Jump to content
Airsoft Elite
Sign in to follow this  
Archangel

[TE KOOP] TM G17 (+ toebehoren)

Recommended Posts

Uc39HJg.jpg?1

Bij deze verkoop ik mijn Tokyo Marui Glock 17, 3rd Generation. Deze heeft mij altijd trouw bijgestaan, maar ik ga overstappen naar het G19 platform zodat ik wat makkelijker een Glock IWB kan dragen. Daarnaast wil ik een Glock direct uit Duitsland halen met een f-mark erop. Zo'n f-mark heb ik laten zetten op de G17 via Airsoft Center, maar ik vertrouw het eigenlijk niet genoeg om met de G17 door Duitsland te reizen. Mocht je de Glock willen kopen vanwege de f-mark dan ben je bij deze gewaarschuwd dat ik niet garant sta of de f-mark legaal is.

Inbegrepen:

• TM G17 (2,5 jaar oud)
  • 1x TM magazijn en 1x Bell magazijn (beide lekvrij)
  • Cytac G17 Holster en draagplaat

Internals bijna alles fabriek standaard, m.u.v. een PDI 6.01mm inner barrel met r-hop. Alles beneden de 0.30 gram is nutteloos, gebruikt zelf altijd 0.33 voor de G17.

Staat is gebruikt, de extra safety (serial plate onder de rail) is vastgelijmd want deze had de neiging om tijdens het holsteren te locken waardoor ik vaker de pineut was. No problemo nu meer. Daarnaast heeft de rear iron sight met de glow-lights het begeven en heb daarom de standaard witte sight terug geinstalleerd.

Vraagprijs is 130,- 150,- euro, te geschieden via PayPal (geen contact of bank dus).

Vragen? Ik hoor ze graag. Wil je de Glock komen testen? Omgeving Zeist.

[EDIT] FPS is trouwens standaard TM, zo rond de 280-290 FPS met 0.20 gram gemeten.

[EDIT2] Slede en holster zijn overigens ranger green gespoten en daarna natuurlijk laten 'faden'.

Om heel eerlijk te zijn ben ik best wel laaiend over Airsoft Center. Ik voel me behoorlijk afgeperst en de manier waarop ze gereagereerd (of juist niet) hebben naar andere airsofters met legitieme vragen over hun 'service' heeft er voor mij gezorgd dat ik in ieder geval geen zaken meer daar ga doen en raad het ook iedereen af die bij mij komt met vragen over hun. Eenmalig 50,- door de gootsteen. So be it.

Nu zullen de meeste airsofters zo'n f-mark niet nodig hebben en de Glock 17 schiet als een zonnetje en daar gaat het om :P