Jump to content
AAC

GBB Glock's

Recommended Posts

In Tsjechië zit ook een winkel die nog een voorraad TM Glocks heeft, 126 Euro ps en 140 incl. verzenden (heb er zelf net een besteld), ongeveer even duur als Fire-support maar net iets goedkoper vanwege pond vs Euro. Ik vind 126 niet slecht voor een TM GBB.

In Tsjechië zit ook een winkel die nog een voorraad TM Glocks heeft, 126 Euro ps en 140 incl. verzenden (heb er zelf net een besteld), ongeveer even duur als Fire-support maar net iets goedkoper vanwege pond vs Euro. Ik vind 126 niet slecht voor een TM GBB.

Welke winkel als ik vragen mag?  Misschien handig voor de geinteresseerden  ^_^

Sorry ook mijn fout wist niet eens dat de winkel al eerder genoemd was, kwam er zelf op door een ander forum waar ik hem zag staan. Ik heb dan meteen ook wat andere vragen met betrekking tot wat een beetje slimme upgrades zijn voor een TM en dan vooral range en groupings, hammer springs enzo boeien me niet zo super. Also weet iemand waar ik grote flessen siliconenolie voor de GBB's kan halen om ze te smeren en het snijden van R-hop patches?

Wat is de ervaring bij Airsoft guns Europe die hiervoor werd genoemd? Bestelling goed over gekomen en hoe lang duurde dat? Ik zie dat ze verschillende transporteurs gebruiken... wat geeft de voorkeur?

Wat is de ervaring bij Airsoft guns Europe die hiervoor werd genoemd? Bestelling goed over gekomen en hoe lang duurde dat? Ik zie dat ze verschillende transporteurs gebruiken... wat geeft de voorkeur?

Heb de goedkoopste optie gebruikt voor shipping en het was er in 3 dagen na bestellen in huis. Alles netjes verpakt, geen schade aan de verpakking. Had nog wat vragen en die werden binnen een paar uur beantwoord. Ik ben zeer tevreden.