Jump to content
svw

ReaperSkirm VIII

Recommended Posts

@svw, kun je hem de 29e soms meenemen voor me?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

Ik ga 't verzoek doorgeven.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

[mention=90]svw[/mention], hoe laat moeten we zaterdag eigenlijk present zijn?
Ik lees overal 8 uur maar gok dat de skirm pas 10 uur start ofzo? Scheelt soms weer wat waardevolle minuten slaap zaterdagmorgen  
Slapen kan je in de auto toch ook doen
Morgen heb ik als het goed is nog ff contact met de orga en dan hoor ik hoe of wat. Zodra dat bekend is ga ik dat posten op fb en de mail.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Ik ben er nooit geweest ivm afstand, maar ik snap goed met de al weinig velden in het noorden dat dit goed kut is. Toen het even leek dat ullicoten ging stoppen en na de brand bij helenaveen was ik ook even van kut nu is er bijna niks in de buurt.

Ik ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren voor dit rond is en het er staat. De lui er achter zijn me ook totaal onbekend trouwens.

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

4 uur geleden zei mata:

Ik ben bang dat het nog wel een tijdje zal duren voor dit rond is en het er staat. De lui er achter zijn me ook totaal onbekend trouwens.

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

Dat denk ik ook. Er is ook een dappere ziel begonnen om in Grou een indoor locatie op te zetten. Aquaverium Grou.
Heb toevallig contact met die gast. De eigenaar van het terrein vind het een super plan. Maar als ik alles zo hoor moet er nog wel wat water door de Rijn voor het zo ver is.

32 minuten geleden zei svw:

Ja van Gasselte is het zeker k*t! Ondanks de afstand zeker wel de moeite waard.

Het gekke is wel dat ik nog niks van ACS heb gezien.

Ben er alleen nog geweest met Reaper skirms maar moet er eigenlijk nog wel een keer heen voor 31 december nadat ik die melding zag..
Een van de weinige velden waar ik tot nu toe geweest ben waar je eens lekker met je pistol in de weer kunt in gebouwen :D