Jump to content
D3nikke

G&P : MK14 Crane Proto rifle replica

Recommended Posts

Dames en heren

Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met het vermelde rifle ? 

Dit is eentje die me echt wel aanspreekt kwa ontwerp en als ik de youtube filmpjes zou deze best als assault gebruikt kunnen worden ipv dedicated sniper.

ter info : I'm a total rookie :).

Thx

Ik ken de replica zelf niet, maar eigenlijk bijna alle electrische replica's zijn niet uit de doos als 'sniper' te gebruiken. Dan doel ik technisch gezien op te halen afstand en dergelijke.

Verder is het vooral belangrijk om te onderzoeken in hoeverre standaard onderdelen gebruikt worden en of er aftermarket parts beschikbaar zijn. Hou er ook rekening mee dat zodra je een apparaat uit de doos trekt het op een skirm nog wel licht kan tegenvallen hoe het schiet ten opzichte van mensen die al iets langer meespelen (weten hoe het maximale uit de replica te halen en nagenoeg ieder apparaat uit de doos heeft wat liefde nodig).

PS Normaliter zou ik even kijken om welke replica je exact gaat en wat er in zit, maar ben ff op vakantie, dus even wat beperkter in internet gebruik :P

Ook nog ff dit misschien elke Airsoft replica verschiet dezelfste 6mmBB met een maximum fps van 350fps.

Met een innerbarrel van +/- 300mm heb je in feite al genoeg, concreet betekent dit dat je replica eigenlijk niet groter hoeft te zijn dan een M4 met een 10.3"barrel.

Zuiver praktisch gezien, is die M14 die je op het oog hebt een beetje nutteloze lengte en gewicht.

Ook moet je der rekening mee houden dat je voor zo'n M14 minder keuze gaat hebben in mag's accesoires ed.

Kan zeker als assaulter gebruikt worden. MAAR, enkel met een SEAL load-out anno eind '80 , begin '90 :D
Voor inspiratie klik HIER

Begin al maar een dikke snor te sparen :P

On topic: Geen ervaring mee, maar lijkt me wat groot om snel en tactisch indoor te spelen.

Bump dit topic volgende week gewoon even weer. Of stuur me dan een PM (weekje vakantie, dus beperkt internet), Dan kan ik altijd even kijken wat het precies is, wat er aan zou moeten gebeuren of wat voor alternatieven er zijn.