Jump to content
Airsoft Elite
Sign in to follow this  
D3nikke

ICS PAR MK3

Recommended Posts

Dames en heren,

Na mijn eerste SKIRM jeuken mijn vingers om eentje zelf in beheer te hebben :).

Nu is mijn oog gevallen over dit beestje , ziet er net anders genoeg uit om me aan te spreken en heb toch relatief meer positieve dan negatieve zaken gelezen. Lijkt me een uitstekende replica om met te starten zonder er direct een berg upgrades in te bouwen.

Dus ..........

Wat zijn jullie ervaringen met ICS en meer specifiek wat zijn de ervaringen met dit model ????

ALvast bedankt allen !!!

Heb een ICS Uk1r gehad wat praktisch hetzelfde is of ja iig qua schieten dan, de internals zijn hetzelfde gezien ze beide van de CXP lijn komen. out of the box schiet je rond de 40m, redelijk accuraat maar geen laserbeams. Trigger response viel mij een beetje tegen, zeker voor hoe mensen de ICS-3000 Turbo aanprijzen. Upgraden is easy peasy door het split systeem. Voor de rest wel heel weinig ruimte voor batterijen door de stock.

BTW heb je ook al naar het nieuwe MARS systeem gekeken dat net uit is, heeft praktisch dezelfde internals met een iets andere look. Voordeel is dat er een triggerboard bij komt wat je trigger pull wat korter kan maken en je trigger response wat beter is door de mosfet.

Ik ben niet z'n fan van ics omdat als je wil gaan upgraden / een defect wil vervangen kom zijn er voor de gear box alleen dingen van ics zelf te vinden. Dit omdat ze een eigen systeem hebben.

Barrel , hopup  en motor zijn  wel uitwisselbaar met andere merken

Enigste wat je bij upgraden niet kan vervangen in de split is juist de hop up chamber, triggerboards en de nozzle, thats it de rest is allemaal V2 compatible en de triggerboards kan je met wat dremelen ook compatible maken en de nozzle ook in principe als je de juiste lengte vind of zelf op maat maakt. Aftermarket piston betekent dat je de Blowback moet uitzetten wat ook nou weer niet het einde van de wereld is.

Dus tot nu toe een best positieve tendens op het upgraden na wat mogelijk wat problematisch kan zijn...

Tot nu toe blijft de liefde dus 👍. Alhoewel ik moet zeggen dat ik die l85 ook wel kan smaken.... I hate this hobby 😂😂😂

Ik heb er al een ruim aantal skirms opzetten met de ICS Par MK3 en moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de PAR MK3. Leuke, goed gebouwde en degelijke replica. Wel wat zwaar maar dat neem ik op de koop toe :)