Jump to content
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Recommended Posts

Aloha allemaal

Ik ben dus jimmy ( a.k.a. D3nikke).

Mijn bezigheid word gecombineerd met de familie ( vrouwtje en voer kiddo's) en verschillende hobby's ( gamen virtueel en reëel, Netflix,reading, en zo verder). 

Als professionele bezigheid ben ik bezig als consultant in de Mobile Telecom. Om meer precies te zijn ben ik een Site Engineer en dit wil zeggen dat ik werken en mensen begeleid die aan de installaties van bv Proximus, Base,Orange ( voornamelijk Belgie dus :) )worden uitgevoerd.

Now to the "Airsoft" point! Dus zoals in het topic ben ik echt best nieuw nieuw in deze hobby. Ik ben sinds een jaar een interesse beginnen opbouwen in deze hobby maar heb het op zich nog niet werkelijk uitgevoerd. Kwa equipment heb ik ook nog helemaal niets. Mijn plannen zijn dus wel om er één dezer maanden eens te zien om ergens ( club verband of gewoon terrein verband) eens deel te nemen met dan gehuurd materiaal om te zien waar mijn werkelijke interesses zijn in deze. De reden dat ik hier terecht gekomen ben is voornamelijk hoe meer info hoe beter. Een kleine aanvulling ivm mijn reden van interesse is dat ik één enorme interesse heb in tactical shooters op pc en dit gedeelte is dan ook 100% zeker wat mijn interesse wekt met airsoft.

Ivm equipment heb ik weliswaar ook al een berg sites bekeken en op dit moment ligt mijn interesse vooral bij Tokyo Marui vanwege de top kwaliteit. Maar hier zal eerst nog wat ervaring aan te pas moeten komen een een gids misschien voor alle shops te doorzoeken .

Alright ik ga stoppen want anders wordt ik gebanned wegens te lange posts zonder deftige inhoud . Vragen en opmerkingen of eventueel al tops zijn meer dan welkom! 

Cya soon!

Thx guys

@mata : Tja, ik kan er niet aan doen , met al mijn interesses en hobby's heb ik de gewoonte om naar the top te zien :). Plus heb ik een voorliefde ( op looks dan toch alvast ) voor een SCAR en die van TM ziet er een van de beste uit dus ...... En als secondary denk ik naar de tm desert eagle te gaan. Een vlaai van een pistol maar oooh zo iconisch !

@crusader : Tja die intro , ik dacht beter ineens duidelijk zijn ;-). 

Hallo allemaal,

Weer een newbie hier. Net lid van de NABV geworden en mijn eerste AA gekocht, een CZ SP-01 Shadow GBB. Ik woon in Zwaag (Gemeente Hoorn). Ik ben een beetje op zoek naar hoe ik echt kan starten met Airsoft. Er is hier een schietvereniging waar ik in ieder geval kan kaartschieten en bij voldoende animo ondernemen ze ook wel eens andere Airsoft activiteiten.

Alle tips zijn welkom!

Welkom Raoul,

Goede tip om te starten? Ik zou zeggen "Lees dit forum".

Beginnend bij dit gedeelte van het forum. Maar die had je al gevonden :)

Op deze manier heb ik ook mijn basiskennis opgedaan destijds. En als je de basis kent dan is er hier ook voldoende stof voor de gevorderde spelers ;)

Heb je al gekeken óf en wat voor soort primary je wilt aanschaffen?

Hallo all,

Ik zal me ook even netjes voorstellen  :D

Ik ben Erik en woon in Amersfoort ben i©t'er 5 dagen in de week en helaas soms meer  :o  was een paar keer in contact gekomen met airsoft met wat uitjes en besloten dit vaker te willen gaan doen.

Heb +-3 jaar gespeeld in een paintball team, maar helaas was daar de lol vanaf en te competetief geworden zonder de lol.

Net 2 weken mn nabv pas binnen en een Armor Works VX0111 gekocht en nog opzoek naar een primairy (beste zoektocht).

Thnx en wie weet een keer tot ziens !!

De naam is Roy AKA Smittie voor mijn mede team leden van DM.
Speel nu een klein jaar airsoft en ben in het bezit van een 6 tal replica's.
1x een Tippy omgebouwd tot Colt C8NLD

1x een Tippy omgebouwd naar een HK416

Een Glock G17 van Stark Arms met alle originele markings

1x een Blackwater 1911

1x een AW338 sniper.

1x ASG Glock G18C

Loadout is KL en speel regelmatig bij Balls&Arrows waar misschien sommige van jullie mij al gezien kunnen hebben.

Mvg Roy

Dag iedereen!

Ik ben sinds een kleine maand geintroduceerd in het airsoften. Een keer met een makker meegegaan, en helemaal hooked.  Waarom? De adrenaline, spanning, je helemaal uitleven en de week even vergeten, en gewoon de replica's op zich (boys will be boys he..) De voorbije weken heb ik , o.a. dankzij dit board, al heel wat nuttige informatie opgedaan. Inmiddels heb ik mijn eerste eigen replica (ICS CXP 15 keymod proline) op de kop kunnen tikken, 2de hands maar nagenoeg in nieuwstaat :D

Stapje voor stapje ben ik nu mijn gear aan het uitbreiden, en wat onderzoek aan het doen om ook een degelijke sidearm aan te kopen.

Ik ben 33, woon in Antwerpen, België. Marketing-adviseur van beroep

Hey allen,

Mijn naam is Archangel, rond de 30 en en geen kinderen, dus hoef ook niet te kiezen tussen upgrade onderdelen of luiers. Je ziet het al, ik kan maar beter geen kinderen nemen :P.

Airsoft nu sinds de legalisatie in Nederland, daarvoor altijd verlekkert naar filmpjes te kijken en dan met name naar mil-sim filmpjes. Spreekt mij net wat meer aan dan skirms. Ik hou ervan om 3 dagen met mijn replica's rond te kunnen lopen, kamperen in de buitenlucht, de geluiden van verre gevechten te horen en het gebrom van de voertuigen die overal rond crossen. Ben dan ook sinds Berget 11 elk jaar aanwezig en hoop z.s.m. ook andere mil-sims te kunnen bezoeken. Ben vooral druk bezig geweest met de laatste 3 jaar om de uitrusting perfect te krijgen en zit nu zo'n 75% op voor mij de perfecte kit.

Verder woonachtig in NL, werkzaam in de horeca en that's it.

Prettig om kennis te maken in ieder geval.

Laters!