Jump to content
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Recommended Posts

Net naar Oud Turnhout verhuisd

Heel tevreden, is tot hiertoe de beste "scope" voor DMR die ik gekocht heb.

Bevalt me zeer goed.

​Wat je voor jezelf moet nagaan is het volgende...

Waar speel je, waarvoor ga je het gebruiken, is single shot only geen probleem, en zal je boven of onder de 360 fps willen kunnen gaan.

​Mijn DMR kan alleen gebruikt worden op velden waar het toegstaan is om boven de 360 te gaan dus als DMR zijnde 450fps en dit zonder delay.

Mancraft is volledig pneumatisch en kan dus geen mosfet hebben en kan alleen maar semi.

​Wat kan nog een minpuntje zijn bij PDiK of toch bij mijn PDiK is dat ik niet lager kan gaan dan 80 PSI dan schiet het ding gewoon niet meer het laagste dat ik er uit krijg van FPS is 365-370.

Er zullen hier ongetwijfeld wel oplossingen voor bestaan maar heb er nog niet achter gezocht omdat ik het gewoon niet erg vind.

​De DMR is eigenlijk gemaakt voor Milsims zoals Berget, Borderwar, waar ik dit jaar naar toe ga en weekendskirms georganiseerd door crimi events.

Let op ik heb wel de V2 Long versie van PDiK dus ik kan niet oordelen over de normale PDiK v2 of de v3 daar weet ik  niks over.

​Wolverine ken waarschijnlijk ook maar zo goed als jij het kent van YouTube filmpjes en reviews dus ga daar ook niet over oordelen heb ik nog nooit gehad.

Bij crimi events moet je tegenwoordig toch ook een 2sec delay hebben voor een 450FPS DMR?

Als je hem onder de 360 wilt laten schieten en je moet op 80PSI blijven, kan je er een kortere barrel insteken. Steek daar een 363mm barrel in je gaat zeker onder 350 zitten.

Hi all,

Tot nu alleen maar gluurder geweest op dit forum.  :D

Mijn eerste skirm in september afgelopen jaar gespeeld en eigenlijk gelijk verkocht.

Heel wat jaren console fps games gespeeld en nu alweer een paar maandjes in het 'echt'!

Ik kom uit Utrecht en speel met een redelijk vast groepje varierend van 6-10 man en 1 vrouw (mijn :P ).

Ondertussen heb ik al een redelijke verzameling opgebouwd en 2 weken geleden een buitenkansje gepakt en een Tippman M4 #3310 met alle toebehoren (inclusief 20L 300 bar fles) aangeschaft, wat een ding is dat.

Mijn vorige was een Ares Amoeba AM-009 en is nu m'n backup apparaat.

Daarnaast heb ik 3 GBB handwapens; APS 601-B, TM FN 5-7 en een Nighthawk Custom.

Ook heb ik een Druganov SVD replica, maar die gaat in de verkoop, alsook de gbb handwapens maar ik weet nog niet welke ik wil houden.

Misschien tot op het veld!

Cheers,

Rawer aka Nils

Hallo mede forumgangers,

Mijn naam is stan, 20 jaar en kom uit noord brabant.

Nog geen jaar bezig in de sport maar toch al een klein arsenaal opgezet.

Bezit een:

-Specna arms SA-B16 met ascu module

-Specna arms SA-H03 (nieuw HK416 model)

-Tokyo marui Hi-Capa 5.1

Kwa gear een fan van nederlands DPM dus vandaar speel ik met Origineel OPS vest en standaard DPM camo.

Hallo allemaal,

Mijn naam is tom, 28 jaar uit rhenen en ga naar vele jaren afwezigheid weer beginnen met airsoft. Nabv pas Zal als goed is snel binnen moeten komen en heb al een idee welke aeg ik zal nemen. Ben ondertussen al wat randzaken aan het aanschaffen dus komt helemaal goed. Hoop hier ook nog een hoop info op te doen over van alles en nog wat en hoop jullie snel op het veld te zien!!

Mvg tom:)

Hey allemaal,

Mijn naam is Deny, 24 jaar uit de buurt van Roosendaal. Ben nu ruim een jaar lid bij de NABV en kan letterlijk hele dagen bezig zijn met airsoft. Door drukte op het werk dit jaar tot nu toe wat minder, maar dat hoop ik binnenkort te veranderen.

mvg.

Goedendag, ik ben Wesley. 35 jaar jong en ik kom woon in R'dam Ik weet nog weinig over airsoft en probeer zoveel mogelijk ervan te weten te komen :)

Tja hier heb je er weer 1 die gelijk vragen stelt zonders alles eerst door te lezen. ( heb ik wel gedaan hoor  :huh:) Ik ben hier nieuw en qua airsoften ben ik ook nieuw.

Ik probeer mezelf een beetje te verdiepen in het airsoften qua onderhoud/upgrade enz van een AEG replica. Als je mijn vraag om een scooter op te voren weet ik vrijwel elk onderdeel die je nodig heb + de benaming ervan hehe. Qua replica heb ik totaal geen idee hoe wat werkt en welke onderdelen bij welke past en wat is nou het (beste). Probeer veel forum te lezen maar kom er niet echt wijs uit. Beetje gebrek aan Engels is ook het probleem  <_<  :ph34r:. Zijn er ergens goeie reviews te lezen over hoe het nou allemaal zit het liefst in een video vorm en het liefst in het Nederlands  :)

Dank u

Gr Wesley

ik ben hier nieuw en wil graag wat meer te weten komen over hoe een AEG werkt enz enz:) Heb al heel wat filmpjes gekeken maar kom er niet echt wijs uit:0 Veel is ook in het engels en dat is beetje het probleem. Als je aan mij vraagt hoe een scooter opvoeren moet kan ik je vrijwel elk onderdeel benoemen en je vertellen welk onderdeel wat doet enz enz maar wat betreft airsoft replica weet ik vrij weinig:) Weet er iemand wat handige NL filmpjes :)

hahah ja engels leren is idd beter. MOet zeggen ik versta het ook wel redelijk maar nederlands is beter hehe ;) Weet jij anders een goeie YouTube kanaal waar in het engels alles goed uitgelegd wordt;)

Wat wil je weten?

Algemene stuff:

Alles daarna zal je toch wel echt specifiek moeten weten wat je wil leren want anders ben ik nog wel even bezig om van alles een goede video te vinden.