Jump to content
Sign in to follow this  
ИС-3

Ghost masker gezocht..

Recommended Posts

Hey allemaal :)

ik ben net nieuw op deze site en ik heb een vraagje...

Misschien kennen jullie die Ghost masker van Mw2 van Riley, (Zo niet hier een foto)ghost.jpg

en ik ben al een tijdje op zoek naar deze masker, maar ik vind alleen maar of van andere patroon of stof ( Ik wil graag wol) en alle site's waar ze de wollen variant verkopen zijn dollar of andere valuta..

Weten jullie of er een site is die precies van deze maskers verkopen in euro's???

Alvast bedankt

Joris Oonk 

Thanks voor jullie support! 

ik heb de masker gevonden die ik zocht (Via de link van Cruzzzz) Link: http://nl.aliexpress.com/item/New-Call-of-Duty-COD-Ghost-Skull-Face-Mask-For-Party-Halloween-Outdoor-Cycling-CS-Mask/1522767625.html 

Ben er ook achter gekomen hoe je met dollars kan betalen, namenlijk via PayPal... 

Thanks ! :D

ik kan anders wel een foto van me buurvrouw dr kop maken en opsturen dat ziet er net zo uit als t ghost masker en vast goedkoper ( als me camera maar niet kapot gaat ) :P

Hey allemaal :)

ik ben net nieuw op deze site en ik heb een vraagje...

Misschien kennen jullie die Ghost masker van Mw2 van Riley, (Zo niet hier een foto)ghost.jpg

en ik ben al een tijdje op zoek naar deze masker, maar ik vind alleen maar of van andere patroon of stof ( Ik wil graag wol) en alle site's waar ze de wollen variant verkopen zijn dollar of andere valuta..

Weten jullie of er een site is die precies van deze maskers verkopen in euro's???

Alvast bedankt

Joris Oonk 

Weet niet of je nog op zoek bent naar een Ghost mask, maar bij gunfire heb ik ze al gezien