Jump to content
AAC

GBB Glock's

Recommended Posts

Heb zojuist nog een glock 18c weten te bemachtigen via Bunker 501. Staat niet meer op de site wegens bovengenoemde reden, maar via de telefoon kon ik er nog een bestellen. Heb nog nooit een full auto pistol gehad, dus heb er voor de grap ook maar gelijk zo'n 50 bb magazijn bij genomen. Zal vast wel lollig zijn :) Voor het serieuze werk heb ik een TM.

Laatst zelf nog op zoek geweest naar een Glock 17...inderdaad bijna niet te doen. In Aziatische webshops nog een aantal KSC/KWA G17s gevonden. Deze hebben tegenwoordig wat aangepaste markings, maar voor $30 extra heb je er een mooie slide met goede markings bij. Ook nog een shop gevonden die een Stark Arms S17 verkocht, wat betreft looks de beste keuze, maar heeft deels proprietary onderdelen.

Die dingen gaan nog veel geld waard worden  :D

Blij dat ik destijds m'n Army G17 nog bij Taiwangun  gehaald heb.

Airsoft Tiger is vlgs mij de exclusive dealer, en zelfs daar zie je alleen nog die gekke Glock lookalike modellen naw om niet in strijd te zijn met het copyright van het originele Glock design.

Ze beginnen het zelfs met Colt te doen  :(

Als je ze nog kan vinden en je wilt er een: doen! Moeilijk om te geloven maar als je een beetje rondkijkt zijn ze echt aan het verdwijnen ook bij de Aziatische shops. Zelfs zeer gangbare merken als WE zijn al lastiger te krijgen en TM was al lastig maar nu helemaal. De nieuwe TM G22 heeft nauwelijks bij de shops gelegen en lijkt al een collectable...

Die 73 dollar is nog aardig prijzig ook. Als ze nog ergens in de eu te krijgen zijn zou ik niet snel aarzelen denk ik. Dat geldt overigens voor vrijwel alle Glock modellen als je ziet hoe snel ze verdwijnen. Nu toch een beetje jammer dat ik al mijn Glocks verkocht heb. 

Ja dat wel Taiwangun verkocht ze destijds voor om hem bij de 50€ , en ik ben blij dat ik destijds nog snel gehandeld heb, de mijne gaat de vault in  :D

BTW Ga der wss een "Delta Glock" mee maken  

Een AEP is niet echt uitwisselbaar met een AEG hoor. TM maakt een G18C aep en bij CYMA is dat de CM.030. Een 17 variant heb ik nog nooit eerder gezien. Maar goed een 18 is een 17 met full auto toch? Let wel dat een AEP sowieso dikker is en dus wat meer moeite heeft met een holster zoeken.

Naar mijn weten heeft QTAC nog een serie GBB glocks. Met googlen kun je ook even zoeken op EU17. De naam glock word toch iets gemeden en de G17s van WE staan bekend als de EU17.

Ik heb er ook nog een liggen, maar die mist op dit moment een blowback housing. Als ik er weer eens aan toe komt om daar mee aan het werk te gaan gaat ie in de verkoop.

Heb zelf de Cyma AEP CM127: http://com-bat.eu/shop/aep/133-cyma-aep-cm127.html

Uitgevoerd met lipo mod. dus dat ding heeft een super trigger response en op auto een heerlijke ROF.

Holster is een Cytac en dat past super: http://www.com-bat.nl/holsters/395-cytac-glock-universeel-gag-roto-paddle-rh.html

Voordeel is dat dit het altijd doet en er vrij weinig "zomaar" kapot kan gaan...

Uiteraard is het niet de ervaring van een GBB, dus die komt er ook nog wel een keer :) maar ben eerst voor praktisch gegaan :P

Groet,

Peter

Hi, ik ben op zoek naar een secundary en wel een Glock 17. Ik heb echter wat moeite deze te vinden. Iemand tips en evt. ook ervaringen. Liefst AEP, maar die bestaan volgens mij niet. Maar alle andere opties zijn ook welkom.

Deze zijn er wel van het merk Cyma maar meer uitverkocht dan verkrijgbaar, ze zijn er in Tan en in het zwart en kosten gemiddeld 70/75 euro.

Ik heb hetzelfde probleem alleen dan met GBB versie. Ik ben al tijd op zoek naar een degelijk merk G17 of G18c, maar lijkt dat alleen de WE's nog verkrijgbaar zijn (heeft vast te maken met de copyright claims van Glock). Iemand tips waar de TM of andere merken (met juiste markings) te vinden zijn online, of tweedehands? @QTAC, op jullie site staan ook alleen de WE's aangeboden, hebben jullie niet nog andere GBB G17/G18c series in het magazijn mogelijk? Benieuwd of iemand me kan helpen :)

Thanks Oddball. Mooie shop en inderdaad nog genoeg keuze. Er is een TM G17 GBB besteld hoor. Voor andere met interesse, Fire-support heeft behoorlijk goede reviews op verschillende sites, zodra de bestelling binnen is laat ik het weten en deel ik ook mijn ervaringen met deze winkel:)

Over Fire Support hoor ik wisselende berichten.  Ze hebben inderdaad wel behoorlijk wat op voorraad. Uiteindelijk heb ik ze zelf altijd te prijzig gevonden om het te proberen. Wat meer geduld levert vaak ook wat meer op. Ik heb hier aldus recentelijk een TM 17 en 18C gehaald voor goede prijzen. Ik heb deze shop pas gevonden na een aantal jaar.

Het is opmerkelijk dat ze niet zomaar in je zoek resultaten verschijnen. Er zijn er meer, Anareus bijvoorbeeld. TM's vaak voor rond de 120,-/130,-  en persoonlijk vind ik dat een gangbare TM ook niet veel meer mag kosten. Dit doen ze maar al te vaak, ook tweedehands. 

De G17 is binnen en alles is geleverd zoals verwacht. Binnen een week van bestellen ligt hij op de deurmaat. Dus de shop (Fire-Support), ondanks de wat hogere prijzen, vind ik wel aan te raden. Ze hadden netjes mijn NABV-pas op de buitenzijde van het pakket in een plastic hoes geplakt.

Wat is het toch een mooie replica, meteen de soldeerbout erbij gepakt en wezen stippelen. Priegelwerkje, maar het is het meer dan waard.

Erg tevreden dus!