Jump to content
Gryphon

Bestellen buiten de EU

Recommended Posts

Van mijn laatste 20 bestellingen airsoft gerelateerd en andere bestellingen(kleding) buiten de eu en >€200 zijn ze alle 20 met rekening van de douane aangekomen.

Ow, en wat terugsturen betreft, naast die $74 die je kan betalen om het op te sturen krijg je weer de douane over je heen wanneer de winkel een nieuw/vervangend product opgestuurd krijgt. En hier spreek ik uit eigen ervaring(winkel had een compleet verkeerd artikel opgestuurd)

Je moet t uiteindelijk zelf weten, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

En Ricardo is chille gast ja! Mag altijd graag met m spelen bij gasselte.

Van mijn laatste 20 bestellingen airsoft gerelateerd en andere bestellingen(kleding) buiten de eu en >€200 zijn ze alle 20 met rekening van de douane aangekomen.

Ow, en wat terugsturen betreft, naast die $74 die je kan betalen om het op te sturen krijg je weer de douane over je heen wanneer de winkel een nieuw/vervangend product opgestuurd krijgt. En hier spreek ik uit eigen ervaring(winkel had een compleet verkeerd artikel opgestuurd)

Je moet t uiteindelijk zelf weten, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2.

Hangt er van af wat en waar uiteraard, zoals ik zei moet je dit wat met beleid doen uiteraard

Ik bestel uitsluitend bij free shipping shops, en desnoods alles apart om de "Value te drukken"

Nooit problemen mee  ;)

Thanks voor de valuable feedback guys. Ik kan niet wachten om de honey badger te bestellen! Moet helaas even voorzichtig met m'n geld zijn. Net als Gryphon heb ook ik een (nieuwbouw) huis gekocht die in de zomer van dit jaar klaar zal zijn. Maakt het aanschaffen van gear erg lastig :(

Toen wij de bestelling hebben geplaatst bij Ricardo heeft hij deze order bij de Ares fabriek neergelegd en er zelf een aantal bij genomen. De 5 weken productietijd waren de langste 5 weken van m'n leven ;) Houd er wel rekening mee dat die Honey Badger wel eens een populair beestje kan worden (op Reddit ook al geliefd) dus sla je slag zolang de voorraad strekt. In een leeg huis kun je ook wonen ;)

Toen wij de bestelling hebben geplaatst bij Ricardo heeft hij deze order bij de Ares fabriek neergelegd en er zelf een aantal bij genomen. De 5 weken productietijd waren de langste 5 weken van m'n leven ;) Houd er wel rekening mee dat die Honey Badger wel eens een populair beestje kan worden (op Reddit ook al geliefd) dus sla je slag zolang de voorraad strekt. In een leeg huis kun je ook wonen ;)

Meh geloof me dat ik alle mogelijke manieren bekijk om aan de poen te komen. Ik denk er nu over om mijzelf te verhuren  :rolleyes:

Een paar jaar geleden zat ik in het zelfde schuitje. Nieuw huis en geen poen voor de hobby. Paintball toen der tijd. Ik heb eens alles wat ik op zolder, in de garage en in de kelder had staan goed uitgezocht. Alles wat al meer als 2jaar niet meer gebruikt was heb ik verkocht. Heeft toen voldoende opgeleverd. Is misschien een idee.

Een paar jaar geleden zat ik in het zelfde schuitje. Nieuw huis en geen poen voor de hobby. Paintball toen der tijd. Ik heb eens alles wat ik op zolder, in de garage en in de kelder had staan goed uitgezocht. Alles wat al meer als 2jaar niet meer gebruikt was heb ik verkocht. Heeft toen voldoende opgeleverd. Is misschien een idee.

Helaas gaat die vlieger niet meer op :( Ik heb alles wat ik kon verkopen al verkocht en de rest staat in een opslag. Toch bedankt voor het meedenken :) Ik verzin wel wat!

