Jump to content
LT bajonet

iemand ervaring met de SSG24?

Recommended Posts

I know heb nog een spring pistool van vroeger liggen die wel 140 fps schiet

Maar ga kijken voor een mini m4 zo 1 met mini loop en zonder kolf

Spring pistool ga je het niet mee redden en met een Mini M4 ga je je rot sjouwen. Ik raad je aan om op zoek te gaan naar een goede AEP of GBB als sidearm.

Zo'n super kleine amoeba of iets dergelijks is best handelbaar hoor. Heb zelf ooit eens kort een MP5K in een beenhokster gehad. Was ook best aardig te doen. Vooral een kwestie van de juiste bevestiging/slings. En natuurlijk hoeveel je drukt in de sportschool ;).

Ken silo verder niet maar als je een airsoft snipe kanaal heb

Speel je lijkt mij met de gun waar je het beste matariaal mee schiet

En als je iets krijgt en het is kut dan doe je er toch niks mee en speel je verder met je gekochte gun ?

Hij is geen pure airsoft speler, daarnaast claimt hij heel veel verschillende systemen te gebruiken, terwijl hij letterlijk hiervoor alleen content met een andere sniper heeft geupload en daarvoor alleen content met AR's. Dat is 1-1,5 jaar geleden hoe kan je dan letterlijk alle systemen al hebben geprobeerd? Ik tel dan een keertje lenen niet mee want daarop kun je geen goed gegronde mening krijgen. Voor de rest zegt hij dat de accuracy vooral ligt aan de kwaliteit van de externals, leuke opmerking en zal deels wel waar zijn, maar als je alleen een Well hebt gehad, hoe kan je dan weten dat letterlijke elke replica body bagger is behalve de SSG24? Dus zelfs de TM VSR-10 is slecht? Een ander punt is de footage in zijn video's, hij laat alleen maar schoten zien die makkelijk te halen zijn met een goed geupgrade sniper en soms moet hij zelfs met een boogje schieten, vind ik nou niet heel bijzonder voor de prijs. En het laatste punt, hij heeft al een keer problemen gehad met zijn SSG24, maar dat is nergens op zijn kanaal genoemd. Best grappig voor iets dat hij de beste BASR in airsoft noemt.

Wederom ik zal niet zeggen dat een SSG24 slecht is voor zijn OOTB performance, maar Silo vertrouw ik voor geen meter. Zeker niet als je niet durft te zeggen dat je problemen met een replica hebt gehad.

Rebel slaat de spijker op zijn kop. Dat is ook één van de redenen waarom ik zeer positieve reviews nooit vertrouw. 
Ik roep het vaak en doe het hier nog maar een keer:
In de airsoftwereld zijn er maar zeer weinig in staat om in een review toe te geven dat hun aa-tje slechter is dan een andere aa of issues heeft.

Oké helder antwoord

Dat zeg ik ken de beste man niet

Op nov Na dan volg ik snipe filmpjes pas net omdat ik de overstap naar snipe maak en pas net echt geïnteresseerd ben

Neemt niet weg dat ik nog steeds mega zin in me Ssg heb en er toch redelijk veel van verwacht

😁

We gaan gewoon van jouw een hele eerlijke en goede review zien en daarna kopen we hem allemaal XD. Ik hoop dat je er snel mee kan spelen en veel plezier aan beleeft want dat wens ik natuurlijk iedereen toe :). Wat Oddball zegt is waar, 1 goede review vinden die zowel alle pro's als con's durft op te sommen is vaak moeilijk te vinden en zijn vaak de mensen die al hun replica's zelf kopen, meestal als ik over iets wil weten of het goed is ga ik een stuk of 5 reviews langs.

Ik ga hem zeker hier een eerlijke review geven

Las idd nu pas die info bij dat filmpje van silo

eerlijk gezegd komt tnidd wel beetje reclame over 😅

Maar de robuuste body is wel besteed aan mij in het heetst van de strijd ben ik niet altijd even zuinig oo me gun 🤗

Het is de betere out-of-the-box box sniper die genoeg doet voor het gros van de mensen. Echter een VSR met de juiste upgrades komt verder en is accurater. 

Dat is zeg maar een beetje de consensus. Ik heb met beide geschoten en de SSG24 is echt wel een mooi apparaat. Helemaal als je zelf geen zin of tijd hebt om flink aan het knutselen te gaan.

Ik heb er ook mee mogen schieten (van verschillende spelers) en out of the box is het gewoon een erg fijn ding. Moet er wel bij zeggen dat de hop-up wel goed ingeschoten moet worden. En dan bedoel ik ook echt goed. De eigenaren wisten mij te vertellen dat ze er respectievelijk zo rond de 800 bb's nodig waren om het ding echt zuiver te krijgen.

Ja, als je niet wilt knutselen of gewoon geen echte tech guy bent is de SSG-24 absoluut een aanrader. Echter zul je het inderdaad afleggen tegen een optimaal geprepareerde BASR. Maar als je puur out of the box gaat denken is het gewoon een beest. Echter moet je wel in ogenschouw nemen dat het eigenlijk al een volledig ge-upgrade BASR is. 

Hij staat voor de heb hier nog wel op de verlanglijst :)