Jump to content
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Recommended Posts

Hoi!

Ik ben Jelle en 23 jaren jong, woonachtig in Veenendaal.

Sinds kort heeft Airsoft mijn interesse te pakken, ben altijd al geïnteresseerd geweest in wapens en alles omtrent het leger.

Nu ben ik dan ook op zoek naar informatie hoe ik er achter zou kunnen komen of airsoft inderdaad geschikt voor mij is.

Is het bijvoorbeeld mogelijk om een evenement te bezoeken zonder eraan mee te doen, alleen om te kijken hoe het in zijn werking gaat etc.

Mochten jullie tips/informatie hebben, hoor ik het heel graag!

Greets,

Raiin

Welkom!   Weer eentje uit de buurt, kom zelf uit Ede :D 

Ik denk dat als je een organisatie een mailtje stuurt en aangeeft dat je een keertje zou willen kijken dat dat wel kan. Trek een fluoriserend hesje aan en zet een veiligheidsbril op en je kunt, in theorie, mee met een marshall het veld op. Je zult denk ik niet zomaar rond mogen lopen tijdens het spel denk ik, weet niet hoe handig ze dat vinden. Maar voor hetzelfde geld scheelt het ze niets. Beste even een organisatie mailen of bellen waar je zou willen kijken en die kunnen je dan wel vertellen hoe en wat.

Je mag ook wel een keer met me mee als introducé als je wilt.

Hallo Airsofties,

Ik ben Hans Teunissen, 27 jaar kom uit Ede.

Mijn hobby's zijn; Gamen, Formule 1, Netflix,  (ruimte genoeg voor iets extra's ;))

ben afgelopen 4 maart naar een Skirm in Lelystad geweest als introducé van Solstice. B)

Die dag gaat goud geschreven de boeken in ondanks alle gekregen headshots.

en nu hier voor de informatie voor mijn eigen Replica set, kleding en gadgets.

Gegroet Gelre

Hallo  allen,

Ik ben Maurice, woon in de provincie Groningen , omdat airsoft nu  veel toegankelijker en beter is geworden dan in het verleden ben ook ik  om. :)  Het paintball  heb ik 6 jaar geleden achter me gelaten. Nu ben ik al een tijdje lid van dit forum maar heb me eerst maar eens verdiept in deze materie voor dat ik helemaal los ga.

Sinds kort in het bezit van een HK416 A5, Glock 17 en  een hi capa 5.1 HX1002,  acetech lighter tracer en natuurlijk niet te vergeten  de overige gear en safety.

tot ziens  en see you on the field :)

Hallo!

Matthias, 29 jaar uit Ede hier. Na eerste potjes airsoft gespeeld te hebben bij vrijgezellenfeesten was ik al helemaal gepakt. Onze gouwe ouwe Solstice heeft het extra makkelijk gemaakt door mij kennis te laten maken met de sport en daarbij wat spulletjes uit te lenen. Door dit laatste zetje is mijn NABV pas nu onderweg, heb ik mijn eerste gear gekocht bij NLTactical en staat mijn winkelmandje bij Gunfire al klaar om mijn eerste AEG te bestellen.

Spreek jullie op dit forum en bij een volgende skirm!

Hallo!
Matthias, 29 jaar uit Ede hier. Na eerste potjes airsoft gespeeld te hebben bij vrijgezellenfeesten was ik al helemaal gepakt. Onze gouwe ouwe Solstice heeft het extra makkelijk gemaakt door mij kennis te laten maken met de sport en daarbij wat spulletjes uit te lenen. Door dit laatste zetje is mijn NABV pas nu onderweg, heb ik mijn eerste gear gekocht bij NLTactical en staat mijn winkelmandje bij Gunfire al klaar om mijn eerste AEG te bestellen.
Spreek jullie op dit forum en bij een volgende skirm!
Welkom maatje

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk