Jump to content
Sign in to follow this  
Gryphon

Airsoft Elite Chat

Recommended Posts

Hi all. Het "Chat" tabje stond er al een tijdje (rechtsboven) maar ik kreeg het nooit aan de praat. Zojuist even de admin in gedoken en alles lijkt nu te werken. De enige beperking is echter dat er maar maximaal 5 gebruikers tegelijk online kunnen. Vanaf 5 gebruikers moet ik namelijk extra gaan betalen.

Even kijken hoe dit loopt dus! Als er voldoende animo voor is dan bereid ik wellicht uit!

http://airsoftelite.nl/chat/

Het getal in het rode vlakje geeft aan hoeveel gebruikers er op dat moment in de chat zitten. Helemaal onderaan de pagina kun je zien welke leden er überhaupt online zijn op het forum. Wie online is op het forum zit niet automatisch in de chat.

rl2WKsh.png

LOL. Gelukkig kun je dat uitzetten ;)

Ook handig: je kunt de chat ook in een pop-up krijgen door op het venstericoontje rechtsonder te klikken. Dan kun je ondertussen nog wat topics lezen :)

s1jwPdr.png

Valt mee. Super druk is het niet natuurlijk maar met enige regelmaat praat ik bij met name aac maar ook anderen. Interessant en je steekt er wat van op.

Ok, Ik zal vaker joinen en wie weet kom ik iemand tegen om mee te babbelen :)

Haha! Ja, ik kan de chatroom limiet verhogen naar 20, maar dat kost $ 10 per half jaar. Klein prijsje, maar die chat was nooit zo populair dus het loonde de moeite niet. Inmiddels ook weer 0 man in de chat.

Wat zeggen jullie: doen? (Antwoord even alsof het om je eigen geld gaat ;) )

Als er constant meer dan 5 man in zit, dan zou ik het wel overwegen maar meeste van de tijd is de chat niet vol... maar om met 10 man tegelijk te chatten is ook wel cool :P

Hmm, hoop dat dat goed gaat. De stock veer is wat aan de korte kant. Ik dacht dat je al een m100 veer had.

Is het schadelijk voor je replica om je veer in te korten dan? 

Sign in to follow this