Jump to content
Crusader

het grote BB onderzoek

Recommended Posts

Mijn Flathop in me HB schiet wel beter met .28 dan met .25

En mijn pistols schieten ook goed met .28, het enige probleem wat ik wel merk vooral indoor is dat je BB wel wat langer nodig heeft om bij je target te komen.

Misschien dat ik binnenkort nog wel een keertje .25 gebruik indoor, maar lager als dat ga ik echt niet meer.

Dan zijn voor mij de bb's niet meer zwaar genoeg en gaan ze overal en nergens naar toe :P

Ik koop vanaf heden GEEN Extreme Precision meer, wat een enorme bagger hebben ze gemaakt de afgelopen batches. 

Er zat daadwerkelijk een bb tussen welke de vorm van een knalerwt had. En de rest van de bbs toonde ook aardig wat oneffenheden.

Je ziet het niet goed maar buiten de (wel goed) zichtbare kant, zit er in het licht nog een dimple :/

IMG-20160503-WA0044_zpshuchiodt.jpeg

Vanaf nu enkel nog maar GreenBB, greendevil. En op zoek naar nieuwe 0.33g bbs, de G&G schieten fantastisch alleen zijn ze bruin van kleur en dus niet goed zichtbaar in het bos :(

Is er iemand bekend met de zwaardere BB's van Taiwangun Guarder , P&J ?

Ik koop vanaf heden GEEN Extreme Precision meer, wat een enorme bagger hebben ze gemaakt de afgelopen batches. 

Er zat daadwerkelijk een bb tussen welke de vorm van een knalerwt had. En de rest van de bbs toonde ook aardig wat oneffenheden.

Je ziet het niet goed maar buiten de (wel goed) zichtbare kant, zit er in het licht nog een dimple :/

IMG-20160503-WA0044_zpshuchiodt.jpeg

Vanaf nu enkel nog maar GreenBB, greendevil. En op zoek naar nieuwe 0.33g bbs, de G&G schieten fantastisch alleen zijn ze bruin van kleur en dus niet goed zichtbaar in het bos :(

Bedoel  je daar die Guarders mee ?

Iemand die P&J's al 's gehad ?

Zijn er mensen die .33 en zwaardere bb's verschieten? Ik kan maar weinig vinden. Je hebt wel de Valken .36's, maar die zijn nergens meer op voorraad.

Dan heb je Rain Bio .36. Deze zijn erg goedkoop, maar ik ken het hele merk niet en geen recensies te vinden:

http://www.airsoftshop.be/nl/bo-rain-bio-bb-sniper-036g-1500rds.html

Dan heb je ook nog .33 van G&G, maar het grote nadeel is dat ze grijs van kleur zijn:

http://www.bbbaas.nl/geng-0.33-bio-bbs

Ik denk dat je even moet wachten op een nieuwe .36 batch van valken. Er zijn eigenlijk op dit moment geen goede alternatieven beschikbaar.

Heb zelf gelukkig nog een halve bus Valken .36 en als backup nog een zak G&G .33.

Woops, bijna de Specna Arms bb's besteld... Dat zijn alleen geen BIO bb's en aangezien ik eigenlijk alleen buiten skirm bij Balls & Arrows denk ik toch maar voor de Rockets Platium BIO .28 te gaan.

De Specna Arms BB's zijn voor ons geen optie meer. We zijn er achter gekomen dat ze op een aantal velden niet toegestaan worden en dat de certificaten (BIO) niet kloppen. 

Dus we gaan weer rustig verder zoeken :P