Jump to content
Sign in to follow this  
Gryphon

KWC full-auto/metal Desert Eagle met korting

Recommended Posts

https://www.youtube.com/watch?v=d0C9Zaw7V1Y

Ik keek net deze review van de KWC Desert Eagle en schrok een beetje van hoe BRUUT dat ding is :) Ik weet dat ik heb gezworen geen AA's meer te kopen, maar ik was toch wel even benieuwd wat-ie kostte en vond meteen een aanbieding bij Greek Airsoft voor € 133. Als je nog op zoek bent naar een toffe sidearm: doe er je voordeel mee!

Oh ja, hij weegt wel anderhalve kilo, dus niet heel lekker om mee te slepen als secondary ;)

zwaar en best wel groot (succes met het vinden van een holster die niet heel je been inneemt) zijn toch best grote No Go's met betrekking tot secondary :P MAAR pistol only games, daar kan deze vast shinen!

EDIT: Als gamer vind ik toch wel dat alle Deagles chrome moeten zijn :P

Ja, dit is typisch zo'n klapper die koopt voor CQB games, waarbij je vervolgens toch je AR of SMG gebruikt :) Gedoemd tot achtertuingebruik, vrees ik. Hoewel, ik heb er ooit iemand mee zien lopen als sidearm naast zijn Kriss Vector. Het kán dus wel, maar lijkt me door formaat en gewicht bepaald niet relaxed.

Ik krijg mijn handen bijna niet eens om mijn MK23. Dus dit zou denk ik ook een probleem worden. Volgens mij brengt Cybergun hem ook uit onder eigen naam. Dat merk brengt volgens mij sowieso alleen maar AA's uit d.m.v. Rebranding.

Ondanks het hoge cool gehalte van sommige grote secondaries vind ik juist de compacte modellen erg lekker in de hand liggen ( Detonics 45, USP compact, PPK etc.) Meer controle en nauwkeurigheid aldus. Voor de verzameling echter zijn modellen als de Desert Eagle en ook b.v. de Magnum varianten erg tof.