Jump to content
Gryphon

Bestellen buiten de EU

Recommended Posts

Vermoed dat de nozzle net iets korter is. Met de oude nozzle zit hij rond de 327 fps.

Na de volgende skirm nog maar eens alles open halen en de nozzles opmeten.

Nozzle oring ook wel wat ingevet? (Beetje siliconen ondom het tuitje van de cylinderhead en dan de nozzle er over heen)

Nee had ik niet gedaan. Was bang dat het dan bij de bb'zou komen. Volgende week ga ik hem weer open draaien. Dan ga ik ook even kijken naar de rest wat je had aangegeven op het andere forum. Alvast bedankt. 🖒

Dan kun je hem toch ook iedere keer erop laten zitten? Of zie ik dat dan verkeerd? 😜

dat is idd een optie, maar wil dus wel de lamp eraf kunnen halen...

Ik heb klittenband gebruikt van 3M, de sterke variant die ook gebruikt wordt om gereedschap ergens aan te bevestigen.

En dat is nog nooit bij me los gekomen, wel de oppervlakken goed ontvetten voordat je gaat plakken ;)

Ja heb ik nu ook gedaan en ga kijken hoe dat gaat bevallen...

Je kunt ook een grip aanschaffen waarbij de switch er simpelweg ingeschoven kan worden zoals bij de Fab Defense Tal 4. Ik vind dat zelf ideaal. Helemaal geen tape of wat dan ook meer nodig. Moet wel passen natuurlijk maar tape kan altijd nog.

MAKO-TAL4-3.jpg?1408638991

ja die had ik ook wel gewild maar deze heeft weer geen bipod...dus ik denk dat ik het nu wel geregeld heb ;)

Ok dus ik heb een beetje een probleem, mijn bb's worden perfect gefeed als ik ze in een highcap gooi.

Maar zodra ik dezelfde bb's in een midcap doe worden er weinig tot geen bb's gefeed.

Iemand tips? Het gaat om 0.28g trouwens en ook vandaag meerdere merken geprobeerd.

De magazijnen zijn allebei G&G high en midcaps

Deze moesten bij mij wat inwerken. Vul ze met je speedloader en laat ze terug leeg in de speedloader. En dan herhalen, zet je favoriete tacticool film op en gaan met die banaan.

Kleine tip nog: deze mags houden er niet van om volledig vol gepropt te worden.

Deze moesten bij mij wat inwerken. Vul ze met je speedloader en laat ze terug leeg in de speedloader. En dan herhalen, zet je favoriete tacticool film op en gaan met die banaan.

Kleine tip nog: deze mags houden er niet van om volledig vol gepropt te worden.

Dat zou eventueel nog kunnen alleen ik heb ze momenteel al 3x gebruikt op events met dezelfde problemen.(misschien nog niet genoeg)

Maar het probleem gebeurt ook nog steeds met magazijnen die al bijna 2 jaar in gebruik zijn.

Moet ook zeggen dat ze ontzettend moeilijk willen vullen als ik mijn SL14 speedloader gebruik. (moet flink kracht zetten)

Ja de follower van deze magazijnen past zeer nauw door de interne bochten en zet zich vlug scheef/beschadigt vlug bij overvullen.

Om even wat puristen moordlustig te maken: neem een oorstaafje en spuit hier een tikje siliconen spray op en veeg dan een keer over de binnenbocht en de follower van de mag. Vul de mag met bb's maak en maak hem leeg. Gooi de bb's die je hiervoor gebruikte weg. En probeer dan een met je 28's.

Ik zou ook eens kijken of alles intern schoon is en of er geen nare naadje ofzo zitten.

Heb het zelfde gehad met mijn metalen mid caps van G&G. Een follower had nog een fabricage randje. Nadat ik dit had weggehaald deed ie het prima.