Jump to content
Patje

dit weekend ben ik @

Recommended Posts

Beetje ver :P wij zijn daar al eens geweest met het team special bungalow gehuurd voor het weekend maar er was toen niet voldeoende begroeiing en dat viel wel een beetje tegen daar toen :o

Zoals het er nu na uitziet ga ik komende zaterdag naar Kings forrest bij Valburg.

1e keer dus ben weer benieuwd! De organisatie wel ooit eerder ontmoet

Ik was er 1,5 week geleden en heb een goede dag gehad bij Kings Forrest. Het voelt wel veel kleiner als ullicoten, maar de grotere afwisseling in terrein helpt hier wel bij. Goeie afwisseling van missies helpt ook met het leuk houden en niet stil vallen van een skirm. Enigste is dat je 's ochtends het beste thuis ff uitgebreid op de WC kan gaan zitten gezien er in het bos niet meer is dan een boom en een bosje om uw boodschap te doen :P.

Ik was er 1,5 week geleden en heb een goede dag gehad bij Kings Forrest. Het voelt wel veel kleiner als ullicoten, maar de grotere afwisseling in terrein helpt hier wel bij. Goeie afwisseling van missies helpt ook met het leuk houden en niet stil vallen van een skirm. Enigste is dat je 's ochtends het beste thuis ff uitgebreid op de WC kan gaan zitten gezien er in het bos niet meer is dan een boom en een bosje om uw boodschap te doen :P.

ik deel deze mening :)

mooi dagje gehad vandaag.. sommige delen van het bos ook echt dicht begroeid. Toevallig liep cleanshot er vandaag ook rond.. ook wel leuk hem eens in actie te zien.. al was zn friendly fire wel auw op me kont :D  

16 + 17 september het hele weekend aanwezig op 1 van de mooiste boslocaties die ik ken om te spelen bij pop up locatie in Meerle. Operation final destination part 5. Georganiseerd door verschillende organisaties doe het tegen elkaar op gaan nemen. Heb er echt alweer zin in :)