Jump to content
AAC

GBB Glock's

Recommended Posts

Ik heb een WE Glock 18C. WE staat nou niet bekend om kwalitatief goede pistolen. Ik kan me wel voorstellen waarom. Finish is niet echt mooi. De hele AA doet wat goedkoop aan. Desalniettemin niet ontevreden. Sterker nog ik heb er een Glock 32C aan toegevoegd.

Conclusie is toch dat ik denk dat ik nooit meer een WE secondary aan zal schaffen. Sindsdien meerdere secondaries van verscheidene fabrikanten aangeschaft (KJW, ASG, KWA, VFC, Umarex) en allen vind ik beter dan de WE's.

Ik heb dit weekend een ASG/KWA G17 in mijn handen gehad. Die zat een stuk beter in elkaar dan mijn Glocks. Leuk ding. Als het op Glocks aankomt hoor ik goede dingen over KSC. Die zijn wel erg duur. Net zo duur als TM alleen in dit geval hoef je geen metalen afterparts te halen. Ook KWA lijkt goed te zijn hoewel je altijd weer tegengeluiden hebt natuurlijk.

Trouwens aac, mede dankzij jouw foto's heb ik besloten de Army Armament R28 aan te schaffen. Krijg ik denk ik morgen binnen. Dus bedankt daarvoor! :)

Kun je 's ni wa close up foto's posten van die WE's ? 

hoe die er "echt" uitzien,  want op die webshop's, laten ze natuurlijk zo geen details zien he !

De Glock van Army spreekt me wel aan,  finish van de R27 was ok dus als ze dezelfde kwaliteit hanteren ?

De R28 he,  heb ik ook lang in overweging gehad,  replica van de M45a1 CQB pistol, van colt

heb uiteindelijk toch eerst voor de meu R27 gekozen

waar heb je hem gevonden trouwens ? plaats wat foto's he als je hem hebt aub.

ben heel benieuwd 

Als ik het niet vergeet kan ik dat dit weekend wel even doen. Ik kan ook wel een kiekje nemen van de verschillende merken naast elkaar zodat je de finish kunt zien. Die is natuurlijk ondergeschikt aan de kwaliteit maar ik vind het persoonlijk dus wel heel belangrijk omdat ik graag zie dat een AA zo authentiek mogelijk is. 

Ik vond de R28 met name interessant omdat het een Kimber replica is. Daar zijn er niet veel van en ook niet makkelijk te krijgen. De enige die ik tot nu toe dichtbij had gevonden was een conversie set voor de Marui MEU. Die kost alleen al ca. 180,- en dan die conversie erbij van ca. 170,- is voldoende voor een behoorlijk "Argh!" gevoel. Ik ben er gek genoeg voor maar toch niet.

Ik heb hem besteld bij Gunfire. De enige die ik tot nu toe heb gevonden die Army verkopen. 

Bij deze nog even die WE Glocks. Excuus voor de wat beroerde foto's. Erg donker in mijn huis en dit weer helpt ook niet echt mee. Flits gebruiken doet af aan de reële weergave dus toch zonder geprobeerd. 

azGBQ3e.jpg

Voordelen zijn dat het geen slechte prijs/kwaliteit verhouding AA's zijn. Daarnaast is WE altijd goedkoop, voor velen een groot, doorslaggevend voordeel. Nadelen zijn echter dat ze ook goedkoop ogen. Met WE heb ik altijd een 'net niet' gevoel. Reputatie van WE's GBB's is ook niet altijd even goed hoewel ik ook moet zeggen dat die van mij het al geruime tijd prima doen. De andere kant (dit is de goede kant om het zo maar te zeggen) is behangen met WE markings. Nooit tof, dan liever geen.

Heb er ook nog even een foto bij gedaan van die Army Dessert Warrior van Kimber. Leuk ding. Oogt wat goedkoop maar in tegenstelling tot WE heeft Army net dat beetje extra. Die extra nozzle en o-rings die je erbij krijgt is ook niet verkeerd. 

