Jump to content
Crusader

Full face mask Dye I4

Recommended Posts

Ja, het is niks voor mil-simmers, dat geef ik toe. Maar geloof me, als je eenmaal een paar keer bent geraakt door iemand die je niet goed zag omdat je bril beslagen was, dan maakt dat realisme niet meer zoveel uit hoor ;)

Ja, het is niks voor mil-simmers, dat geef ik toe. Maar geloof me, als je eenmaal een paar keer bent geraakt door iemand die je niet goed zag omdat je bril beslagen was, dan maakt dat realisme niet meer zoveel uit hoor ;)

Hmm, ik heb net de Lancer Tactical Vented Goggles gekocht omdat m'n Revision Exoshield net een waterval waren. Ben benieuwd hoe die het houden, als ze ook zo foggen zal ik het realisme inderdaad misschien moeten los laten.

ondertussen ben ik in bezit van een Dye I4.

Bevalt uitstekend moet ik zeggen.

Heb wel mijn scope hoog en ver moeten zetten op mijn HB om goed het puntje te zien.

Standaard zit er een clear-lens bij, ik heb nu deze erbij http://www.gopaintball.nl/dye-i4-lens-hd.html

RnJe5nW.jpg

Speciaal voor buiten.

In Arnhem heb ik de dye 2 keer gebruikt en daar heb ik al een aantal BB's om mijn vizier gehad.

Niks aan de hand.

Ook bij rsl, buiten dus bevaltie prima.

Hier zie je ook hoe ver ik m'n scope gezet heb.

jhJrG9f.jpg

14 juni met de nieuwe lens.

Weke scope gebruik jij?

Ik heb een Bushnell TRS-25 : http://bushnell.com/tactical/rifle-scopes/ar-optics/trs-25-hirise

bblv3ta.jpg

Hier staatie, http://airsoftelite.nl/topic/40-show-your-new-stuff/page-20?hl=bushnell&do=findComment&comment=7240 gekocht in de USA gewoon bij de Walmart naast de munitie; Is echt een gek land.

Je kan ook even deze tread kijken hier staan nog een aantal suggesties.

http://airsoftelite.nl/topic/574-de-beste-t1-micro-dot-voor-airsoft

Vandaag bij Balls & Arrows eindelijk eens met mijn DYE i4 gespeeld; wát een verademing zeg. De eerste helft van de dag deed ik het met m'n ESS Crossbow en dat was (zodra je ging stilzitten na een stuk rennen) binnen no-time een waterballet. Je ziet gewoon echt een stuk minder details door zo'n natte ruit, dus na de rust m'n i4 maar eens opgezet. En laat de 2e helft nou even het meest actieve potje airsoft zijn dat ik ooit heb gespeeld. 

Onder m'n visor voelde ik het water langs m'n neus en wangen lopen maar de visor zelf bleef tot de laatste minuut onbeslagen. Echt fantastisch. Iedereen die dus voor eens en altijd afscheid wil nemen van beslagen ruiten weet wat ze te doen staat :)

Hear hear Gryphon !

Gisteren dus ook voor het eerst met de Dye gespeeld - ik heb altijd last van beslagen ruiten zelfs als ik niet heel actief ben :)

Ik heb de lens nog behandeld met Abbey no fog shizzle.. Voor de liefhebber kan je bij elke skirm een pufje krijgen ;)

Geen last van gehad dus - alleen veel 'water' in het masker en in het schuimrubber.

Vandaag bij Balls & Arrows eindelijk eens met mijn DYE i4 gespeeld; wát een verademing zeg. De eerste helft van de dag deed ik het met m'n ESS Crossbow en dat was (zodra je ging stilzitten na een stuk rennen) binnen no-time een waterballet. Je ziet gewoon echt een stuk minder details door zo'n natte ruit, dus na de rust m'n i4 maar eens opgezet. En laat de 2e helft nou even het meest actieve potje airsoft zijn dat ik ooit heb gespeeld.

Onder m'n visor voelde ik het water langs m'n neus en wangen lopen maar de visor zelf bleef tot de laatste minuut onbeslagen. Echt fantastisch. Iedereen die dus voor eens en altijd afscheid wil nemen van beslagen ruiten weet wat ze te doen staat :)

Hoe ging t in combinatie met de T1. Zag ook een foto van iemand met een Dye waarbij de T1 onderhand voor op de loop stond. Ademt t wel een beetje? Dat t niet beslaat is een, maar wil ook niet sterven van de hitte onder mijn masker.

Hi Jackal

Ik heb mijn scope erg naar voren staan omdat ik op deze manier mijn puntje het beste kan zien.

Is voorkeur denk ik maar ook omdat ik mijn replica niet door mijn masker wil duwen.

Er zit toch wat tussen replica en kin.

@Jackal Dat ademen gaat prima maar na een game als gisteren staan de schuimrubbers en ventilatiegaten wel onder water ;) Maar dat "ongemak" staat in geen enkele verhouding tot een beslagen bril. Ik heb mijn T1 op een risertje staan en dat gaat prima. Natuurlijk iets het iets moeilijker aanleggen (vooral wanneer je ligt), maar het kán.

@Jackal Dat ademen gaat prima maar na een game als gisteren staan de schuimrubbers en ventilatiegaten wel onder water ;) Maar dat "ongemak" staat in geen enkele verhouding tot een beslagen bril. Ik heb mijn T1 op een risertje staan en dat gaat prima. Natuurlijk iets het iets moeilijker aanleggen (vooral wanneer je ligt), maar het kán.

Top! Heb m ook op een high riser. En werkt t ook icm een Bowman comset. Of moet je met een oortje werken?

Door dit topic ben ik nieuwsgierig geworden voor de Dye i4. Op het moment heb ik alleen een standaard airsoft brill maar ik wil graag meer bescherming. 

Nu even kijken waar ik hem voor mij prijsje kan krijgen :P

De Dye is ook goed in combo met een Fast Helmet.

Hiervoor ga ik nog een tutorial maken en op het forum plaatsten. De fast helmet moet iets aangepast worden.

Heb hiervoor niet veel tijd gehad nog.

Yes ! mijn goeie smoke lens is onderweg !

@LittleB - spuiten in OD is inderdaad geen slechte optie zeg ! Is hier iemand hier goed in ? zou wel ATAC FG willen :P

Ik moet nog wat meer oefenen op atac fg, je hebt mijn replica gezien. Dat moest atacs voorstellen :P