Jump to content
LT bajonet

iemand ervaring met de SSG24?

Recommended Posts

hoi allemaal,

ik speel al ruim 2 jaar airsoft waarvan afgelopen jaar met een tippmann m4

maar ik zou nu graag een tijdje willen snipen met een bolt action gun

ik heb totaal geen zin in geklooi en geknutsel en dat vsr 10 lijkt met geen goede keus mede omdat de kwalitijd slecht lijkt te zijn kwa bouw

heeft er iemand ervaring met de novritsch gun de SSG24?

of ken je iemand met deze gun ?

ik sta namelijk op het punt mijn tippmann te verkopen en de SSG24 aan te schaven

Weet niet waar je vandaan haalt dat de JG Bar-10 of TM VSR-10 een slechte bouw zou hebben, maar dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. SSG24 is ~500 dollar ofzo nou plus alle verzendkosten, BTW en inklaring zal je zo tussen 700-800 zitten. Beetje veel geld voor iets wat net on par is met de gemiddelde geupgrade BASR (Bolt Action Sniper Rifle), terwijl een geupgrade BASR bijvoorbeeld je maar 500-600 euro hoeft te kosten.

Wil je zelf niet kloten dan is het vast een prima ding maar bedenk je wat je gaat doen als je een jam, misfeeding of ander probleem hebt? Dan moet je de SSG24 alsnog open maken zonder enige kennis van hoe een BASR werkt of wat een mogelijke oorzaak kan zijn. Daarom raden mensen ook aan om zelf aan het werk te gaan met een BASR omdat je dan meteen het hele systeem kent na het upgraden en dus sneller/makkelijker een probleem kan oplossen.

slechte kwalitijd in de zin van dun flunzig plastic een loop die snel buigd  ect etc

dat is iedergeval wat ik over terug zie

vsr 10 schijnt idd het best te zijn maar niet out of the box

slechte kwalitijd in de zin van dun flunzig plastic een loop die snel buigd  ect etc

dat is iedergeval wat ik over terug zie

vsr 10 schijnt idd het best te zijn maar niet out of the box