Jump to content
Sign in to follow this  
Gryphon

[VERKOCHT] Ares AM-013 Honey Badger custom, incl. mags en accu's

Recommended Posts

Bovenste gun in de foto. De Krytac CRB eronder is ook te koop, zie andere advertentie 😊

kQ8Z2Zi.jpg

Ha peeps! Zoals jullie misschien al hebben kunnen zien aan m'n afwezigheid op het forum draait deze hobby momenteel op een laag pitje. Ik geef twee kleine kinderen de schuld 😅Ondertussen liggen er een paar mooie, vrijwel ongebruikte spullen in mijn kast stof te verzamelen. Tijd om e.e.a. te verkopen!

Mijn Ares AM-013 Honey Badger mag eruit (specs hier)! Onze gerespecteerde en gevreesde Dutch Spartans tech heeft het apparaat geshimmed en voorzien van een SHS motor en SHS piston, en dat liep als een zonnetje. Er zit ook een of M110 of M120 veer in en schiet keurig ietsje onder de 360 FPS; weet uit mijn hoofd niet meer hoe hard... te lang geleden. Een tijdje terug heb ik geprobeerd er zelf een Prowin hop chamber te installeren met een Progun (QTAC) R-hopped 6.03 precision barrel en Macarone flathop bucking (50º). Helaas lijkt de nub lijkt iets te groot waardoor zelfs met de hop helemaal open de bb's vastlopen. Ik heb nog niet het geduld gehad om dat op te lossen, dus dat is voor de koper. De oude loop en chamber krijg je erbij; de oude bucking is bij het verwijderen helaas gesneuveld.

Verder heb ik er 3 high-cap flash mags bij (type zoals afgebeeld) en 2 of 3 11.1v Lipo's. Krijg je er ook bij.

Voor € 225 is-ie meteen voor jou of doe een goed bod. (Een mailtje naar alex.griffioen[at]gmail.com is het handigst.)

Pssst gryph, een macaron Bucking met een rhop werkt niet :). De mold aan de binnenkant van een bucking moet je er uit snijden bij een rhop. Tip voor de een toekomstige replica zodra je weer tijd hebt :P.

instagram.com/mataairsoft - facebook.com/mataairsoft

10 uur geleden zei Gryphon:

@mataDat heb ik ook gedaan, en de bucking 90º gedraaid zodat eventuele oneffenheden van de weggesneden ridge uit de buurt blijven van het hop raampje :)

Dan is het misschien de hop up kamer die te snel druk zet of QTAC verkoopt shitty patches. We hadden je product nog gepromote bij iemand die en Amoeba zocht, volgens mij komt die hem ook ophalen XD.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this