Jump to content
Sign in to follow this  
Sarge

Invader Gear goed of slecht ?

Recommended Posts

Heeft er iemand hier ervaring met Invader Gear ? Dit is de goedkopere kleding van ClawGear. Clawgear is top spul maar ongeveer 3x zo duur al Invader Gear, nou wil ik graag weten hoe dit zich houd tegenover de prijs/kwaliteit.

Tnx,

Sarge

Precies het spul dat wij (Cruzzz en ik) ook hebben.

Geen probleem mee. Zeer tevreden over deze eerste BDU aankoop.

Als je de goede maat te pakken hebt dan zit het heerlijk. Goede verstellingen. Van de broek zijn de kniebeschermers goed in hoogte te verstellen, en ze blijven goed op hun plaats.

Van de shirt/jacket vind ik alleen de mouwen iets te wijd. En bij warm weer zweet je als een otter onder zo'n ding.

Verder tevreden. Goede prijs/kwaliteit.

Invader Gear is inderdaad het goedkope broertje van Claw Gear, maar is zeker in vergelijking met andere budgetmerken gewoon goed, zonet zelfs beter. Kleur blijft ook goed na het wassen. Zelf ooit begonnen met Propper, maar die wordt door de andere samenstelling erg vaal op den duur.

Als je FG wilt zou ik altijd even bij de leverancier navragen of het ook daadwerkelijk leverbaar is. Tegenwoordig een populaire camo en soms wat lastiger leverbaar.

@Cruzzz, daar wilde ik ook bestelen, maar ze hebben de L en XL maten niet meer op voorraad en hebben nog geen duidelijke leverdatum bekend. Tacticalgear had ze nog wel dus vandaar dat ik die link gebruikte.

Vind de eigen retour kosten niet zo'n probleem als maar geruild kan worden :)

@Saint, daar heb je gelijk in, maar was nog aardige speurtocht om de L en XL shirts/jacks op voorraad te vinden.

Zou volgens 1 shop iets zijn dat Clawgear net tevreden was met de kwaliteit ofzo en dat daarom er geen voorraad zou zijn, geen idee of die info klopt.

Hier toch nog wel Sarge 

http://www.tacticalairsoftgear.nl/invader-gear-shirt-jacket-everglade-a-tac-fg-reven.html?id=6482066&quantity=1

Klopt Saint, NL kopen dus, voor die 2 euro verschil .....

Kan alleen nog geen goeie grote boonie vinden maatje (Cruzzz heeft een dikke kop)

http://www.tacticalairsoftgear.nl/invader-gear-boonie-hat-everglade-a-tac-fg.html

lijkt erop dat alleen 101 wordt, kan alleen deze vinden http://www.combatshop.nl/product_info.php?products_id=2570, uitverkocht.

Die van proper is te klein en zit niet lekker.

Ik kan je zo je broek en jas leveren voor € 65,- incl. AE korting en verzending. Combat shirts in FG zijn klote te krijgen en vallen superklein. En Invader Gear gaat als het goed is voor de zomer met een nieuwe collectie komen, tenminste dat is hun planning.

vriend van me heeft een aor2 setje en moet zeggen dat die kleuren best wel vervaagd zijn in korte tijd. ik zou eerder voor emerson gaan dan voor invader.

dat heeft die vriend van me nu dus ook gedaan :)

Ik heb inmiddels een broek, combatshirt en jack ervan en moet zeggen voor wat

je er voor betaald zeker waar voor je geld.

Het is niet duur en slecht is het niet, zit goed, voelt goed en ziet er goed uit.