Jump to content
Airsoft Elite
Garmon

Interessepeiling: training in oost Nederland (CQB)

Recommended Posts

Hey allemaal,

recent weer begonnen met actief airsoften en ik kwam er achter dat ik mijn skills weer moet oppoetsen. Sinds ik momenteel niet in een team zit en de opties voor training programma's in Oost Nederland weinig zijn of niet relevant voor wat ik wil oefenen, had ik het idee om te kijken of ik 4-8 mensen kan vinden die zin hebben om samen een veld af te huren en een dagje te trainen.

Persoonlijk vind ik trainen ook wel leuk om te doen en mits er voldoende animo voor is wil ik ook kijken of dit iets is wat vaker wil gaan organiseren.

Het programma zal op CQB gefocust zijn en bij Office 2 gedaan worden. Ik ben GEEN know it all professional operator/trainer en dit is meer simply me teaching you what i know terwijl ik mijn eigen skills ook weer oppoets. Kosten kunnen variëren van 15-40 Euro per persoon (afhankelijk van de hoeveelheid mensen.)

HET PROGRAMMA:

Dit is een overzicht van de dingen die ik wil gaan trainen. Staat nog open voor verandering (Ja de volgorder ook.) Veel van deze training kunnen ook lichtelijk getweakt zijn voor airsoft. 

Individuele skills:

- Moving

- Move & shoot

- Reloading

- High/low Ready

- Pie-Slicing

- Gebruik van dekking & Hoeken

- Solo Hallway/Room clearing

Verplaatsen door pand met 2 of meerdere mensen:

- Single File

- Cross Corner

- High/Low

- Leapfrog

- Trap-drills met en zonder gebruik grenades. (Optional)

Room clearing met 2 of meerdere mensen:

- Cross over

- Buttonhook

- Flooding

Force on Force scenarios:

- Onze nieuwe skills gebruiken!

Note: In de training wil ik ook VEEL focus leggen op communicatie. Ook ga ik dingen veel combineren of mensenlijk tegenstand toevoegen bij verschillende onderdelen.

Dus bij deze, interesse? Laat het mij weten. Bij genoeg interesse zet ik een officiële topic op en prik ik een datum en geef ik mensen de optie om zicht aan te melden.

Gezocht: