Jump to content
Gryphon

Het toffe patches topic

Recommended Posts

Ik ben nog steeds opzoek naar de PewPew Professional patch van art15 clothing, tot nu toe alleen een keer op hun site gezien voor een miljoen euro verzendkosten.
Maar wil m wel heel graag! 
Iemand ideeen over of hem ergens anders vinden of hoe ik aan een miljoen kom?

De echt leuke patches vind ik zo snel niet en inderdaad iets bestellen voor 5 dollar en 17 dollar verzend betalen vind ik wat te, maar als we het kunnen delen :D. Maar andere sites bieden leuke patches maar moet je ze in bulk bestellen

Shit, technisch gezien heb ik "morgen" niet meer gered (op 9 minuten na!)... maar hier is-ie dan eindelijk!

Een tijdje terug is Huurpaard druk aan het ontwerpen geslagen met input van wat forumleden hier. Met name de dolk was een mooi element, alleen bleek dit na talloze pogingen helaas niet lekker uitvoerbaar in een patch. De beste optie was een soort driehoek met in het midden enkel de dolk (rechtopstaand) en Airsoft Elite bovenin. Strak, maar veel te formeel en straalde niet de beleving van dit forum uit.

Toen sloeg Huurpaard plotseling een ander pad in: het schedel. We waren ons ervan bewust dat schedels niet bij iedereen even geliefd zijn, maar het plaatje was zó veel sprekender dat we besloten hierop door te gaan.

Hier het laatste ontwerp van Huurpaard:

c46ikI7m.png

Omdat ik nog iets aan de tanden wilde sleutelen vroeg ik Huurpaard een tijdje terug om de bronbestanden. Nu ik eindelijk tijd had om ermee aan de slag te gaan had ik er zoveel schik in dat het niet bij de tanden is gebleven. Ik ben een beetje de death metal kant op gegaan, met net zoveel detail als de Dutch Spartans patch.

NFplkZXm.png

Het wordt wat mij betreft een van deze twee. Houden jullie meer van strak dan gaan we voor het origineel van Huurpaard. Mag het iets illustratiever dan kunnen we voor mijn versie gaan. Het is aan jullie, dus laat maar horen!

Doe mij maar 2 van de bovenste!!!! De onderste vind ik iets te druk en zal ook minder herkenbaar zijn. Bij de eerste zonder al die text is het echt een herkenbaar logo.

Ziet er goed uit. Wanneer kunnen we bestellen.

Damn jongens.. Ze zijn beide erg mooi geworden! Ik neig naar het strakke ontwerp.

Nog wel een vraagje:

Waar staat "first thirty operators" voor, ik kan dat even niet plaatsen. Kan er aan liggen dat ik nog geen koffie heb gehad hoor.

Kunnen we dat zinnetje niet vervangen voor het "Airsoftelite.nl" zoals in Gryphon's patch?

Verder vind ik het een knap staaltje werk, just loving those skulls!

Een tijdje terug is Huurpaard druk aan het ontwerpen geslagen met input van wat forumleden hier. Met name de dolk was een mooi element, alleen bleek dit na talloze pogingen helaas niet lekker uitvoerbaar in een patch. De beste optie was een soort driehoek met in het midden enkel de dolk (rechtopstaand) en Airsoft Elite bovenin. Strak, maar veel te formeel en straalde niet de beleving van dit forum uit.

Toen sloeg Huurpaard plotseling een ander pad in: het schedel. We waren ons ervan bewust dat schedels niet bij iedereen even geliefd zijn, maar het plaatje was zó veel sprekender dat we besloten hierop door te gaan.

Hier het laatste ontwerp van Huurpaard:

c46ikI7m.pngD

Omdat ik nog iets aan de tanden wilde sleutelen vroeg ik Huurpaard een tijdje terug om de bronbestanden. Nu ik eindelijk tijd had om ermee aan de slag te gaan had ik er zoveel schik in dat het niet bij de tanden is gebleven. Ik ben een beetje de death metal kant op gegaan, met net zoveel detail als de Dutch Spartans patch.

NFplkZXm.png

Het wordt wat mij betreft een van deze twee. Houden jullie meer van strak dan gaan we voor het origineel van Huurpaard. Mag het iets illustratiever dan kunnen we voor mijn versie gaan. Het is aan jullie, dus laat maar horen!

Damn jongens.. Ze zijn beide erg mooi geworden! Ik neig naar het strakke ontwerp.

Nog wel een vraagje:

Waar staat "first thirty operators" voor, ik kan dat even niet plaatsen. Kan er aan liggen dat ik nog geen koffie heb gehad hoor.

Kunnen we dat zinnetje niet vervangen voor het "Airsoftelite.nl" zoals in Gryphon's patch?

Verder vind ik het een knap staaltje werk, just loving those skulls!

Dus skulls after al, like it ,  Goe bezig, wa mij betreft HP en Gryph  ;)

Werkt het niet als je een dolk verticaal, achter de schedel laat lopen ?

Persoonlijk neig ik ook meer naar het gestilleerde van HP , alhoewel ik de ogen en onderkaak wel meer expressie aan de skull vind geven, wat wel wat "creepier" is   :)

de 6mm vind ik dan weer een  beetje te hoge "Big Bang Theory"- factor hebben  :D 

@Furo , heb ook nog geen koffie gehad , of niet genoeg denk  :D

Kan het ook ni direct plaatsen ?

Maar zou zelf liever geen tekst zien daar,  denk ? lijkt me te veel kleine detail's voor een patch ?

Miss. kunnen/willen jullie de verdere reacties, suggesties nog 's uitproberen ?

Maar mooi werk tot hiertoe jongens  ;)

Thanks voor de complimenten guys!

'First Thirty Operators' heeft inderdaad misschien wat meer uitleg nodig.

Het idee, wat ik in die ontwerp fase aan Gryph voorstelde was om de patches uniek te maken door er een nummer aan te hangen.

Nu is het nogal duur om iedereen een uniek nummer te geven dus was het idee om per besteld aantal patches, dat aantal te vermelden. Dus stel, we laten 30 patches maken om hier te verdelen, dan staat daar First Thirty Operators op. Op de volgende reeks gemaakte patches staat dan (als we er bij genoeg animo weer 30 laten maken) First sixty... etc. een soort 1e en 2e drukgang. Stel nou dat er straks 200 van die patches rondzwerven, dan mag je trots zijn als je bij de eerste 30 hoort! ;)

Maar uiteraard snap ik dat dit misschien te ver gezocht is en kan er natuurlijk ook gewoon iets van airsoftelite.nl staan of Airsoft Elite Member ofzo.

Ben benieuwd wat de rest ervan vindt!