Jump to content
Gryphon

Het toffe patches topic

Recommended Posts

Oeps! Niet aan Huurpaard trekken :) Hij heeft me wat designs gestuurd in de tussentijd. Heel lekker op weg maar we zijn er voor m'n gevoel nog niet helemaal. Met name de vorm van de patch is nog even lastig. Gaan we voor de dolk, dan moet deze wel ergens in/op staan  De vormen waar tot nu toe mee geëxperimenteerd is vond ik nog nét niet helemaal lekker werken. Daarnaast kwamen we erachter dat de dolk verticaal met punt omhoog het meest authentiek is (Royal Marines), maar ook voor problemen zorgt met positionering van de AIRSOFT ELITE tekst. Met de punt omlaag net zo, trouwens.

In alle drukte is het er alleen een beetje bij in geschoten om nog even wat handige feedback te geven aan Huurpaard. Hopelijk heeft-ie er nog steeds zin in :)

Goed bezig heren, bedankt. En excuses dat ik een beetje push :)

Ik denk dat je heel consequent gedrag vertoont tvb.. dus niets mis mee!  ;) Op de dag dat ze het geduld uitdeelden waren wij waarschijnlijk ergens aan het Skirmen.... hou ze maar bij de les. Ons een beetje lekker maken met mooie ideeën en hun ontwerp talenten, en vervolgens gaan ze Dark en is er niets dan radio stilte... 

Dus heren ontwerpers, er wordt nog steeds reikhalzend uitgekeken naar jullie creatieve uitspattingen!!