Jump to content
Gryphon

[AEG] Tokyo Marui SCAR-H upgraden

Recommended Posts

Nope! Eerst nog even wat centen verzamelen voor de custom MOSFET (of de BTC Spectre Next-Gen, als de beste man zijn planning haalt), rail komt als allerlaatste denk ik. Eerst nog een betere scope :)

Zo, heel gaaf die tweede foto! Dat is idd waar ik naartoe wil met m'n SCAR-H. Twijfel nu alleen wat voor soort scope ik erop wil zitten. Een Elcan, SpectreDR, Acog of 3-9x variable zoom...

ik vind de "Elcan Spectre 1-4" de mooiste, zeker op een "Fn Scar".  denk ook het meest practische voor airsoft toepassing ?

6mm bb, heeft niet dezelfde reikweide dan een 7,62 mm denk he ?  ;)

helemaal fraai, en denk praktisch, als je er nog 's een "Docter mini dot" boven op zet .

Als je er dan ook nog 's een An-Peq-15, en eventueel M3x op zet, verhoog je gevoelig de sopmod/socom factor.  

de Elcan Spectre met en zonder docter sight

elcan-specter-dr-style-4x-red-illuminate

elcan.jpg

Nou AAC, jij postte deze foto en die vond ik zó bad-ass, dat al mijn plannen voor een rail extension direct van de baan waren :) Overigens nog wel een goedkope Emerson replica van die dure Vltor CASV handguard gevonden op Ebairsoft. Las alleen wel dat de achterkant het onderste stuk 4mm te lang is voor een Tokyo Marui SCAR-H, dus dan zou ik de zaag erin moeten zetten.

j2MD8sll.jpg

Op dit moment overweeg ik nog twee side rail panels, een Magpul angled foregrip (eerst even checken of ik dat wel mooi vind met die AFG van een vriend) en die SpecterDR met dot sight :)