Jump to content
Gryphon

[GBB] Tokyo Marui Hi-Capa 4.3 en 5.1

Recommended Posts

Het zit maar vast met een enkel schroefje. Zelfs als die niet overeenkomt is het mogelijk op te lossen met retourtje naar de klusschuur of bouwmarkt. Schroeven van Blackhawk en Cytac kwamen trouwens niet overeen maar dat zijn ook twee totaal verschillende systemen. 

Wat misschien ook niet overeenkomt is het bevestigingssysteem. Zowel het holster als het bevestigingssysteem bevat een "tandwiel" en die moeten dan wel van beide merken overeenkomen anders vallen ze niet in elkaar. Nu vermoed ik dat het gewoon twee merken zijn met hetzelfde systeem en dus compatible. Zou wel dikke pech zijn als het niet zo was. Garantie heb je nooit. Ik heb zelf geen holster van IMI dus kan het helaas niet nakijken sorry. 

41r0e364OyL._SX355_.jpg

Niet dat ik wil necroposten maar gezien er een topic is: ik ben van plan om ook oo de hicapa boot te springen maar dan welliswaar met hpa getapte mags.

Ik wil mijn Hi-capa ook HPA tappen maar moet alles wat betreft HPA nog aanschaffen: Duikfles met keurmerk, Paintball fles, HPA taps, Regulator en lijn dus daat gaat voor mij nog wel ff duren ben ik bang.

Duikfles gaat mss niet meteen nodig zijn, als het alleen voor je hi capa is ga je wel even toekomen met een fles.

Ik heb 1 magazijn van m'n TM Glock voorzien van HPA tap en dat ding zuipt lucht.  En die is volledig stock op een Guarder frame na.

Uit m'n Polarstar haal ik zeker 3-5 keer meer schoten als uit de Glock.

Hoe is het hier gesteld met de hicapa's 

Dit ben ik tegenwoordig, zonder HB

44113607_1879673125461971_20023498783651

TM Hicapa op hpa

Mods tot nu toe:

-Airsoft masterpiece Viper slide

-Stainless steel outerbarrel

-6.00 innerbarrel van Nineball

-60 graden decepticon bucking

-maple leaf hopwheel

-140% recoil spring

-recoil buffers maar nog lang niet genoeg geshort stroked!

-cowcow blowbackhousing met 140 spring, moet hoger worden :)

-cowcow enhanced valvespring.

-reg en line set van balystik 

Afgelopen zondag de eerste keer wezen schieten met deze setup: als een trein, eerste bb is zo precies te schieten echt bizar,  tijdens snel schieten is hij beduidend minder nauwkeurig dus vandaar dat ik wil dat de cycles nog korter worden. 

Edited by Ree
typo's

1 uur geleden zei mata:

Hier is het slecht met Hicapas, geen leuke CQB velden in de buurt :(

Mooie build!

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft

afgelopen week een dag skirm gedaan bij ghost Town, echt de moeite waard!! Dikke actie de hele dag door.

leuke page Mata, goeie replica's!

Uhm, een aardig eind uit de buurt van Drenthe. Office2 is jammer genoeg niet meer, anders was ik zeker voor een mooie Pistoolbuild gegaan.

Op hoeveel PSI en FPS heb je hem staan?

instagram.com/gw_mata - facebook.com/mataairsoft