Jump to content
Crusader

het grote BB onderzoek

Recommended Posts

Jeej, ik heb nog ergens Green Devil kunnen vinden! Voor bv .28 - .32 BBs wil ik na dit voorraadje toch eens pro-hit, de nieuwe oude Valken en WE Nuprol RZR (schijnen ook de oude valkens te zijn) proberen. Een voordeliger alternatief is misschien toch niet zo verkeerd  :P.

Ik ga zelf de .25's proberen van ASG Open Bio Blasters, laat wel weten hoe die bevallen. Ik gebruik vooral nog alleen .25 omdat de replica's waar ik mee speel veelal nog stock zijn op een bucking en nub upgrade na dus dan is hoger niet vaak heel veel voordeliger. Ik wil de Nieuwe Oude Valken ook nog proberen en de WE tech ook, maar eerst deze maar eens.

Op zich vind ik dat best verwonderlijk dat jij met bijna stock replica's speelt :P. Ik heb standaard 2 volledig opgefokte en getunede replica's bij me. En als dat faalt eventueel een 3e die eigenlijk niet helemaal stock genoemd mag worden :D.

Op zich vind ik dat best verwonderlijk dat jij met bijna stock replica's speelt :P. Ik heb standaard 2 volledig opgefokte en getunede replica's bij me. En als dat faalt eventueel een 3e die eigenlijk niet helemaal stock genoemd mag worden :D.

Luiheid, frustratie dat de G&G M4 niet werkt met zowel de ASCU als jefftron, DSG afmaken waar ik ook weer tijd voor moet vrij maken en nu dus moet wachten op de BTC Spectre. Ga nu een simpele mosfet installeren zodat die veel te dure G&G ook kan gebruiken en dan ondertussen testen met de ASCU als ik hem niet gebruik. Als die dan weer beetje werken ben ik van plan om of de ICS of E&L te upgraden dunno yet. Meestal door de week niet echt tijd, weekend geen zin of airsoften dus dan schiet het niet op.

Iemand al 's die nieuwe KILO9 bb's van Taiwangun geprobeerd ?

Nee en sorry ook niet van plan, betwijfel of ze überhaupt wel bio zijn en daarnaast is het waarschijnlijk echt bagger kwaliteit, misschien nog slechter als .12g bbs, maar als iemand het tegen deel kan bewijzen dan hoor ik het graag :D.

Nee en sorry ook niet van plan, betwijfel of ze überhaupt wel bio zijn en daarnaast is het waarschijnlijk echt bagger kwaliteit, misschien nog slechter als .12g bbs, maar als iemand het tegen deel kan bewijzen dan hoor ik het graag :D.

Ok duidelijke mening dus, Taiwangun nie echt gekend voor z'n BB' denk he ?

hebben ook die Guarders he , welke ook nie zo denderend blijken ? 

Ok duidelijke mening dus, Taiwangun nie echt gekend voor z'n BB' denk he ?

hebben ook die Guarders he , welke ook nie zo denderend blijken ? 

Mogelijk dat die beter zijn, maar ASG Bio Blasters zijn 19,50 per 6000 stuks van de .25 en dus ongeveer gelijk in prijs als de guarder en van de ASG Bio blasters is bekend dat ze gewoon prima zijn voor de prijs per bb.

De Specna Arms BB's zijn voor ons geen optie meer. We zijn er achter gekomen dat ze op een aantal velden niet toegestaan worden en dat de certificaten (BIO) niet kloppen. 

Dus we gaan weer rustig verder zoeken :P

Heren,

Hebben jullie vaker gehoord dat de Specna Arms niet toegestaan worden? Wij hebben 3 1KG zakken gekocht, en zit niet echt te wachten om daar volgende week te arriveren (Paintballworld Arnhem) om te horen dat we er niet mee mogen spelen.

Ze schieten zo heerlijk recht namelijk...

Ons clubje heeft er nog niets van gemerkt (de bio variant dan). Al heb ik er wel eens wat over gehoord. Als ze het echt niet toe laten daar kun je wellicht daar even een flesje/zakje halen en bij het volgende event weer de specnas proberen.

Na verluidt zijn dezelfde BBs als de oude Valken. In theorie dus best OK.

Ik heb een flesje nuprol rzr 0.32g gekocht en Valken 0.32g (taiwan).

Ik kan zeggen dat ze gelijk schieten en recht, maar af en toe valt er eens een bb te vroeg af of overhop er eens eentje. M'n 0.28g green devil vliegen helemaal strak schot na schot. 

Da blijf ik persoonlijk de beste bbs vinden waarmee ik al geschoten heb. 

Ik denk het haast niet. De meesten die naar Geoffs kijken spelen met getunede replica's en dat is .28 en hoger over het algemeen. Maar ze zijn nog wat kostbaar om in je assault te drukken :P.