Jump to content

Photo

Voorstel topic voor nieuwe leden FIRST POST HERE !!!

Umarex H&K 416c G&G cm16 Raider Specna arms

• Please log in to reply
1788 replies to this topic

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Altijd leuk om te weten met wie we dit forum delen, dus ook hier het bekende stel-je-voor topic.

Tot u spreekt Alexander, 31 jaar oud uit Amersfoort. Oprichter van dit forum en zoon van een vader die eind jaren '70 luchtdrukwapens verkocht bij een sportwinkel in Utrecht — en er een aantal in huis had. Een fascinatie met wapens en andere militaire zaken zat er bij mij al vroeg in. Nu airsoft hier gereguleerd is wordt het tijd Call of Duty en Battlefield eens te verruilen voor de buitenlucht en een AEG. Ik houd de ontwikkelingen op airsoftgebied al een tijdje in de gaten, maar moet mijn eerste skirm nog spelen. Hopelijk snel, maar eerst even wat gear verzamelen!

Ik weet niet of er al teams zijn in omgeving Amersfoort, maar wie iets wil beginnen heeft mij alvast aan boord.

Als jullie vragen hebben over dit forum, stuur me even een PM.

Sent from my Tokyo Marui SCAR-H.

raven

raven

Newbie

• Moderators
  • 3 posts

ok ik zal me ook even voorstellen. Mijn naam is Alfons ben 45 jaar en doe dit spelletje al wat jaren. Na een korte periode bij de Witte Tijgers en Spec Ops One heb ik samen met wat mensen Recon Airsoft Team opgericht. Wij bestaan nu uit 6 personen. Naast het team hou ik de site www.airsoft.eigenstart.nl bij en heb ik goede contacten met andere teams en organisatoren. Heb je nog vragen, dan hoor ik dat graag via een pm.

• Airsoftie likes this

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Welkom Raven! Tof om iemand aan boord te hebben die het spelletje ook al echt gespeeld heeft :) Ik ben vooralsnog een "chairsofter" zoals ze dat in de VS zo mooi noemen. Informeer vooral je contacten bij andere teams even dat ze hier een forum mogen openen als ze willen!

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam
Hallo ik ben Edwin, 37 jaar en een groentje binnen de airsoft, tot begin 2012 werkzaam geweest bij defensie (landmacht) waarvan de laatste 3 jaar als onderofficier.
Ik heb helaas om privé omstandigheden defensie moeten verlaten, en hoop nu in het airsofter mijn groene hart weer een beetje tot rust te laten komen.

Zodra het NABV groen licht geeft om te importere, wil ik mijn eigen AEG gaan aanschaffen model M4 van het merk KWA. Schijnt het merk te zijn onder de AEG.

Ik kom uit de omgeving van Rotterdam, en het lijkt mij leuk om me aan te sluiten bij een fanatieke club airsofters om er mooie events mee af te gaan.
Mijn interesse gaat, door mijn ervaring, uit naar milsim, maar zoals ik eerder al zei, ik ben een groentje!!
Posted Image

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Mooi dat een voormalig onderofficier zichzelf een groentje durft te noemen. Ik weet wel voor wie ik moet oppassen, haha. Welkom!

Flash

Flash

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 521 posts

Hoi!

ik Preacher, (op de andere fora Flash maar heb liever de nick Preacher, van Moh:warfighter i know  :P)

ben 20 jaar, student in utrecht maar kom uit leiden. Me voornaamste hobby is met rc modellen vliegen. Hier ben ik in actie te zien :
dat soort dingen dus. Is ook een aardig dure hobby, nog veel duurder dan airsoft.
Heb sindskort een eigen webshop(http://www.helicanopy.nl) in die sector dus hoop daarmee al die kosten een beetje recht te trekken.

Heb in amerika wel met me oom het een en ander geschoten(shotgun, hunting rifle, etc.) maar 't is altijd al een jongensdroom geweest voor mij om een airsoft gun te hebben en dan t liefst een m4 RIS, laser, flashlight, holo sight, front grip, silencer.
mijn oog is gevallen op de WE katana m4 Ris, in reviews komt hij goed uit de stof. ik denk verder dat ik niet veel van het katana systeem gebruik ga maken maar daar doe ik t ook niet voor. ik wacht alleen nog op me pasje van de nabv, heb al betaald enzo.

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Welkom Preacher! Toffe hobby! Weet van m'n pa dat het inderdaad een dure is. Voor airsoft lijkt het me heel tof om een RC drone in te zetten voor verkenning, zoals die Parrot.AR. Op voorwaarde natuurlijk dat niemand je drone van € 300 uit de lucht schiet ;) Heb je wel eens gespeeld met camera's aan die heli's? En wil je zelf ook gaan airsoften of wil je alleen die M4 aan je muur hebben (wat natuurlijk ook prima is)?

