Jump to content
Sign in to follow this  
Flash

[TKA] Systema PTW Complete set (fully tuned)

Recommended Posts

Het is de ptw uit deze post: https://thereptilehouseblog.com/2016/06/12/darmsquad-d07s-kryptek-sbr/
FG9VFjjm.jpg
Pqm9WJ9m.jpg
quciJCfm.jpg
KpuFTWtm.jpg
GvzevxFm.jpg
EpdRnICm.jpg

-Systema PTW SCK 2013 M120 Ambi with Bruno Rewound motor, polished and tuned gearbox ORGA barrel, ORGA hopup. The cylinder is also upgraded/tuned with x ring, better bearings, orings, grease and lightweight mod.
-Noveske NSR rail madbull
-Gassblock
-FCC outer barrel
-KAC qd swivel mounts
-REAL STEEL Magpul CTR stock with enhanced buttplate
-FCC Magpul MOE grip
-REAL STEEL Magpul ASAP sling mount
-Magpul Pmags with Ranger Plate
-Classic Army AAC QD flashhider and silencer
-Knight’s Armament KeyMod QD sling swivel mount

De set bevat de items uit de bovennstaande lijst. Daarnaast zitten er: spare orings, spare orga nub, MAG springs, MAG brushes, etiny brushes, original m110 spring, stock pistolgrip en wat andere onderdelen extra bij.
Is in ultieme werkende staat, schiet echt lasers, heel ver ook met een steady+-340fps.
Heeft mij 2-3voudige gekost van de vraagprijs.

Zoals aangegeven heeft de kumi motor een rewind gehad (door bruno) waardoor deze ook erg betrouwbaar en krachtig is.
Al met al een hele mooie set met een zeer goed werkende ptw die erg betrouwbaar is. Sterker nog: dit was mijn enige replica altijd. Meer dan dit had ik niet nodig en schoot zowat iedereen eruit hiermee. Dat kan hij uiteraard nog steeds en hij is dus nog in perfecte staat, niet veel mee geskirmd.

Prijs €1500 ophalen of verzenden vanuit leiderdorp.
Koopje al zeg ik het zelf,  voor een ptw in topconditie met de beste prestaties en real steel parts.