Jump to content
Sign in to follow this  
Sarge

Socom Gear MEU 1911 Limited Edition

Recommended Posts

vraag mij ook af of het daadwerkelijk verschil zal maken en waar zal ik dat aan merken. 

Wanneer ik deze barrel erin zou zetten (mocht deze ook passen) is dan een standaard hopup of een andere en is het verstandig deze te veranderen als het een standaard is?

Het is eigenlijk de enige upgrade die ik zelf uitvoer (bij secondaries) of laat uitvoeren (bij aeg's). Het is de meest eenvoudige upgrade die in verhouding (kost maar weinig tijd en geld) wel wat oplevert. Upgrades zijn mijn inziens relatief. Vooral psychologisch, het is tof of leuk om te doen.

Je hebt het gevoel dat je speelt met een voordeel of het is een stukje luxe omdat je replica wat beter reageert of een stukje verder schiet o.i.d.  Binnen een bepaalde context kan ik me wel voorstellen dat het wat uit kan maken maar ik denk dat in de praktijk de betere speler of het betere team zo goed als altijd de overhand zal hebben en dit de doorslaggevende factor is. De meest nuttige upgrade die men dus kan uitvoeren is ervaring op doen in het veld. 

In dit geval denk ik niet dat de betreffende upgrade dus een must is maar het is wel een verbetering en leuk om te doen of te hebben.