Jump to content
AAC

aac's Mk12 Mod1 build (03-12 update gearbox)

Recommended Posts

Massa productie wss en massa inkopen van materialen scheelt ontzettend op de prijs. Zie je ook vaak op websites die zowel kleine orders en grote orders doen, 1 artikel kopen is 1 euro per stuk en als je er 1000 koopt dan ben je opeens maar 20 cent kwijt. Ik denk dat Taiwangun hier eerder gewoon mee naar Cyma gaat en ze laten zien hoe het eruit ziet en dan bedenkt CYMA wel een manier om die dingen zelf makkelijk en vooral goedkoop te fabriceren XD.

4 hours ago, Rebelattack said:

Massa productie wss en massa inkopen van materialen scheelt ontzettend op de prijs. Zie je ook vaak op websites die zowel kleine orders en grote orders doen, 1 artikel kopen is 1 euro per stuk en als je er 1000 koopt dan ben je opeens maar 20 cent kwijt. Ik denk dat Taiwangun hier eerder gewoon mee naar Cyma gaat en ze laten zien hoe het eruit ziet en dan bedenkt CYMA wel een manier om die dingen zelf makkelijk en vooral goedkoop te fabriceren XD.

Dat sowieso, die originele ARMS mount's zijn geponst , en CNC vervaardigt,  plus ze zijn leverancier van de US fighting forces wat hen wellicht een vet contract opleverde waardoor ze wat meer konden investeren, alvorens dit er dubbel en dik terug uit te halen, ik moet in feite weer het wiel heruitvinden, en alles met de hand maken.

Beetje nieuw progress van vandaag gepost , het bankwerk , check out the initial post ;)

14 minutes ago, mata said:

Eigenlijk moet je daar eens een voor en na opname van maken. Om eens te horen of het echt uitmaakt. Trouwens, die cyma Pistons zijn erg goed!

Bedoel je van het geluid , sja echt heel veel verschil is dat nu niet denk, ik heb altijd wel de indruk dat het een beetje beter klinkt, het lijkt me wel dat die Cyma wat doffer klinkt dan m'n andere M4's  sowieso ook voor ik die gearbox aanpakte, lijkt me minder "klang" in te zitten ?

Ik had zowel een Specna als die Cyma piston in m'n handen en die "leek" me net iets degelijker , of tenminste ik ging er van uit dat die wat beter van kwaliteit zou zijn ?

CYMA full metal rack aftermarket pistons worden steeds meer gebruikt in vooral Amerika vanwege de hogere consistentie in hun productie tov SHS. Stock pistons zijn ook gewoon super zijn van nylon, zijn degelijk en sterk voor een plastic rack piston. CYMA pistons hoef je niet te onderschatten. Echter die van specna zijn ook heel goed, probably not a clear winner hier.

8 minutes ago, mata said:

Ze zijn beide goed hoor. Maar die stalen tandjes van de shs kunnen wel meehelpen met een hogere FPS build. Doe eens gek en trek hem over de 500 FPS :)

Daar dacht ik al 's eerder aan, "eens gek doen", en zoveel mogelijk joules uit een AEG proberen halen :P

Maar ja gaat die gearbox shell  dat aankunnen ? en moet ik wss ook een HT motor steken denk he, kortom dan ben ik echt aan't upgraden mogelijk in een andere phase.

Er zit een redelijk lange barrel in toch? Ik denk dat je met een M130 al een eind komt en dat zou de motor vast wel trekken. Radiussen was ook al gebeurt toch?

Zit een barrel van een 450mm in ja, en het GB frame is idd geradiust , had idd ook kunnen proberen met een M130 spring.

Heb hem nog ni achter de fps meter terug kunnen zetten, maar zou ik ni wa fps gewonnen hebben met die Airseal upgrade ?

Ow vast wel. Maar een sterkere veer kan ook voor een mooiere hardere klap zorgen. Aangezien je er verder toch niet echt mee schiet maakt voor jou de FPS niet direct wat uit toch?