Na overleg met Gryphon start ik hierbij het Snelle vragen topic.

Ik merkte dat ik nogal wat kleine vragen had die het niet waard waren om een heel nieuw topic voor te starten.

Dit Snelle vragen topic is de uitgelezen plek voor al dit soort vragen.

Het idee is om dit topic 'pinned' te maken zodat het voor o.a. newbie's zoals ik meteen opvalt en we dit vol kunnen spammen in plaats van andere topics.

Ik zal dan maar zelf beginnen met een vraag;

Ik heb mijn inschrijving voor de NABV afgerond en ben lid, wanneer kan ik mijn pas verwachten?

Krijg daar verder niets over te zien of een mail van.

Greetz, ^_^

zoek eens op festo aan sluiting.(aansluitingen voor pneumatische machines en onderdelen)

verkrijgbaar bij oa handels ondernemingen  voor metaal bewerking.

k4cdxu.jpg

Op deze foto zien jullie een stukje met een hoek van 90 graden, echter heb ik een stukje nodig die recht loopt dus eigenlijk 180 graden. Weet iemand hier een winkel voor?

Ik weet niet waar je woont, maar als je weet welke koppeling je moet hebben van Festo kan ik op het werk wel even kijken of we die hebben liggen. Die mag je dan wel langs halen, weet niet of het het waard is op om te sturen.

We werken heel veel met Festo koppelingen. Ik kan evt. ook inloggen op de Festo site om te zien wat hij kost etc.

Ja dat is waar ook.... :wacko:

Heb de laatste tijd nogal wat pakketjes opgestuurd, zit nog met die €6,95 in mn hoofd...

Naja, laat maar weten welke je moet hebben. Ik beheer op het werk het magazijn, dan bestel ik anders wel ff een zakje  :D

Nou aangezien dit topic is aangemaakt voor snelle en kleine vragen, heb ik ook een vraagje.

We willen binnenkort met een paar team maten wat BB's gaan inkopen.

Nou is mijn vraag: heeft iemand een site (of meerdere) waar je goeie 0.25gram BB's kan inkopen voor een leuk prijsje?

Had laatst 2 zakken Xtreme precision gekocht voor €14,90 per stuk (2800rounds) en dat vond ik wel een beetje gortig.

Bij onze flash, ben afgestapt van het idee dat die xtreme precision de bomb zijn. Vandaag met g&G bb's van flash geschoten. Super bb's

Ik zat toevallig ook net naar G&G 0.25 te kijken.

Heb al een redelijk goede ervaring met G&G bb's, had namelijk toen ik mijn replica net nieuw had 10.000 bb's vanuit italie mee laten komen.

Waren echter wel 0.20gram, maar lijkt mij dat die 0.25g minstens net zo goed zijn ook al is de zak een andere kleur als van de G&G bb's die ik heb liggen.

En inderdaad die xtreme precision ga ik ook niet meer halen aangezien ik gemiddeld op een goeie middag BB blaster spelen zo'n 3000 bb's er doorheen jaag.

Toevallig enige ervaring met Madbull bb's die zag ik namelijk ook voorbij komen.

Nee dat nog niet maar als ik weer nodig heb zou ik ze wel willen proberen. Vandaag outdoor met .25 geschoten echt super. Binnenkort Indoor met .20 verwacht ik net zulke prestaties.

Nee dat nog niet maar als ik weer nodig heb zou ik ze wel willen proberen. Vandaag outdoor met .25 geschoten echt super. Binnenkort Indoor met .20 verwacht ik net zulke prestaties.

En wat betaal je bij Flash als ik vragen mag voor een zak G&G 0.25 en hoeveel bb's zitten er dan in?

Haha geen probleem.

Als ik het goed heb gaan G&G zakken per kilo, dus als het goed is zijn het er 5000 bij .20 en 4000 bij .25

Maar dat ik ook fout hebben, ik geloof dat er in mijn .20 zakken iig 5000 bb's in zaten.