Jump to content
Sign in to follow this  
Sarge

Socom Gear MEU 1911 Limited Edition

Recommended Posts

Mooie replica dat wel .

wat je eventueel kan aanmerken is de authenticiteit.

een echte m1911 meu, zier er toch wat anders uit.

aan de rechterzijde staant op de slede een usmc logo, zeer fraai maar bij mijn weten niet origineel

ook op de pachmayer grips staan mooie usmc logo's, denk niet dat die in 't echt zo worden geissued ?

de rail mist een vierde inkeping , en heeft smallere groeven

hij lijkt wel wat op de m45 cqbp maar daar zijn  zijn de serrations op de slede wat fijn voor

de threated barrel met silencer is ook wel zeer cool,  maar volgens mij ook geen usmc issue ?

maar das mijn mening maar he, velen zullen dit vast maar een hoop mierenneukerij vinden  :lol:

verbeter mij verder gerust, 

Demper kan soms voor het oog gezien heel veel uitmaken maar inderdaad niet functioneel. Sommige aa's krijgen wel een totaal andere look zoals de MP9. Snipers worden meestal ook weer net wat toffer.

Nu moet ik wel opeens denken aan de "Power up" silencers van Angry Gun. Deze zouden dus wel de FPS enigszins moeten verhogen. Ik heb er een voor mijn Vector maar ik heb nog geen Chrono om het zelf uit te testen.

@ Sarge: Kijk goed waar je hem dan koopt. Soms is hij zo duur dat je met losse onderdelen goedkoper uit bent.

Als het werkt wel ja maar vrij zinloos als het je AA over de toegestane limiet trekt. Optisch natuurlijk wel erg tof. Power Up dempers van Angry Gun zijn trouwens wel duur. Ik heb er dus een voor mijn Vector maar dat was eigenlijk vooral voor de looks. Bij dat model vind ik een demper echt iets toevoegen.

Daar had ik hem ook gezien. Das een aardig prijsje maar dan heb je hem wel natuurlijk. Heb zelf ook meerdere malen gekocht bij Hes zowel voor luchtdruk als airsoft. Geen verkeerde winkel. Leuk om te bezoeken en sympathieke medewerkers.

Online bestellen en communicatie is ook goed voor zover ik heb ervaren. Vaak vandaag besteld morgen in huis. Mails worden dikwijls binnen een dag beantwoord. Elke keer als ik daar ben staat er een grote stapel pakketten voor de post. Geeft altijd een gevoel dat ze er dus heel goed mee bezig zijn en erg actief. 

Laat maar even weten hoe hij bevalt :)

hallo iedereen,

Afgelopen weekend ben ik naar Shogun gegaan en heb daar de Socom Gear 1911 MEU Limited Edition gehaald heel tevreden mee aangezien ik deze replica al 3-4 maanden op het oog had. Maar nou vroeg ik mij af is het waard om een andere barrel erop te zetten. Had even snel op internet gekeken en kwam toen op deze: http://www.airsoftgi.com/product_info.php?cPath=745_31_263&products_id=6933 

vraag mij ook af of het daadwerkelijk verschil zal maken en waar zal ik dat aan merken. 

Wanneer ik deze barrel erin zou zetten (mocht deze ook passen) is dan een standaard hopup of een andere en is het verstandig deze te veranderen als het een standaard is?

Ik hoor het graag van jullie groetjes Emiel

Ligt er aan waar je op schiet. Hij zal wat preciezer worden, wellicht iets verder schieten en misschien dat de fps wat omhoog gaat. Is dat nodig? Ik heb ooit een KWA USP geupgrade. Schoot super en ver, maar ik gebruikte hem nooit op de afstanden waar het nodig was.