LxCP1dr.jpg

ik vind dat toch niet zo slecht, beetje jammer van die we markings ja

die dessert warrior is ni verkeerd vind ik,  da kleurtje maakt hem wel wa speelgoedachtig natuurlijk

maar zo ziet de echte er toch ook uit, staat op m'n verlanglijstje, als je wil mag je altijd nog wat meer fotos tonen hoor 

Ik heb er 1 van WE gehad en weer weggedaan/gegeven

Heb bij Taiwan een ASP COMBAT(glijmiddel) op CO2 gekocht met extra mag.en die bevalt min 10x beter

Nog beter is dat je dik €50 goedkoper uit bent!!!!

Voelt goed werkt goed en op CO2 dus geen conversies nodig als je gbb hebt dus alle omstandigheden te gebruiken

Hey aac! Sorry, ik lees je bericht nu pas. Die R28 is inderdaad van mij. Bevalt prima. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zoals ik al in een ander topic zei: Het is volgens mij een KJW kloon. Als ik binnenkort een momentje heb kan ik misschien wel wat extra foto's plaatsen in een apart M19 topic.

Sterker nog, ik denk gewoon dat het gaat om dezelfde AA in een andere uitvoering zoals wel vaker het geval is in de airsoftwereld. Ik heb die R27 ook op mijn lijstje staan dus ik hoop het binnenkort met elkaar te kunnen vergelijken ook in verhouding met andere M19 modellen die ik heb.

bij echigoya kun je voor leuke prijzen TM spul halen. ik heb een KWA glock geschoten en een TM Glock. en de TM voelt echt zo 10x beter.   de look is gewoon zo accuraat bij de TM. het geluid klinkt echt goed en hij voelt lekker in de hand. ondanks de "plastic" slide voelt hij perfect aan.  voordeel van plastic slide vind ik ook dat als je full auto gaat bij de 18 je een lekkere fire rate hebt. dat heb ik liever dan een metal barrel.

KJW Glock 23 geschoten maar is een gas zuiper dus dat vind ik niks. je moet wel je hele magazijn leeg kunnen knallen natuurlijk.

voor Glock vind ik de TM het beste.

vraagje,

Heb hier een GBB glock 17 liggen, nieuwe mag erin (oude lek) maar slede gaat stroef achterin (kan nog niet plaatsen waardoor) maar om de 2a3schoten komt alle gas via de loop naar buiten spuiten. Iemand idee wat dat kan zijn ?

Hey Sarge, Is dat die TM waar je het laatst over had? Heb je hem uit elkaar gehad? Komt het gas echt uit de loop of uit je mag/uitwerpvenster? Ik heb ook wel vaker problemen gehad met GBB's. Eigenlijk altijd met secondaries. Er zou een verband kunnen zijn met je slide aangezien die dus niet goed functioneert en aldus je cycle verstoord. 

Het gebeurt meteen al bij de eerste paar schoten die je lost of pas na het lossen van meerdere schoten? Heeft niets te maken met cooldown denk je? 

gebeurd idd meteen na 2 a3 schoten, dus niet na lang schieten.

Nee is een TM (after market body) intern compleet TM van kameraad die ik

hier heb liggen om te kijken wat er aan de hand is.

En je ziet echt het gas voor uit de loop spuiten in 1x leeg.

Heb je geprobeerd die slede er opnieuw op te zetten zodat die weer goed fungeert? GBB is tricky met het aanpassen of vervangen van parts waardoor de cyclus al snel word verstoord. Als je een te hoge gas afgifte hebt kun je ook je ventielen controleren met name het voedingsventiel aan de bovenkant van het magazijn. 

https://www.facebook.com/groups/343150155837804/?fref=ts

glock owners groep op FaceBook.

Als je met vragen zit kun je vast een antwoord krijgen van eigenaren over de hele wereld.

Zelf heb ik een 18C van ASG. Op zich leuk ding, maar heb wel vaak storingen. Is wel een fijn pistool vind ik, maar hier en daar zou het technisch wat beter gekund hebben.

Wat is er gebeurd met al die Glock GBB modellen?

Sinds enige tijd zijn de G17 en G18 van o.a. ASG en WE tech nergens meer te krijgen.

Ik heb gehoord dat er licenties zijn ingetrokken, klopt dat?