Flash

Flash

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 521 posts

Welkom Preacher! Toffe hobby! Weet van m'n pa dat het inderdaad een dure is. Voor airsoft lijkt het me heel tof om een RC drone in te zetten voor verkenning, zoals die Parrot.AR. Op voorwaarde natuurlijk dat niemand je drone van € 300 uit de lucht schiet ;) Heb je wel eens gespeeld met camera's aan die heli's? En wil je zelf ook gaan airsoften of wil je alleen die M4 aan je muur hebben (wat natuurlijk ook prima is)?

Hey, check mn youtube channel maar, ik heb al wat filmpjes met een 10dollar camera aan een vliegtuig of heli gemaakt. zon drone is idd wel vet,  een paar bb's slopen dat ding niet volgens mij. filmen ermee is ook niet moeilijk, heb daar al wat ervaring mee maar heb zelf geen drone.

ik sta werkelijk te popelen om een replica te kopen, maar eerst op t pasje wachten. Heb al redelijk wat andere gear bij elkaar gekocht inmiddels, als alles binnen is maak ik wel een fototje. Ben benieuwd waar er in nederland allemaal geairsoft kan worden straks, hopelijk ook iets in de buurt van de randstad. Die M4 gaat dus zeker niet aan de muur hangen maar helemaal gepimpt worden met alles wat er is en evt ook een camo paintjob om vervolgens iedereen te hitten op t veld :P

Sibude

Sibude

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 163 posts
  • Amersfoort

Sibude (a.k.a. Steven) is present, 37 jaar jong en neergestreken in Amersfoort.

Ik heb een aantal jaar bij de Nationale reserve gezeten en mezelf vervolgens zo'n 6 jaar als instructeur bij een schietsportvereniging ingezet.

Door een werk moeten stoppen met beide, maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan,... Dus combineren in airsoft lijkt voor mij de oplossing.

Het geeft mij net als Alexander ook de mogelijkheid om mijn Battlefield ervaring eens in de praktijk te testen!

Voor wat betreft teams in Amersfoort, sluit ik me aan bij Alexander, ik heb nog geen uitrusting, maar sta wel te popelen...

Spartans never retreat! Spartans never surrender!

sibude.jpg

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

Zo komt dat team er wel :) Welkom!

Flash

Flash

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 521 posts

Zo komt dat team er wel :) Welkom!

Team Ghost? Team skulls? xD

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

S.W.A.G.

Skull-Wearing Airsoft Geeks ;)

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam

Steven & Nick,

Nick zeker met een drone zie ik in jou een perfecte verkenner, heerlijk informatie door spelen naar de voorhoeden.

Heb nog wel een mooie verhaal wat ik heb mee gemaakt in Afghanistan met een Predetor en de live beelden, wel een leuk ``kampvuur verhaal``

En steven, de Natrez, lachen man, ik wilde het ook doen om mijn groene hart tot rust te laten komen, maar dat was niet te combineren met mijn werk, Ik zou als onder officier minimaal 136 uur P/J moeten draaien en dat was niet te combineren met mijn werk nu.

Maar ik lees uit de randstad, mag ik vragen welke rand? haha

en ik zou een team wel heel leuk vinden, maar de naam S.W.A.G klint een beetje kinderlijk..... haha 

Posted Image

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam

sorry ik lees het al.... Amersfoort ook!!

kunnen jullie niet verhuizen hahaha. trouwens amersfoort mooie oefentereinen in de omgeving!!

Posted Image

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

@obi1kenobi Haha, SWAG was ook maar een geintje. Ik zou eerder neigen naar een gewone, Nederlandse naam i.p.v. afkorting. Iets dat een beetje klinkt als een duistere ondergrondse organisatie. De Zwarte Lotus, ofzo :)

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam

nou ik zou toch meer gaan naar een engelse naam, iets met squad ofzo.

ik zal er wel eens een overna denken, ook wat betreft misschien een toffe badge logo.

Posted Image

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam

black widow death squad, bijvoorbeeld.

en dan een als logo een boven aanzicht van een Blackwidow met een mes (zwaart van spec forces) er door heen en dan boven half rond balck widow en er onder half rond death squad.

Posted Image

Gryphon

Gryphon

Chairsofter

• Administrators
  • 1,662 posts
  • Amersfoort

We hebben de Black Scorpions al hè ;)

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam
Yes I know!!!
Zal wel eens kijken of ik een beetje cool logo kan fiksen!
Attached File  image.jpg   11.97KB   23 downloads
Bijvoorbeeld met deze afbeelding
Posted Image

obi1kenobi

obi1kenobi

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 137 posts
  • Near Rotterdam
En dan met een soort mes als dit er door heen.

Attached Files

Posted Image

Also tagged with one or more of these keywords: Umarex H&K 416c, G&G cm16 Raider, Specna arms

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users