Jump to content
AeySee

Mix camouflage

Recommended Posts

Oproep aan alle fashionista's.

Ik ben in de markt voor een nieuwe camouflage top. Wat is de mening over het mixen van camouflage?

Momenteel is het al een mix van een claw gear multicam broek en mijn Ranger Green chestrig. En dat werkt omdat ik er een geruit Groen hemd onder heb. Beetje pmc stijl dan maar.

Maar nu zou ik een woodland M81 shirt willen...

Dus, meningen / advies / mensen met foto's?

Persoonlijk vind ik het een beetje slordig, verschillende camo's combineren.

Tegenwoordig zie je dat ook minder, of niet meer, met uitzondering van een Chestrig of PC .

Dus als ik jou was zou ik der ook een MC vest/Combat shirt bijnemen, ook afhankelijk van welke impressie je wil natuurlijk

Imo is een solide kleur gear op een patroon ok. Muxen in de gear kan nog wel mits de kleur erin teugkomt bvb tan en mc. Maar echt patronen wisselen vind ik een grote no no.

Verkoop u haley en koop een warrior pathfinder in mc? 2 mags meer of meer keuze in pouches en dat voor de helft va' de prijs. Tenzij ge absoluut de cool kid wilt zijn wat ik overigens best zou begrijpen.

De cool kid zijn is toch half het punt in Airsoft? 😂

De Haley heb ik al jaren, voordat Warrior met hun chestrig kwam. Plus ik vind de Stuffit -pouch op de Haley wel handig voor die kleine Umarex green gas busjes ( Gbbr, het is zo leuk maar soms mis je een edge tov AEG)

Misschien zelfs hét punt? :P

De stuffit is idd wel een leuk iets op de warrior heb je dan weer wel de mogelijkheid om twee van de mag pouches om te wisselen voor iets anders. Het zou cool als een fabrikant een soort stuffit zou maken met molle.

We wijken af, maar ik heb momenteel maar 4 magazijnen voor de GHK. Dus komt net uit. Er twee extra kopen is mss voor in de toekomst.
Maar dan komen ze in Taco's op de assault belt (ook op het toekomst lijstje... verdorie dure hobby zo airsoften)

Was ik ook al aan het denken..

Dus sidenote, iemand een Haley dc3r in Ranger Green ruilen tegen een MC versie?

Die CR in Ranger Green kan wel op een MC BDU wat mij betreft, wil je trouwens een bepaalde loadout 

Heb niet bepaald een loadout in gedachte. Maar als er dan toch gekozen moet worden, dan ga ik niet volledig in MC rondlopen.
De broek die ik nu heb, is voornamelijk gekozen voor de kwaliteit / features / fit and finish. MC was gewoon de makkelijkste optie om te verkrijgen.
Met de aankomende zomer lijkt Woodland me net effectiever te zijn dan MC (Regio België - Nederland). Dat is ook de reden waarom NL Dpm ongeveer dezelfde kleuren gebruikt als M81.
Belgische jigsaw, met het oker in, is weer een ander verhaal (lees: rode zandgrond in Congo, ik wijk weer af).

Tldr:

Marsoc - loadout zou cool zijn, maar vind maar eens een fatsoenlijke broek in M81 ( Invader gear lijkt me de enige die iets maakt onder de 200 euro ex shipping ) plus dan moet ik ongeveer alles gaan vervangen. Dat is niet de bedoeling :D

Heb niet bepaald een loadout in gedachte. Maar als er dan toch gekozen moet worden, dan ga ik niet volledig in MC rondlopen.

Tldr:

Marsoc - loadout zou cool zijn, maar vind maar eens een fatsoenlijke broek in M81 ( Invader gear lijkt me de enige die iets maakt onder de 200 euro ex shipping ) plus dan moet ik ongeveer alles gaan vervangen. Dat is niet de bedoeling :D

Al 's bij Weapon762 gekeken ?

Die hebben oa Cry Precision Repro's van TMC

https://www.weapon762.com/112-clothing?_pcnocache=1493303510133  

Gek genoeg werkt dat voor slavgear wel :P van modernde westerse troepen verwacht je gewoon dat ze goed genoeg uitgerust zijn omdat niet te hebben.

Dacht dat de Russische SOF der tegenwoordig toch ook wel meer uniform uitzien, qua BDU niet ?

Gek genoeg werkt dat voor slavgear wel :P van modernde westerse troepen verwacht je gewoon dat ze goed genoeg uitgerust zijn omdat niet te hebben.

Ik wou niet helemaal niet negatief overkomen! :o

Ik meende ook zelfs gelezen te hebben dat sommige russische troepen heel erg vrij zijn in keuze van gear etc en dat ze het zelfs zelf aankopen. Een voorbeeld was zelfs een eotech op een ak :P

Idd

Russische SOF zien er tegenwoordig bijna uit als de Westerse en US , Multicam, Glock's, Fasthelmet , zelfs M4's   :D

Ook de AK's zijn tegenwoordig zodanig "gepimpt" met rail's mount's, scopes etc.. dat de klassieke look , een beetje uit de "mode" is.

De Russen zijn eindelijk mee met hun tijd 

Ik vind het wel wat hebben, een mix van patronen. Het laat vaak meer "verhaal" zien dan een picture-perfect setje.

Mijn advies: Maak je niet druk om wat een ander vindt, maar draag wat jij mooi vindt / prettig vindt om te dragen.

Gezien, maar een forum is er naast het antwoorden op de vraag van de OP ook om als "naslagwerk" te dienen voor mensen die later een soortgelijke vraag hebben, toch?

Alle fora zijn vrij dood tegenwoordig, dus ik zag er geen kwaad in.

Nieuw op het forum; bij lange na niet nieuw op het internet ;)

Vroeger betekende necroposten al snel dat je geantwoord had op een thread die ergens in de 5e pagina begraven lag. In dit geval was het de 3e in dit subforum :blink: Anyway, genoeg off topic :)