Jump to content

Recommended Posts

idd voor zelf samen gesteld en ik schiet op me kamer wel afgesloten natuurlijk en heb een kast met een slot dus hou me ook aan de regels en mog het keer zo ver zijn zou ik ook gelijk mee kunnen doen aan een evenement moet alleen kijken hoe ik bij die baterij kom van de g.5 galaxy

Ik kan helemaal geen frans :P Google chrome heeft het vertaald voor me en dat is prima te doen. Voor de rest weet ik niet veel van hun producten want ik zocht specifiek naar de cm048m, zij waren de enige naar mijn weten in Europa die deze op voorraad hadden en ook nog goedkoper dan Gunfire (waar die al lange tijd uitverkocht is). Beste wat je kunt doen is de site laten vertalen door Google Chrome en beetje kijken en lezen. Succes

haha oke ik heb die set op taiwangun besteld die hebben de meeste in de aanbieding dus dat scheeld weer maar ik ga ff kijken haha

Normaal vragen ze je bij Taiwangun om een copie van je NABV pas. Deze plakken ze op het pakket voor de douane. Het kan zijn dat de douane je pakket nu vast houdt totdat ze bericht van jou krijgen dat je de replica mag bezitten. Met andere woorden je zal je pas moeten laten zien.

Ik snap nog steeds niet waarom mensen een replica bestellen terwijl ze nog niet aan de voorwaarden voldoen.

ik bestel hem nog niet ik bestel pas als ik me pasje heb ik ben nu aan het kijken wat ik wil hebben en dat ga ik dan kopen als ik me pasje heb zodat ik weet wat de kosten zijn
ik heb nu een ander replica gevonden  inplaats van de g 5 galaxy ik ga voor de cm 521C kost 80 euro

ik heb ook al een beginners set gezien voor airsoft prijs is 169 euro wel zelf samen gesteld bezorgkosten moeten er nog bij komen rond 10/12 euro komt wel uit polen

-g.5 galaxy

-800ml green gas

-R27 (meu) full metal

-2x bb voor 4000 stuks bij elkaar elk zakje 2000

Daar zou ik niet aan beginnen om de volgende redenen:

Het is waardeloze rotzooi.

Als je een beetje serieus wilt gaan spelen raad ik het volgende aan:

Sla de side-arm over en stop al het geld in een goede main replica. Vergeet het eerste en koop eerst een GOEDE bril.

En laat die bbs aub fijn bij taiwangun, dat zijn echt heul slechte bbs en ik twijfel of ze uberhaupt bio zijn.

Zoals je leest zou ik wat meer sparen voor een goede (echt) bril aloverens je een replica koopt. En als je een replica koopt zou ik goed nadenken wat je koopt en je inlezen over verschillende merken en typen. :)

In Airsoft staat goedkoop bijna altijd gelijk aan duurkoop.

ja ik zie ook dat je maar 360fps mag schieten maar ik zie alleen maar van 400 of 390 ik heb nu deze op het oog  CM.521C om te kopen maar ik schiet alleen thuis heb geen vervoer om naar een evenement te gaan en het is nog best wel ver uit de buurt van hier

Los van het feit dat IK het niets vind: hij wil voornamelijk op zijn kamer gaan schieten, volgens kan hij zich dan prima redden met wat goedkopere replica's? Ze zullen op die manier en in die omgeving lang niet zo intensief gebruikt worden als op een veld.

Ik heb zelf ook een Galaxy G.5k en wat ik er thuis mee geschoten heb is het een prima apparaatje voor die paar centen en ik denk (lees hoop) dat hij zich goed zal houden tijdens een CQB skirm. 

Verder heb ik laatst ook bb's besteld bij Taiwangun en dat waren Guarder/G&G bb's waar ik geen slechte reviews over kon vinden. Dus ik hoor graag van je waarom de bb's bij Taiwangun zo slecht zijn, wellicht moet dit zakje dan maar in de prullenbak.

haha oke ik ben alweer over gegaan met kijken kijk nu 1 uit frankrijk bespaar me weer een 10tje

heb nu dit in lijst staan

nog best wel moeilijk om te kiezen voor je eerste replica's xd

-hvc revolver hg 132(BK) €38.90
-bb 1kg €13.90
-greengas 100ml 2.50
-cyma ak 74  (cm031) €105.90

Die troep bedoel ik inderdaad.

Godsamme, dus bijna een goede zak bb's weggegooid omdat jij alles van Taiwangun over een kam scheert en dat hier ongenuanceerd de ruimte in slingert....... 

;) Als ik toch echt zo goedgelovig en beïnvloedbaar was... en er is inderdaad een hoop bb rommel te verkrijgen.

haha oke ik ben alweer over gegaan met kijken kijk nu 1 uit frankrijk bespaar me weer een 10tje

heb nu dit in lijst staan

nog best wel moeilijk om te kiezen voor je eerste replica's xd

-hvc revolver hg 132(BK) €38.90

-bb 1kg €13.90

-greengas 100ml 2.50

-cyma ak 74  (cm031) €105.90

Als je bereid bent even door te sparen kun je voor niet al teveel geld net iets hoger gaan zitten.  De revolver die je noemt is écht plastic. Zou ik zelf zonde vinden zelfs voor die 39,-. Voor rond de 100,- of zelf lager heb je een ASG (Dan Wesson), KWC of Umarex. Voor 20,- meer heb je een Army Glock17. Army in het algemeen is een goed budgetmerk als je alleen maar de intentie hebt thuis te schieten of te verzamelen. Meestal secondaries voor onder de 100,- . Kijk hier eens.  Als je nog iets verder wilt op revolvergebied heb je een Marui Python voor rond de 120,- (vergeet alsjeblieft die aanbieders die voor Marui rond de 200,- gaan zitten). 

Hetzelfde geld voor de Cyma. Voor een paar tientjes meer heb je een CM048, de "klassieke" cyma. Je kunt in het algemeen voor wat meer geld volgens mij wel een aardige aeg basis kopen die genoeg ruimte bied voor upgrades. Uiteraard uiteindelijk helemaal je eigen keus. Ik neem echter aan dat je net als wij hard werkt voor je centen dus bij deze toch wat tips. In airsoftland gaan goedkoop en goed maar moeilijk samen maar het kan wel. Je wilt echter natuurlijk  je zuurverdiende centen zo goed mogelijk uitgeven toch?

Altum silentium ik geef je gelijk maar weetje wat het is ik wil snel gaan knallen kan al niet wachten xd
maar een  cymca 74 is toch niet verkeerd zoals ik op YouTube keek was ie ook wel wat aardig van metaal en was het geen plastic zooi
maar me vraag is hoe lang gaat zn airsoft nou mee als ik elke keer 200 moet betalen en hij gaat om de 4 maanden kapot heb je ook niet echt zo veel aan of 300 en om te beginnen wil ik beginnen met wat goedkopere om te kijken of het wel iets is om met zn automaat thuis te knallen

ik heb besloten dat ik begin met alleen een replica pistool te kopen

ik zoek nu een holster op taiwan gun weten jullie een goeie want die holsters zijn volgens mij allemaal hard zo dat je replica ga beschadigen

ik zoek een holster voor deze replica  R31 1911 [ARMY]

en een extra magazijn
Bewerkt: magazijn heb ik al gevonden