Jump to content

Recommended Posts

Dit is trouwens wat er in het regelement staat voor verzamelaars:

Artikel 18 - Verzamelaars

1. Verzamelaars behoren te voldoen aan de wettelijke eisen evenals reglementen opgesteld door de NABV.

2. Verzamelaars moeten naast het verzamelen ook op andere wijze actief zijn voor de Airsoftsport (bijvoorbeeld trainingsactiviteiten).

Dit is wat zij onder actief verstaan:

Artikel 23 – Actief in de airsoftsport

Ieder lid van de NABV is verplicht in december een verklaring naar de NABV (secretariaat@nabv.nl) te sturen waarin hij of zij aantoont op welke wijze men in het afgelopen jaar voor de airsoftsport actief is geweest. Dit conform de regels vastgelegd in artikel 2.9.1. lid 3 sub f van de CWM2014 en artikel 14 lid 5a van de NABV statuten. De activiteiten mogen ook in het buitenland plaatsvinden.

Dit kan door middel van een eenvoudige lijst met bezochte evenementen, trainingen, wedstrijden, etc.

thx voor de info ik denk dat ik lid ga worden probleem is dan wel dat me pa er niet achter mag komen met ledenpas binnen krijgen met dat gezeur van hem word je niet vrolijk maar krijg je als je lid ben brieven of weet ik veel wat allemaal??

Tja ook al wil je alleen verzamelen, dan nog moet je toch echt lid zijn van de NABV. Hiermee doe je niet alleen jezelf en je ouders een groot plezier, maar ook elke andere airsofter/verzamelaar in Nederland.

Verder succes met aanvragen en geloof me, je ouwe heer gaat er echt wel achter komen :D

oh en ik zou ook niet zomaar gaan schieten op een kamertje. Voor je het weet gebeuren er dingen die je niet wilt. Kan me ook wel voorstellen dat je ouwe heer het toch wel op prijs kan stellen als je hem op de hoogte stelt dat er replica's in huis zijn. Wil niet als een oude zeur overkomen, maar open en eerlijkheid naar je ouders is toch wel het minste wat je kan doen aangezien een replica voor een leek en soms zelfs voor de kenner niet van echt te onderscheiden is.

Lijkt me erg vervelend als een bezorgde buur ff de politie belt en je vader open doet en nergens van af weet. Dan heb je alleen maar meer problemen.

Ik heb de regels ff door genomen op de site van nabv hier neem ik uit dat je toch mee moet doen met een evenement waar 20 personen mee doet of heb ik het mis ?

5. Leden zijn verplicht om bij evenementen georganiseerd in Nederland, waarbij meer dan 20 personen deelnemen, de Airsoftsport te beofenen bij de NABV aangesloten organisatoren die in het bezit zijn van het kwaliteitscertigicaat. Voor evenementen  georganiseerd door de NABV of schietverenigingen geld deze verplichting niet.

Ik maakte een foto van mijn pasfoto (grote versie), zo goed en scherp mogelijk gedaan, bijgesneden en toen geupload. Ik deed dat op een zondag en maandag werd die goedgekeurd. Mijn VOG had ik ook op een zondag aangevraagd en ik kreeg hem donderdag binnen. Vrijdag had ik mijn VOG opgestuurd, en de dinsdag erop werd mijn VOG goedgekeurd en kon ik de contributie betalen (Was 21 euro omdat er nog maar 3 maanden over zijn van dit jaar). En toen vrijdag van dezelfde week werd mijn pasje gemaakt en zaterdag had ik hem binnen. Redelijk snelle procedure want ik hoorde dat het weken kon duren. Voor mij duurde het totaal 13 dagen, net geen 2 weken dus.

idd lekkr snel en hoe doen jullie dat dan als je replica bestel van uit polen hoorde dat dat 3 tot 6 dagen kon duren maar neem aan dat jullie ook werken en dat  die net op die dag zou komen ik werk zelf 4 dagen per week

8 uur dus denk dat dat probleem word met bestellen of niet

Ik had mijn eerste replica afgelopen zondag besteld van airsoft-entrepot.fr 

Kreeg hem gisteren binnen rond 3 uur in de middag, ik was gewoon thuis. Ik denk dat ze hem misschien bij je buren leveren als jij niet thuis bent, want ik heb nog een pakketje thuis liggen van mijn buurman die nog steeds niet thuis is. Zodra hij thuis is bel ik aan en geef ik het aan hem (de post belde bij mij aan en vroeg of ik het kon geven). Of je zult het volgens mij zelf moeten ophalen maar dat hoor je dan van ze.

ik heb ook al een beginners set gezien voor airsoft prijs is 169 euro wel zelf samen gesteld bezorgkosten moeten er nog bij komen rond 10/12 euro komt wel uit polen
-g.5 galaxy
-800ml green gas
-R27 (meu) full metal
-2x bb voor 4000 stuks bij elkaar elk zakje 2000