Jump to content
Airsoft Elite
Sign in to follow this  
tan1415

Asg cz scorpion 3a1 BET carbine

Recommended Posts

Hi all,

Ik Ben geïnteresseerd in de asg scorpion BET carbine.

Ziet er erg mooi uit.

Alle toeters en bellen erop. Lijkt op zich helemaal af te zijn.

Is alternatief voor een Krytac.

Heeft iemand ervaring met deze asg? Is het zo goed als geadverteerd?

Hoe bevalt de kleine mags voor de Skirm. 75 per magazijn is wel erg karig.

De hicap ziet er erg lelijk uit.

Ik ben absoluut geen fan van het model, maar van wat ik lees zijn het leuke prestaties out-of-the-box. Nou vind ik deze replica's wel aardig aan de prijs en ik vraag me een beetje af hoe de prestaties echt zijn tegenover een AEG met upgrades.

Ja ik wil vooral als eerste aeg zo min mogelijk werk en aanpassingen.

En niet onbelangrijk betrouwbaarheid. Zo Zorgeloos mogelijk airsoften.

Eerlijk gezegd is Het is erg Aan de prijs. Bijna TM scar prijs. Mar niet Veel duurder dan naaste concurrent als de Krytac. Qua model..vind ik het prachtig. Smaken verschillen.

Alleen die magazijnen. 75 lijkt erg weinig.

Ook vergelijkbaar is de oudere Ares am13/14. Nog steeds 200€ via Italië.

Heeft alles zoals ascu en goed out of The box. Hoe is deze aeg qua houdbaarheid? Moet je snel van alles vervangen?

Elke AEG is onderhevig aan onderhoud. Of het nou een TM is, Krytac of noem eens cyma. Je ontkomt er niet aan. Ik lees goede dingen over de scorpion, uit de doos bovengemiddeld, maar komt nog niet in de buurt van een goede AEG met upgrades.

Met enige regelmaat tegengekomen. Ik vind het best een mooie replica maar persoonlijk vind ik deze veel te duur. Alles is relatief natuurlijk. Als je echt affiniteit hebt met het model is het voor jou misschien wel het bedrag waard. 

Onderhoud is uiteraard onoverkomelijk maar upgrades kun je zo gek en duur maken als je zelf wilt. Dit lijkt mij meer een replica voor CQB en dan vind ik upgrades zelf minder relevant vanwege de (veel) kortere afstanden. Als je op de grotere velden gaat spelen zijn upgrades waarschijnlijk meer dan een overweging maar nog altijd een keuze. 

Wat ik nog belangrijker vind en misschien zelfs een tip: Als je net begint en nog niet zeker weet of je echt wel door wilt met airsoft begin dan gewoon out of the box. Upgrades zijn duur qua geld én tijd dus ga pas investeren als je weet dat deze het waard zal zijn. Ga eerst een skirm of twee doen of te kijken of het sowieso iets voor je is voordat je nog meer van je hard verdiende geld gaat uitgeven. Ik heb vaak het gevoel dat mensen het omgekeerd doen. Als je al een tijd speelt is dit allemaal n.v.t. uiteraard.

Wat die mags betreft, capaciteit van 75 is volgens mij prima te doen maar hangt af van je speelstijl. Als je iemand bent die alleen schiet als er ook daadwerkelijk wat te raken valt kom je volgens mij prima uit. 

Ik heb de asg scorpion evo; geweldig apparaat.

Zonder upgrades (heb zelfs de greenbucking eruit gehaald kreeg hem niet goed)

Deze week wel dan een silencer & nieuwe stock aangeschaft, hoop dat ik er zondag mee kan spelen  :)

Foto's volgen, hele mooie madbul socom stock  :D  :D

Idee is dat ik mijn HB inner barrel erin zet, zou iets betere grouping moeten geven.