Jump to content
Gryphon

Bestellen buiten de EU

Recommended Posts

Ik wil ergens de komende tijd m'n MP7 project eindelijk  's gaan verderzetten 

uiteindelijk wil der ook een AOR1 paintjob opzetten, kwestie van de DEVGRU-factor behoorlijk wat op te trekken ;)

Nu weet ik dat er hier op 't forum wel wat gasten rondhangen met de vereiste skils

Dus bij deze heet ik iedereen welkom die me kan/wil  voorzien van tip's & advies .

mrmacmanmp71tgu2t.jpg

Is er iemand in de buurt van Otterlo/Ede/Arnhem waarvan ik een keer de fps meter mag gebruiken?

Ben benieuwd wat ik eigenlijk schiet. Zowel pistols als mijn B12.

En stel dat ik iemand vind, is een fps meting een geldige reden om met je AA op stap te gaan? Of hoe zou ik dat moeten aanpakken?

Zutphen hier, mocht je het hard nodig hebben. 

Zutphen hier, mocht je het hard nodig hebben. 

Mocht er niemand dichterbij zich melden dan wil ik er wel voor naar Zutphen komen ;)

Maar dan de 2e vraag, hoe pak je zoiets aan? Moet je dan een activiteit aanmaken ofzo?

Zo.. lees nu dit bericht pas. Lekker op tijd. Sorry he...  :wacko:

Ben je nu soms op vakantie dat het maar tot maandag kon?

Ik hoor het wel. Bedankt voor het aanbod in iedergeval  ^_^  :D

Maar ik kwam hier voor een andere vraag (A):

Ik heb net van de vriend van mijn nicht een AA gekregen om bij mij op te slaan.

Hij had dat ding ooit eens gekocht in België en hij lag nu maar te liggen.

Mijn nicht wilde dat ding liever niet in huis dus is hij nu bij mij terecht gekomen.

Het gaat om een 'D-Boys M4 CASV'.

Ik zat er aan te denken om hem over te nemen als reserve AA maar weet niet goed wat hij waard is.

Hij staat nu nieuw voor $127,- op Airsplat.

Er zijn denk ik 500 balletjes mee geschoten, de batterij ontbreekt en de (foei lelijke) PEQ-box ook.

Wat denken jullie dat hij nog waard is? ^_^

Mijn Specna Arms en daaronder de M4 CASV

IMAG0277_zpsif53khjl.jpg

Hij kan dit. Denk om bij de kabels te kunnen ofzo.

Zekering zit aan de barrel bij het witte tie-wrapje. Zal wel zijn om die te kunnen vervangen.

IMAG0279_zpskq1agekz.jpg

B&A is niet mijn cup of tea, iig dat woodland cqb stuk waar iedereen in de bosjes verstopt ligt. Speel daar veels te aggresief voor :P. Veluwe nog steeds niet geweest, volgende maand hopelijk.

Waarom peobeer je Gasselte niet een keer :). Je mag geruat bij mij een tentje opzetten als het te ver is :P.

Ik vond Balls & Arrows echt veeeeeel cooler dan Veluwe Airsoft.

Bij B&A zit je in een bos, met veel afwisseling van begroeiing, echt benauwde stukjes dicht groen en schaduwen waar je amper iets kunt zien. Ik vond het echt een toffe buitenlocatie.

Bij VA loop je op een crossbaan. Punt.

Tja... als je het veilig doet is er volgens mij niets aan de hand wat betreft regelgeving, kan me niet voorstellen dat het geluid van een AA boven een bepaald geluidsniveau uitkomt dat het wettelijk gezien niet meer zou mogen. 

Weet je waar ze de last van ervaren (er vanuit gaande dat ze niet zomaar aan het zeuren zijn); het geluid van de AA of het geluid van de bb die iets raakt? In geval van het laatste zou je kunnen overwegen om op een doos of isolatie materiaal te schieten, dat maakt niet zo'n herrie als een metalen object.

Misschien vinden ze het gewoon spannend en zijn ze wat geïntimideerd door het hele plaatje? Mohammed met een AK in zijn achtertuin...  :D  :D  ;)

Hahaha het laatste lijkt mij sterk gezien het feit dat zij zelf buitenlanders zijn :P Zou best wel kunnen alleen dat is dan hun probleem als zij daardoor geïntimideerd raken.. persoonlijk doe ik zelf nog geen vlieg kwaad :D maar goed jokes aside, het zijn gewoon zeurpieten die er niet tegen kunnen als het lawaai niet van hunzelf afkomt.. Altijd geluidsoverlast van hun kant gehad en van mijn klachten lagen ze nooit wakker van. Ik ga er gewoon mee door en als ze willen klagen mogen ze dat lekker ergens anders doen.

