Jump to content
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Mijn naam is Max a.k.a. [ MYSTIX ]

Speel nu een kleine 3 maanden airsoft en probeer mijn progress allemaal vast te leggen op beeld.

Ik speel vooral op mijn thuisveld in Nijmegen, niet het grootste veld maar heel geschikt om je skills te verbeteren.

In bezit van een tokyo Marui Vsr-10, Asg glock 17 en een Tokyo Marui mp7a1 (aeg).

Jullie kunnen mijn airsoft avontuur volgen op Instagram en YouTube

Alle feedback is meer dan welkom!

Thanks!

Cheers

-Max

SbfN57i.jpg

Hallo allemaal,

Ik ben Jordy 31 jaar en kom uit Schiedam en nieuw hier op het forum en in de airsoft wereld.

10 jaar geleden ongeveer ben ik voor het eerst in aanraking gekomen toen met een vrijgezellenfeest.

Daarna jaren niks meer mee gedaan tot ik weer een beetje ben begonnen met shooters te spelen op de PC.

Ook kwam ik er achter dat 2 vrienden beiden airsoft doen en dacht toch maar eens kijken voor een replica.

Vorige week heb ik een VFC HK417D aangeschaft en zondag me eerste skrim bij Wild Mountain in Weert.

Mochten jullie vragen hebben stel ze gerust.

Met vriendelijke groet,

Korsakoff010

Guest Rooney

Hallo allemaal,

Mijn naam is Jeroen (32) uit Haarlem en nu ff ruim een jaar actief in de airsoft. In 2013 een keer gepaintballt met een maat en daar met een marshal aan de praat geraakt, airsoft was toen net toegestaan in NL.

Drie jaar later kwam dit onderwerp weer eens op tafel en na uren YT waren we er helemaal weg van.

Mijn eerste replica is een Umarex VFC HK 416 D waar ik inmiddels al het een en ander aangedaan heb en nog mee rond ren. Dit forum heeft me al veel geholpen en hoop in de toekomst ook mijn ervaringen te kunnen delen.

Cheers!

Rooney

Goeiemorgen!

Mijn naam is Jonas, woon in Belgisch Limburg. (natuurlijk kom ik naar een NL forum, omdat die de beste zijn) :D

Speel al een jaartje of 2 airsoft, zit in een team van +- 20 leden en hebben onze eigen skirmbos. Zal eventueel eens filmpjes posten van de gameplay in ons bos.

Grtz

Goeiemorgen!

Mijn naam is Jonas, woon in Belgisch Limburg. (natuurlijk kom ik naar een NL forum, omdat die de beste zijn) :D

Speel al een jaartje of 2 airsoft, zit in een team van +- 20 leden en hebben onze eigen skirmbos. Zal eventueel eens filmpjes posten van de gameplay in ons bos.

Grtz

Welkom Jonas,

Bij welk team zit je?

Vanwaar ben je ergens in Limburg?

@jonas

Als jij de jonas bent die ik ken begrijp je me wel:

Maak jij pipi's blij?

(Andere forumleden mogen dit geheelschoots negeren ;) )

Welkom!

Maar zo maak je ons wel nieuwsgierig  :D

Hellooo Allemaal,

Ik ben Dennis, 33 jaar en kom uit Rotterdam en sinds kort actief in de Airsoft wereld. Na een paar open Skirms met wat huur materiaal heb ik m'n NABV en een AEG in huis gehaald.

Hoop hier wat meer kennis te vergaren en simpel weg m'n nieuwe hobby met andere te delen :-)..