Jump to content
svw

ReaperSkirm VIII

Recommended Posts

Het is weer zo ver, de 8e Reaper Prive Skirm!

Dit keer gaan we weer knallen bij Outpost Delta 19, georganiseerd door Airsoft Combat Support.

Zoals altijd hopen we weer op een grote opkomst met veel leuke teams. Inschrijvingen gaan via onze website www.rockcityreapers.nl

Outpost Delta 19, Gasselte

Organisatie:

Airsoft Combat Support

Tijd:

8:00-16:30

Kosten:

Toegang (eigen gear) €30,00

Toegang + huurkit (replica + veiligheidsbril + camo-kleding) €55,00

(Verdere informatie betreft de betaling wordt vervolgt in de mail)41d079767dc6427d0ee1315fc8fe6ffd.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

29 september. Interesting. Ik zet het bij mij even op de agenda. Verzorgd ACS het in zijn geheel of hebben jullie een opzet qua missies die zijn uitvoeren?

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

Hmm, ben dan op vakantie. Volgens mij was dat de vorige keer toen jullie iets op Gasselte deden ook al het geval :(

5 uur geleden zei Solstice:

Nee 5 uur reizen leek me al vrij onwaarschijnlijk idd.

Off topic: Wat voor tijd wil je lopen op de 10k?

Eerste keer 10 dus geen echte harde tijd, maar in een uur zou ik toch wel willen halen, maar het lekker uitlopen is belangrijker.

Kijk aan! Wat is je langste afstand die je nu gelopen hebt? Ik was eerst wel een beetje nerveus voor mijn eerste 10 maar als je 5 onafgebroken kunt lopen dan loop je de 10 ook zo uit. Stukje eigenwijs zijn. Sowieso loop je, althans ik, altijd wat sneller bij evenementen. Hoop volk op de been en je kunt steeds een loper voor je kiezen en daar naartoe lopen. En dan weer de volgende en dan vindt je vanzelf iemand die op jouw tempo loopt en dan ga je daar lekker achter hangen. Zo doe ik het meestal haha

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

2 uur geleden zei Solstice:

Kijk aan! Wat is je langste afstand die je nu gelopen hebt? Ik was eerst wel een beetje nerveus voor mijn eerste 10 maar als je 5 onafgebroken kunt lopen dan loop je de 10 ook zo uit. Stukje eigenwijs zijn. Sowieso loop je, althans ik, altijd wat sneller bij evenementen. Hoop volk op de been en je kunt steeds een loper voor je kiezen en daar naartoe lopen. En dan weer de volgende en dan vindt je vanzelf iemand die op jouw tempo loopt en dan ga je daar lekker achter hangen. Zo doe ik het meestal haha

9 km zo net lol , maar gaat super makkelijk, raak na een paar km op een adem haling die ik  super lang kan volhouden, spieren hetzelfde geen last van, moest alleen super nodig naar de WC  anders had ik wel de 10 geprobeerd, maar ik loop best gemakkelijk en ook al langer, maar voorheen heel wisselvallig. Wil het nu wel langer volhouden. Moet ook wel kan me pa me niet verslaan in afstand, gezien die wel de 10 miles gaat lopen.

Haha geinig, same story here. Mijn pa wordt eind van de maand 66 en ik moet soms nog mijn best doen om hem bij te blijven.
Maar idd, als je maar in een bepaalde cadans raakt dan hobbel je wel door. Benieuwd wat je er van gaat maken. Mijn record staat op 44:04 op de 10.

Er is een reden waarom ik er voor zorg dat mijn replica's zo goed en ver mogelijk schieten. Minder lopen...

2 uur geleden zei mata:

Er is een reden waarom ik er voor zorg dat mijn replica's zo goed en ver mogelijk schieten. Minder lopen...

Ik doe het juist andersom anders denken me ouders dat ik niks heb gedaan de hele dag :P

Matti, heb jij nog interesse in die plate carrier die op airsoft.nl staat? Ik ken de verkoper en hij heeft m nog....

Verstuurd vanaf mijn GT-P7500 met Tapatalk

Die van J4ckd4w bedoel je? Als Matti hem niet wil dan wil ik hem wel

Yep! Die

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

7 uur geleden zei svw:

Matti, heb jij nog interesse in die plate carrier die op airsoft.nl staat? Ik ken de verkoper en hij heeft m nog....

Verstuurd vanaf mijn GT-P7500 met Tapatalk

Oké, nice! Ik ben al voorzien, maar thanks voor de tip.