Jump to content
Sign in to follow this  
Gryphon

FrogLube: 10% kortingscode tot 1 februari op het wondermiddel

Recommended Posts

0BDz6cI.png

In de VS zweert de airsoft community er al bij en sinds juni is het wondermiddel eindelijk in Nederland verkrijgbaar. Ik kwam FrogLube tegen op de Tactical & Adventure Fair in Eindhoven vorige week. Toen geen behoefte aan, maar voor de klemmende BB's in mijn nieuwe MP9 magazijn raadde een ervaringsdeskundige op Reddit me dit aan en zodoende even contact opgenomen met ze. We hebben meteen een leuke promo voor jullie geregeld :)

Reken tot 1 februari af met kortingscode AirsoftEliteNL op froglube.nl (of .be) voor 10% korting.

Dan is je AA weer lekker in shape voor 2014 :) En misschien doet-ie het nu nog prima, maar vroeg of laat heb je een smeermiddel nodig en volgens kenners is FrogLube the way to go. Sla je slag dus zo lang het kan. Het voordeel van FrogLube t.o.v. (siliconen)olie is dat het in de poriën van het metaal trekt*, waardoor het geen laagje achterlaat en zodoende ook geen vuil vasthoudt. Daarnaast is het biologisch waardoor het geen kunststof (Tokyo Marui anyone?) en rubber aantast. KWA hop-rubbers zwellen bijvoorbeeld door siliconenolie, waardoor je feed problemen kunt krijgen. Met FrogLube gebeurt dat niet. Mocht je een GBB hebben en met propaan willen schieten, dan is dit ook de perfecte lubricatie voor je gas. Had ik al gezegd dat het ook wordt gebruikt door de US Navy SEALs? Dat is namelijk zo.

FrogLube is beschikbaar in zowel vloeistof, gel en pasta. De pasta is met name geschikt voor wrijving op grotere oppervlaktes, de gel en vloeistof voor alle andere toepassingen.

froglube-korting-AirsoftEliteNL.jpg

Er zijn meer producten verkrijgbaar dan hier afgebeeld (zoals een complete starterskit met alle middelen voor € 48,60). Als jullie vragen hebben over het goedje, stel ze even hieronder, dan zal ik vragen of Rachelle (importeur) ze kan beantwoorden voor jullie. Houden we de kennis lekker centraal ;)

Een gesmeerd 2014 boys & girls!

* Om goed in het metaal te kunnen trekken moet het even verwarmd worden; leg de behandelde delen eventjes in de zon / op de verwarming leggen of föhn ze.

Kreeg net bericht van Rachelle/FrogLube dat ze een nieuw tof product op voorraad hebben: de FrogLube FrogTube. Een buis met daarin ALLES om je gun te onderhouden voor € 45. Profiteer dus nog even van die 10% korting, na januari betaal je 5 euro meer.

De FrogTube bevat:

• 45ml FrogLube vloeibaar
  • 30ml reinigingsmiddel
  • 120ml Froglube pasta
  • 1 Nylon borsteltje
  • 1 Microvezeldoek

froglube-clp-frogtube.jpg

Zo. Nog even snel een bestelling gedaan.

Top, hij is verwerkt en gaat zo nog met PostNL mee!

En waar prop je die kikker exact in ?

Alle internals zoals hopup-barrels etc, dus overal waar je BB's langscheren ?

Niet in de gearbox neem ik aan ?

Ook in de Gearbox kan Froglube gebruikt worden. Hier raden we de Liquid voor aan :) 

Ik heb zaterdag een sample-setje binnengekregen, dus ff onderhoud gaan plegen van de week. 

En ook zo'n mooie "Keep Calm and Stay Tactical"-mok erbij gedaan. Gaaf hoor :)

Zijn er hier nog nieuwe ervaringen mee opgedoken? En enig idee of er nog een keer nieuwe kortingsronde komt? Ik overweeg zo langzamerhand toch wat andere smeermidellen te gebruiken.