Jump to content
Gryphon

[AEG] Tokyo Marui SCAR-H upgraden

Recommended Posts

Een nieuw hoofdstuk in het SCAR-H avontuur! De goden hebben weer toegeslagen.

Toen Sam deze week eindelijk mijn SCAR opende bleek de achterkant van de gearbox shell gebroken te zijn, daar waar het recoil gewicht op rust. Dat zal dus vooral voor de storingen op full-auto hebben gezorgd.

Het eerste wat ik deed is natuurlijk checken of Eagle6 (hofleverancier van Sam's Kingdom of Airsoft) een SCAR-L/H gearbox shell op voorraad had, maar volgens de site helaas niet. Vannacht liet Sam me weten dat Eagle6 er wél eentje had en hij deze vandaag zou scoren. Weer £ 49 verder, plus een nog onbekend aantal manuren voor het overzetten van alle parts naar de nieuwe shell  :(

Ondertussen is nu de vraag of ik Sam's gratis semi-custom motor wil (tuned/balanced TM motor in Lonex behuizing) of toch £ 65 uitgeef aan een krachtiger Tienly motor.

Tijd voor een doneerknop in dit topic  :unsure:

SOS GryphonsscarNL of zoiets, das bij jullie wel populair he  :)

Voor zover mijn technische inzicht reikt Gryph (& Laurens )

Worden jullie geconfronteerd met het feit van de "zwakste schakel" die TM's zullen best goede ontwerpen zijn , maar dat betekent ook dat alles net sterk genoeg berekend is tov elkaar

Door nu die replica te gaan "opvoeren" zal systematisch het ene na het andere onderdeel het gaan begeven, mede ook door dat je vrij extreem gaat mag ik zeggen ?

vrees ik dat dit een straatje zonder eind is, :(

hoe dan ook hoop ik voor je dat ik me vergis, en je uiteindelijk toch je uber SCAR gaat krijgen  :)