Zorg dan wel dat je alles in orde hebt qua veiligheid en opslag, etc.. Stel dat ze echt vervelend doen en de politie bellen; als jij dan je zaakjes goed voor elkaar hebt is er niets aan de hand.

En zorg dat je niet zichtbaar voor hun bent, of vanaf de openbare weg. Zover ik weet mag je gewoon schieten in je achtertuin zolang het niet zichtbaar is. Mijn buren doen gelukkig niet moeilijk. Sterker nog die vragen of ze ook eens mogen hahaha

Ik vond Balls & Arrows echt veeeeeel cooler dan Veluwe Airsoft.

Bij B&A zit je in een bos, met veel afwisseling van begroeiing, echt benauwde stukjes dicht groen en schaduwen waar je amper iets kunt zien. Ik vond het echt een toffe buitenlocatie.

Bij VA loop je op een crossbaan. Punt.

Furo, wij hebben wel meer dan een crossbaan :)

Wij zijn een divers outdoor terrein met de Crossbaan als ons specialiteit, maar ook een buiten terras, tunnel, open veld etc. etc. 

Wellicht geen bos, maar wel net zo divers als in je beschrijving!

Furo, wij hebben wel meer dan een crossbaan :)

Wij zijn een divers outdoor terrein met de Crossbaan als ons specialiteit, maar ook een buiten terras, tunnel, open veld etc. etc. 

Wellicht geen bos, maar wel net zo divers als in je beschrijving!

Ik zal het wat beter uitleggen.

Ik ben bij jullie geweest en ik heb een hele leuke dag gehad; op een crossbaan. Daar horen bij een terras, tunnel en een open (paintball) veld, helemaal waar. Maar het blijft in de core een crossbaan waar je ook mag schieten met AA's. Alles ademt eerst crossen, dan Airsoft, dat is precies wat Veluwe Airsoft uitstraalt als veld. 

Jullie service is prima; vriendelijk volk en lekker eten. Maar ik geef echt de voorkeur aan een veld dat specifiek gemaakt is voor Airsoft, dat geeft gewoon een heel andere ervaring.

Maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik zou zeggen, maak een combinatie... slinger eens wat quads (in camo kleur he?) aan, zet daar een Airsofter op en ik ben de eerste die bij jullie aan de poort staat voor een potje "Capture the Flag" in Halo style; achterop een Mongoose met je flag... 

halo3_29371845_Full2-1.png

Ik ben bij jullie geweest en ik heb een hele leuke dag gehad; op een crossbaan. Daar horen bij een terras, tunnel en een open (paintball) veld, helemaal waar. Maar het blijft in de core een crossbaan waar je ook mag schieten met AA's. Alles ademt eerst crossen, dan Airsoft, dat is precies wat Veluwe Airsoft uitstraalt als veld. 

Jullie service is prima; vriendelijk volk en lekker eten. Maar ik geef echt de voorkeur aan een veld dat specifiek gemaakt is voor Airsoft, dat geeft gewoon een heel andere ervaring.

Maar je moet roeien met de riemen die je hebt. Ik zou zeggen, maak een combinatie... slinger eens wat quads (in camo kleur he?) aan, zet daar een Airsofter op en ik ben de eerste die bij jullie aan de poort staat voor een potje "Capture the Flag" in Halo style; achterop een Mongoose met je flag... 

Haha, +1 voor CTF op de Mongoose :D

Grotendeels van het terrein bestaat inderdaad uit diverse parcouren, echter maakt dit voor de airsoft beleving niet uit. Tenslotte moet een soldaat het ook op elk terrein aan kunnen m.b.t. een dropping of missie. Echter snappen we je punt wel, wij onderscheiden ons juist van meerdere speelvelden wat uit bos bestaat door je simpelweg op een evenementen terrein te gooien met veel diversiteit. Het lijkt bij wijze net een map uit Call of Duty bijvoorbeeld!

Je kan het proberen, echter hebben wij dit ook al geprobeerd! 

Nee ik denk stiekem ook dat hij het niet wil.

Volgens mij is hij niet meer zo wild van het hele airsoft gebeuren. Er waren nogal wat vernielingen aangebracht aan zijn materiaal helaasch.

Ok, stomme vraag

heeft een veer een voor en achter ?

3da291b30a6cff1f578bec659ddd6f95h-143902

Beide kanten zijn duidelijk anders gedraaid.

vroeg het mij even af, ik denk dat het geen r33t uitmaak, maar misschien zijn de geleerden het niet met mij eens.

En dan de echte vraag, hoe het beste te plaatsten in mijn HB  :)