Jump to content
Airsoft Elite
Longshot

Krytac War Sport LVOA-C (HPA)

Recommended Posts

Zoals de titel al doet denken gaat het om de LVOA-C van Krytac.

Ik wil een HPA en ben wel gecharmeerd van dit wapen zowel in-game (Division) maar ook "irl" (Dutch the Hooligan).

Dus wie kan me meer vertellen over dit wapen? Ik las vannacht dat er ook een lipo bijgeleverd word...maar waar is die dan voor nodig bij een HPA?

Lijkt mij iig een fijn platform en een goeie HPA.

y5us1LS.jpg

Dutchthehooligan gebruikt geen Krytac LVOA-C en heeft zijn replica zelf opgebouwd. Standaard zit er geen HPA in, dat bouw je in een replica. Dus dan moet je ongeveer nog denken aan 500-700 euro bovenop de replica voor een volledige HPA set. Daarnaast krijg je dan nog niet meteen die performance ootb die dutch the hooligan heeft. Also ook bij hpa gebruik je een lipo om de 'computer' in het triggerboard te poweren.

Dutchthehooligan gebruikt geen Krytac LVOA-C en heeft zijn replica zelf opgebouwd. Standaard zit er geen HPA in dat bouw je in, in een replica. Dus dan moet je ongeveer nog denken aan 500-700 euro bovenop de replica voor een volledige HPA set.

Dat is echter niet zijn eigen replica. Het is een LVOA gebouwd door zijn sponsor/vrienden: Umbrella Armory. 400 fps en 30 rps met een R-hopped Prommy barrel.

De LVOA out of the box is een prima replica, als je echter Dutch zijn replica wilt hebben ben je een paar honder euro armer als je het laat doen.

Dat is echter niet zijn eigen replica. Het is een LVOA gebouwd door zijn sponsor/vrienden: Umbrella Armory. 400 fps en 30 rps met een R-hopped Prommy barrel.

De LVOA out of the box is een prima replica, als je echter Dutch zijn replica wilt hebben ben je een paar honder euro armer als je het laat doen.

Klopt maar hij heeft zelf een lvoa gebouwd en daar zit wel hpa in maar dat is niet de krytac lvao. Die jij linkt is idd de custom umbrella armories lvoa welke wss je wel een paar duizend gaat kosten.

Zoals ik hem zou willen : 1243 dollar :P

@Longshot: hPa is wel even iets anders dan AEG, gezien je vraagstelling zou ik even wat inlezen in de kenmerken van hPa en de voorwaarden die daarbij horen.

Op zich een best leuk ding hoor:

vEkQQDT.jpg

Ik heb hem alleen zelf gebouwd met een losse Specna Arms receiver. Incl de nodige upgrades nog wel weer wat goedkoper dan een Krytac  :). Ik moet alleen de pistolgrip en stock nog een keer vernieuwen, maar nog geen zin in gehad.

Ook eventjes kort als DMR misbruikt:

hgacZiO.jpg

Maar even ontopic, wat killaz zegt, HPA is bijna letterijk alles er uit slopen en iets nieuws inbouwen. En ook daar komt weer wat tuning bij kijken. Bij Dutch zie je bijna geen replica die gewoon uit een doos getrokken word. Die dingen zijn op en top getuned en niet geodkoop.

Zoals de titel al doet denken gaat het om de LVOA-C van Krytac.

Dus wie kan me meer vertellen over dit wapen? 

Wou je ook meer weten over de RS versie ?

(En spreek over een Replica, of AA voor de Hollanders  ipv wapen aub  :P )

Dat Dutch alles getuned heeft wist ik al die gast word echt rondom gesponsord...maar het is een mooi iets om naar te streven zeker als ik zie hoe acuraat dat ding is.

Ik ga me wel laten informeren idd over HPA maar wat is er zo anders aan dan....trekker overhalen-->BB schiet eruit...

Of gaat ie met een omweg 😉

Dat Dutch alles getuned heeft wist ik al die gast word echt rondom gesponsord...maar het is een mooi iets om naar te streven zeker als ik zie hoe acuraat dat ding is.

Ik ga me wel laten informeren idd over HPA maar wat is er zo anders aan dan....trekker overhalen-->BB schiet eruit...

Of gaat ie met een omweg

Bij HPA is het feit dat je een hele speciale engine moet kopen die niet standaard in een replica zit en daarnaast moet je een air line, regulator en lucht tank hebben (lees als centen). Het gaat er meer om dat jij mogelijk denkt (?) dat die replica standaard is uitgerust met een HPA engine, maar dit is niet zo. HPA is wel relatief makkelijker te fine tunen, als je eenmaal je FPS hebt afgesteld hoef je daar over het algemeen niks meer aan te doen en blijft alleen nog je hop up, bucking, nub en barrel over welke je kan upgraden. Let er gewoon op dat naast een body je ook nog redelijk wat moet investeren in een HPA engine.

