replica kan gaan

een GAS of Co2 Replica is geen AEG  dus je leert er baar weinig van  met onderhoud