Jump to content
AAC

aac's LVOA-C build (Kickof: Top hat compensator)

Recommended Posts

Ga der tegenaan tegenwoordig, aangezien ik nu danig in de barrels en flashiders zit , inneens ook maar 's die FC-128 opengetrokken.

Voor diegene die het niet meer weten  ik had nog een Forcecore FC-128 liggen, had ik ook nog gereviewd hier , en aangezien daar al een Warsport LVOA-C rail opzit , schreeuwt die natuurlijk al tijden om er ook als een heuse Warsport LVOA-C uit te gaan zien .

Onlangs kwam ik tot de constatatie dat ik in feite al de koosjere onderdelen al heb liggen, tenminste voor de versie die ik wil bouwen, met name:

• Magpul MOE grip
  • Magpul rail hand stop
  • Magpul MBUS sights
  • Battle Arms fire selector
  • Ambi mag release

Rest me in feite enkel een barrel, top hat compensator, en gasblock te maken

Hieronder nog 's de FC-128, en hoe hij der moet gaan uitzien uiteindelijk.

y1iADhX.jpg

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................

Kickoff: De Warsport Top Hat Compensator

Ontworpen door Warsport zelf voor hun LVOA-line, erg karateristiek model komt uiteindelijk mooi gelijk te zitten met de rail .

Hieronder in verschillende stappen de totstandkoming:

Ke7KJus.jpglIe6nIc.jpgKiBNreS.jpgNbsrz03.jpg

De outerbarrel is nu ook grotendeels klaar alles 's provisorisch gemonteerd om te zien of het wat klopt met de lengtes.

Hieronder de barrel nog in wording.9Tipz2R.jpg

IjZZn05.jpgt02cKpC.jpg

More soon so stay tuned , and hit the follow button !  

1 uur geleden zei AAC:

Btw als er nog iemand een flat trigger moest hebben liggen, of een goeikoop adres weet  ;)

Ik heb er nog wel een, maar ze zijn ook goed te vinden van big dragon bijvoorbeeld, vaak echter kan het zijn dat ze niet goed werken met stock trigger contacts en dat je hem lichtelijk moet modificeren.

Op 12/4/2017 om 20:35 zei AAC:

Btw als er nog iemand een flat trigger moest hebben liggen, of een goeikoop adres weet  ;)

Retro Arms, misschien?

Of merkloos, bij Qtac.

Of iets duurder, maar lekker aanpasbaar.

Maar wat Rebelattack zegt kan inderdaad kloppen. Nogal een hit/miss, met dat soort trekkers. Gelukkig met een dremel en een klein beetje geduld is alles passend te maken :P, maar zo te zien moet dat bij jouw goed komen.