Ah ja ok. Nee dat het een heel ander systeem is vergeleken met AEG was mij wel bekend, maar het is toch niet zo gek dat je een HPA replica koopt?? Bedoel er zijn verschillende merken die ze kant en klaar verkopen ipv een Polarstar of Wolverine engine die erin geplaatst moet worden...

Noi ja heb iig wat uitgezet en vroeg me af of ik hier nog wat info over het (type) replica kon krijgen.

Wilde niet een discussie oplaaien over welke replica Dutch nou wel of niet heeft dat was maar een voorbeeld 🙃

Het feit is zo dat de krytac niet standaard met HPA komt, maar gewoon als AEG. Ook hier drukken ze gewoon een Wolverine engine in.

Maar als het je om het railsysteem gaat, dan zou ik nog even kunnen zoeken waar deze voor een goede prijs te halen is. Ik haal tegenwoordig alleen nog maar losse receivers om de replica te maken die ik wil hebben. Bij mij blijven ze dan alsnog wel in AEG, maar dan wel direct met de parts die ik er in wil hebben.

AEG is electrisch en dus met motor en een piston/cylinder systeem. Hpa is met luchtdruk en een Berkel wat open/dicht gaat. Om het even heel simpel te houden (Wolverine, Polarstar, Mancraft, etc)

AEG is electrisch en dus met motor en een piston/cylinder systeem. Hpa is met luchtdruk en een Berkel wat open/dicht gaat. Om het even heel simpel te houden (Wolverine, Polarstar, Mancraft, etc)

ja idd de aandrijving van de BB is anders...maar de essentie is hetzelfde BB hard vooruit 😁

Nee nee nee!

Bij het overhalen van de trekker opent hpa een poort naar een andere dimensie waar energie uit kapotte gearboxen gehaald wordt. Deze energie wordt dan achter de bb losgelaten en zorgt voor voortstuwing. Een bijkomend voordeel van deze technische mojo is dat als je zwaardere bbs gebruikt deze even hard schieten als een lichtere bb!

Nee nee nee!

Bij het overhalen van de trekker opent hpa een poort naar een andere dimensie waar energie uit kapotte gearboxen gehaald wordt. Deze energie wordt dan achter de bb losgelaten en zorgt voor voortstuwing. Een bijkomend voordeel van deze technische mojo is dat als je zwaardere bbs gebruikt deze even hard schieten als een lichtere bb!

kijk ik wost dat er een reden was dat ik HPA wilde... 😁

@mata welke lengte heb jij erop geschroefd?, en welk merk?

LVOA's / Wirecutter rails zijn sex!

Wat Rebel zegt, yup en yup. Ik had ook de mazzel dat dit de complete set was incl. gasblock, tube en outer barrel (zowel voor de 13.5" als 16.2"). De flashhider moest ik er nog wel apart bij halen.

Qua merk vermoed ik dat het een beetje op dezelfde lijn zit als Big Dragon, het is iig geen AngryGun.

Wat Rebel zegt, yup en yup. Ik had ook de mazzel dat dit de complete set was incl. gasblock, tube en outer barrel (zowel voor de 13.5" als 16.2"). De flashhider moest ik er nog wel apart bij halen.

Qua merk vermoed ik dat het een beetje op dezelfde lijn zit als Big Dragon, het is iig geen AngryGun.

Hij ziet er inderdaad hetzelfde uit als de Big Dragon bij TG ja, waarschijnlijk haal er ik daal wel eentje dan weet ik ook zeker dat er een outerbarrel bij zit en is wat sneller binnen :D

Misschien dat ik wel een receiver met gearbox ergens op de kop kan tikken en dan deze er tegen aan schroef want wil me nieuwe G&G niet verkloten :P

Hij ziet er inderdaad hetzelfde uit als de Big Dragon bij TG ja, waarschijnlijk haal er ik daal wel eentje dan weet ik ook zeker dat er een outerbarrel bij zit en is wat sneller binnen :D

Misschien dat ik wel een receiver met gearbox ergens op de kop kan tikken en dan deze er tegen aan schroef want wil me nieuwe G&G niet verkloten :P

Cheap specna receiver en een Dboys gearbox en die gewoon fine tunen :P, ZCI barrel met een flat hop en hop up unit en dan ben je al bijna klaar.