Jump to content
Longshot

Krytac War Sport LVOA-C (HPA)

Recommended Posts

Heb nog even geduld en dan zijn er QSC Specna / E&C receivers bij AK2M4. Zo heb ik het gedaan iig

Waar heb jij trouwens je Flash hider vandaan die Hat type flash hider kan ik moeilijk vinden

@mata welke lengte heb jij erop geschroefd?, en welk merk?

LVOA's / Wirecutter rails zijn sex!

heb er nu 1 op het oog via Ali en wil kijken of ik em tandjes kan geven om er een venom-look-a-like van kan maken 😁

http://asiaairsoft.com/index_eproduct_view.php?products_id=7061

Bij mij was deze toen iets goedkoper. Maar op de meeste sites kom je deze rond die prijs tegen. Ik heb nog geen clone gevonden van een ander dan AngryGun.

Of bij Ebairsoft http://www.ebairsoft.com/angry-steel-wcrs-comp-model-p-8662.html

Ze hebben hem ook bij GreenbaseHK gehad maar daar hebben ze hem momenteel niet meer 

Om de LVOA look verder te vervolledigen, kan je bij Taiwangun eventueel ook volgende onderdelen vinden

Magpul handstop replica:   http://www.taiwangun.com/en/rail-cover-panels/4-piece-hand-stop-kit-black-mp?from=listing&campaign-id=19

Magpul MBUS replica:    http://www.taiwangun.com/en/sights/front-rear-back-up-sight-set-gen-3-dark-earth-cs?from=listing&campaign-id=21

Magpul MIAD replica :   http://www.taiwangun.com/en/grips-handguards/straight-pistol-grip-for-m4-series-coyote-acm?from=listing&campaign-id=21

Als je de Gearbox openmaakt, of vervangt kan je ook evt. uitkijken voor een "flat trigger", en "fire selector in Battle comp style" om de boel verder te pimpen  ;)

Flat triggers zuigen trouwens wel heel vaak met de standaard V2 trigger switch, vaak is het haakje van de trigger wat daar ingrijpt net niet lang genoeg en als je dus de trigger door drukt schiet de trolley ervan af. Iig dat heb ik nu al 2 maal meegemaakt met 2 verschillende triggers, de retro arms en een repro, echter met een triggerboard zoals een jefftron of BTC werkt het prima.

Ik denk dat ik voor een G&P MOTS 12.5 wire cutter rail ga op de een of andere manier vind ik die toch net iets interessanter.

En dan een PTS battlecomp 1.5 erop met een CTR stock :D

Is grotendeels hetzelfde idee ja. Check wel goede de outer barrel lengte als je hem zelf bouwt. Weet niet of ze in een set komen, maar dat kan nog wel eens puzzelen zijn. Aangezien je de rail toch wel flush aan de flashhider wilt hebben, iig dat is mijn voorkeur. En met keymod heb je iets meer keus qua accessoires (spacing van de gaten is hetzelfde, heeft alleen soms langere schroeven nodig bij de warsports)

Ja ik heb nu zelf een G&G 12" wildhog dus moet even opmeten of de outer barrel in de buurt komt en misschien zet ik hem dan wel daarop.

Of alsnog zelf iets bouwen met de G&P rail.

Is grotendeels hetzelfde idee ja. Check wel goede de outer barrel lengte als je hem zelf bouwt. Weet niet of ze in een set komen, maar dat kan nog wel eens puzzelen zijn. Aangezien je de rail toch wel flush aan de flashhider wilt hebben, iig dat is mijn voorkeur. En met keymod heb je iets meer keus qua accessoires (spacing van de gaten is hetzelfde, heeft alleen soms langere schroeven nodig bij de warsports)

Wat @Mata zegt , mooiste is toch echt wel dat je voorkant van je flashhider gelijk valt met de voorkant van de rail, zoniet geeft dat toch wel een vreemd zicht hoor .

Als je wil kan ik eventueel een bestaande barrel , of nieuwe te lange barrel wel op de juiste lengte maken en terug van schroefdraad voorzien, is ni zo heel veel werk

(is maar een suggestie he ;)

Wat @Mata zegt , mooiste is toch echt wel dat je voorkant van je flashhider gelijk valt met de voorkant van de rail, zoniet geeft dat toch wel een vreemd zicht hoor .

Als je wil kan ik eventueel een bestaande barrel , of nieuwe te lange barrel wel op de juiste lengte maken en terug van schroefdraad voorzien, is ni zo heel veel werk

(is maar een suggestie he ;)

Ben het er ook mee eens dat de rail en flash hider op dezelfde lengte moeten zitten ben alleen nog erg aan het twijfelen of dat ik er een receiver bij koop met gearbox etc.

Of gewoon op mijn huidige AEG zet ^_^.

Waarschijnlijk wordt het een nieuwe build zodat ik mijn huidige G&G als backup heb.

Maar dan word de vraag wat voor receiver wil ik :D

Juist omdat het het complete pakket is, incl outer barrel. Neem je bv die van AngryGun dan is het ca 130 voor de rail en nog eens 80 voor de barrel zo uit mijn hoofd. Plus 30 voor de flashhider.

denk dat ik gewwoon mn huidige AA ombouw

haha dat kan idd ook, heb zelf nog een losse receiver liggen dus dan kan ik beter gewoon al die kleine dingetjes erbij bestellen, duurste is de rail, de pistol grip, buffer tube en stock kosten wss nog net de helft van het rail systeem zelf. Alleen nog een gearbox in elkaar flansen en dan heb ik een complete replica. Wss koop ik gewoon een goedkope gearbox en bouw ik die om XD.