Jump to content

Photo

Brand helenaveen

• Please log in to reply
4 replies to this topic

Patje

Patje

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 281 posts
  • Eindhoven
Zojuist dit droevige bericht op facebook gelezen.

Voor alle betrokkenen en met name dave

Veel sterkte!

Velen vragen zich af of het klopt?
Ja, het is echt waar! Helenaveen indoor heeft gisteren in brand gestaan

Gisteren 17.44 uur werd ik gebeld door de buurvrouw (Helenaveen) met de mededeling dat er rook uit ons pand zou komen en dat de brandweer al onderweg was. ''Maakt ze een grap? Nee klote het is echt" Ik hang op en begin als een gek iedereen te bellen die maar in de buurt woont zodat we onderweg op de hoogte gehouden konden worden wat er gaande was. Aangezien we vanuit Tilburg moesten vertrekken duurde onze rit echt letterlijk een eeuwigheid.

18.24 uur rijden we de straat in. We zien in de verte een aantal brandweerwagens staan. Geparkeerde auto's van toeschouwers en dus hoop kijkende mensen. Ik parkeer de auto thv van het hek van de oprit en loop vervolgens het terrein op. Ook daar stonden brandweerwagens en zag een hoop volk lopen en sjouwen.

Met een brok in mijn keel liep ik verder. Van alles ging er door me heen"Please laat het mee vallen, laat het niet waar zijn".
Eerste roldeur stond open de lucht was gigantisch sterk. Tweede roldeur je kon niet eens de hal inkijken zoveel rook dat er hing. Derde roldeur was een groot gat ingezaagd. Vierde roldeur (briefingruimte) was kapot gezaagd en stond ook open.

Het moment wat er toen gebeurde is niet te omschrijven. Je passie, je trots, je geschiedenis, je alles is...... is weg! Echt weg. Alles was weg niks stond er meer of hing er meer. Het plafond was geen plafond meer je keek zo naar buiten. Speelveld het dak ook over de gehele lengte open. De nachtmerrie is waarheid ook al word je wakker, het blijft bestaan.
De pijn die ik voel is zo groot. Alles wat je in bijna 10 jaar hebt opgebouwd is weg.

Alles gaat vervolgens heel snel. Diverse partijen die dingen beginnen te vragen over allerlei zaken. Brandweer begint weer in te pakken en vertrekken. Daar sta je dan. Wat nu? Hoe nu verder?

Inmiddels zijn we een dag verder en is er van alles geweest en dingen zijn in gang gezet wat in gang gezet kan worden. Gaan we verder ja we gaan verder. Dit is een flinke tegenslag maar wel eentje om weer van op te krabbelen. We zijn atc verdomme dit kunnen we!

Dan begint het de telefoon staat roodgloeiend, appjes en telefoontjes. Facebook berichten waar je massaal in word getagd. Sorry allen ik had graag iedereen iets willen sturen maar dat is niet haalbaar. Maar wat ik wel weet is dat ik in 1 dag heb gezien hoeveel mensen zich betrokken voelen met mij, met mijn gezin, met mijn bedrijf atc.

Ik kan momenteel niet genoeg mensen bedanken voor wat ze nu al voor mij betekenen. De buren voor het alarmeren. De brandweer welke door oefeningen bij ons zo gigantisch snel te plaatsen waren en de schade hebben kunnen beperken.
Personeel (vrienden) die vanaf gisteravond tot nu op de minuut er voor mij en er voor elkaar zijn. Dan nog eens iedereen die hulp aan bied van familie tot vrienden tot kennissen tot Nabv tot spelers. Jullie beseffen niet wat dit met mij doet. Het negatieve wat ik gisteren had is omgekeerd in pure energie om nog beter terug te komen. Terwijl ik dit schrijf rollen er ook tranen over mijn wangen zoveel dat dit mij doet!

Iedereen maar dan ook echt iedereen bedankt voor jullie steun. Ondanks de pijn van alles verzachten jullie heel veel!

Solstice

Solstice

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 480 posts
  • Gelderland
Damn. Echt triest voor hen :(

Shortage of B12 vitamin? Let me help you with that...

Solstice.jpg

ze_dWARf

ze_dWARf

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 510 posts
  • BelgiĆ«
Zeer jammerlijk, sterkte aan de betrokkenen.

One step at a time.
Krystar SPR/CQBR

Daytona SCAR-L

ASG glock17

LJ.NL

LJ.NL

Advanced Member

• Members
  • PipPipPip
  • 84 posts
  • Utrecht
Heel erg zonde! Zo triest voor ze, al dat harde werk :(
Hoop dat het te herstellen is zonder al te hoge kosten..

Inokatsu M4, Marushin M1 Garand, VFC HK416D 2015, GHK AKM, KWA M11 G&P Steel kit, WE TA2015 P90, G&P M249 Marine, TM VSR10 full PDI, APS CAM870, WE MP5A3 & MP5k, G&G LR-300 (ZM), KA Colt M4A1, TM G17 Steel Guarder kit, TM G18c Guarder kit, TM P226 ProWin Navy kit, Stark Arms G19 Steel Co2 Premium, TM Desert Eagle Guarder kit, KSC USP Compact SD Titanium kit, WE M84 traded, WE Gen2 M92 silver Inox, WE Gen2 M92 black traded, Stark Arms G42, KWC M1911, KWC Colt Python .357 4"

ze_dWARf

ze_dWARf

Dedicated Member

• Members
  • PipPipPipPip
  • 510 posts
  • BelgiĆ«
Verzekering zal hopelijk wel voor een goed deel tussenkomen

One step at a time.
Krystar SPR/CQBR

Daytona SCAR-L

ASG glock17