Jump to content
Gryphon

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Recommended Posts

Hallo allemaal

Ik wil me bij deze ff voorstellen:Ik ben Maurice bijnaam Fighterdog

Ik ben 44 jaar en getrouwd en 2 kids

Afgelopen jaar is mijn interesse in het airsoft gebeuren erg toegenomen !!

Ik ben diverse keren wezen skirmen in binnen en buitenland wat me erg is bevallen.

Afgelopen maand heb ik mijn NAVB aangevraagd en ondertussen is mijn VOG goedgekeurd en contributie betaald .

Dus met een beetje geluk heb ik deze maand mijn pas!

Nu ben ik ook al wezen kijken naar een eerste replica en ik denk dat dat ICS TM4 gaat worden maar suggesties altijd welkom

Ik hoop dat dit alvast genoeg info is .

Alvast bedankt!!

En bij deze heb ik me vandaag ook aangesloten bij dit forum dat me is getipt door een vriend van me. Mijn naam is Joey 20 jaar oud, toen ik 18 was al wezen kennismaken met de airsoft wereld, helaas laten verwateren door de wondere wereld van defensie in te stappen als infanterist. Na een prachtige tijd weg moeten gaan en nu tijdelijk werkzaam als beveiliger. stiekem hopende nog is terug te kunnen naar Defensie.  heb al een wapen + side arm en ben stukje bij beetje uitrusting bij elkaar aan het sparen. ben altijd opzoek naar een leuke groep mensen om mee te spelen en er een leuke dag van te maken. ^^

Dag beste mensen,

Mijn naam is Piet-Hein, 37 jaar oud en woon samen met vrouw en twee zoontjes in Terborg (Oosten des lands; vlakbij Doetinchem). Van beroep ben ik maatschappelijk hulpverlener bij een zorginstelling voor verslaving en opvang. Sinds gisteren dan ook echt mijn NABV lidmaatschap binnen en heb mijn zinnen gezet op een G36c Sportline die ik deze week bij Hes van Zweeden in Arnhem wil gaan halen. De tijd is er en de centen staan al klaar. Ik wil graag naar de winkel toe om wat meer te zien en ook echt vast te houden, maar gezien het budget zal het toch wel de H&K en wat extra's worden. Ik verwacht de komende weken ook nog het een en ander aan gear en schat zo in dat ik dan in het nieuwe jaar ook daadwerkelijk voor het eerst kan gaan skirmen. Ik heb enkel (beperkt) ervaring met paintball en ben dus zo groen als gras als het aankomt op airsoft. In het ergste geval wordt ik dus een verzamelaar, een chairsofter...

Naast gamen (Xbox), modelbouw (Warhammer), films & series, lezen, klussen en werken, schiet ik ook graag als achtertuinschutter op 10m met mijn buks op kaartjes, klapdoeltjes en blikjes. Maar dat gaat (vind ik) toch snel vervelen.. Het is mij te statisch. Die ervaring had ik ook bij de schietvereniging. Ik zou dan meer een HFT schutter zijn. Op zoek naar afwisseling, spanning, actie en veel plezier, en hoop dat te vinden in een goede skirm. Of ik iedere week of zelfs elke maand op een veld te vinden ben betwijfel ik omdat er nou eenmaal maar zoveel dagen in een week zitten en er ook gewoon gewerkt en voor het gezin gezorgd moet worden. Maar het hele bezig zijn met airsoft is al geweldig, het internet en oa dit forum loopt gewoon over van informatie, meningen en mogelijkheden... Heerlijk!

Ik dank jullie voor de aandacht en ga me de komende tijd hier verder inlezen en zal vast nog weleens een vraag hebben. Als ik mijn aankoop heb gedaan laat ik het uiteraard ook horen!

Welkom Piet-Hein,......gelukkig werken de meesten dus 1x per maand zit er voor een hoop mannen ook niet in.

Dat houdt het dan weer spannend en ook iets om steeds naar uit te kijken natuurlijk. En ben het helemaal met je eens, het statische deel van alle andere schietsporten.

Wie weet tot gauw tijdens een skirm.

En bij deze sluit ik mij vandaag aan bij dit forum. Ik heb vandaag gespeeld met een paar heren van dit forum dus vandaar. Mijn naam is Niels 20 jaar oud woon in assendelft gelegen in het altijd mooie Zaanstreek. Ik loop nog stage bij Nuon power generation in Amsterdam(hemweg centrale) over 2 maanden waarschijnlijk Kan ik in dienst treden. Daarnaast ben ik vrijwilliger bij brandweer Zaanstad. Ik heb al een ics transform 4 en een we glock 33 en daar komen af en toe handige attibuten en uitrusting bij. ik heb vandaag lekker gespeeld met de heren en hoop dat dat vaker het geval kan wezen.