Jump to content
Gryphon

Bestellen buiten de EU

Recommended Posts

Wat is een goed programma om fotoos op de site te zetten?

Het liefst via mobiel :)

Niet direct een programma, maar er is wel een app om je foto's te uploaden bij Photobucket.

Er is een app met de naam Tapatalk, in het verleden ooit eens gebruikt, via die weg kon je foto's direct op een forum zetten... wellicht het bekijken waard.

Edit: dit forum vind je niet terug op Tapatalk... dus voor hier is Tapatalk niet zinvol.

Imgur->groene knop new post-> upload image, kies of maak foto. Ne het upliaden zie je je foto. Duw op foto. In de rechter boven hoek is een klein peiltje met daaronder share link. Neem bb code forum. Kopieer en plak link. Forum maakt vanzelf van de link een foto.

Imgur->groene knop new post-> upload image, kies of maak foto. Ne het upliaden zie je je foto. Duw op foto. In de rechter boven hoek is een klein peiltje met daaronder share link. Neem bb code forum. Kopieer en plak link. Forum maakt vanzelf van de link een foto.

dit werkt niet in de app

Als ik het "delen" gebruik kan ik dit plakken --> DIY radio pouch http://iob.imgur.com/uYGg/q2C0fARWxy

Ik werk rechtstreeks met mijn mobiele browser anders moet je het eens via deze weg proberem. Ofwel kijken of je nergens onder een menu de bbcode link vind deze zorgt ervoot dat je afberlding op een forum weergeven wordt. Nu plaats je gewoon een limke naar de pagina met deafbeeldingen op.

Ik werk rechtstreeks met mijn mobiele browser anders moet je het eens via deze weg proberem. Ofwel kijken of je nergens onder een menu de bbcode link vind deze zorgt ervoot dat je afberlding op een forum weergeven wordt. Nu plaats je gewoon een limke naar de pagina met deafbeeldingen op.

ja precies en die link wil ik juist niet...maar dat wat jij omschrijft kan ik niet terug vinden in de app :(

Als ik naar het tegeltje van de app kijk zie ik een zwart vierkantje met imgur erin en dan een blauw puntje op de i.

Ik begrijp gewoon niet waarom het niet werkt :[

Even eentje voor de nabv kenners, Ik ga wss deze week een replica overnemen van iemand in NL maar ben zelf van BE. Nu was ik aan het denken om een event te zoeken die dag dat onderweg ligt en daarvoor een exemption aan te vragen; Dan ben ik soort van in orde. Of is er andere manier om wel volledig in orde te zijn?

Even eentje voor de nabv kenners, Ik ga wss deze week een replica overnemen van iemand in NL maar ben zelf van BE. Nu was ik aan het denken om een event te zoeken die dag dat onderweg ligt en daarvoor een exemption aan te vragen; Dan ben ik soort van in orde. Of is er andere manier om wel volledig in orde te zijn?

zou je deze vraag niet gewoon aan de NABV zelf kunnen stellen?

Of de verkoper maakt een evenement aan, daar je heen en daarna terug naar huis...dan klopt het ook

Wat is een degelijke HPA?

Dus welk merk levert een goeie prijs-kwaliteit verhouding?

Wolverine of Polarstar zijn de grote namen en dan heb je nog Valken, de eerste twee staan bekend om hun goeie kwaliteit, wolverine heeft alleen drop in systemen die in de gearbox worden geplaatst, polarstar heeft dat ook genaamd de jack en daarnaast de fusion engines wat de hele gearbox vervangt. Het verschil hier tussen weet ik niet echt, maar als je een systeem wilt dat je makkelijk in een stel verschillende modellen replica's kan plaatsen zou ik kijken naar een wolverine engine. Door de vervangbare voorkant kan je makkelijk de nozzle voor een M4 eraf draaien en eentje voor een heleboel andere replica's erop draaien en daarmee spelen.